17 Şubat 2013 Pazar

PESBOX ANATOLİA 2013 V1.0 TEK LİNK İNDİR


PESBOX ANATOLİA 2013 V1.0 TEK LİNK İNDİR
TEK LİNK FULL İNDİR

GENEL ÖZELLİKLER

Yen Ligler: Bundesliga, Spor Toto Süper Lig
Yeni 2. Ligler: Npower Championship, PTT 1. Lig
Lisanslı ligler ve kupalar
Lisanslı Barclays Premier League, Liga Zon Sagres & Milli Takımlar
Fake oyuncuların gerçek isimleri
4000'den fazla yüz ve saç
255 yeni top
Gameplay tool + Yeni skor tabelaları (İsteğe bağlı)
Yeni grafikler (İsteğe bağlı)
Veri Paketi 2.00 & Resmi Güncelleme 1.01 içerir
Online uyumlu

NASIL KURULUR

Windows Vista/7/8 kullanıcıları, bütün exeleri yönetici olarak çalıştırın ya da UAC'yi kapatın.
Eski 'pesbox-server' klasörünü silin. (Eğer mevcutsa)
'PeSBoX Anatolia 2013 v1.0 Installer.exe' dosyasını kullanarak yamayı kurun ve PES 2013 kurulum yerinin doğru olduğundan emin olun.
Kurulum bittikten sonra 'PeSBoX Anatolia 2013 Selector.exe' dosyasına tıklayarak Mod Seçici'yi çalıştırın.
Mod Seçici'nin çalışması için 'Microsoft .NET Framework 4.0' yüklü olmalıdır.


linke tıklayıp sağ üste 5 saniye bekleyip devama basıp indirebilirsiniz..iyi oyunlar


9 yorum:

  1. Teşekkürler kardeş. Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. önemli değil siz ziyaretçilerimizin işi görülsünde

    YanıtlaSil
  3. turbobit premium almıştım 1 yıllık beklemeden indirdim iyi oldu, emeğine sağlık dostum.

    YanıtlaSil
  4. rica ederim sizin işinizi gördüysem ne mutlu bana

    YanıtlaSil
  5. PESBOX ANATOLİA 2013 V1.0 TEK LİNK İNDİR < link bu

    YanıtlaSil
  6. saol kardeşim indiriyorum hemen

    YanıtlaSil
  7. lan link nerde ne salak iş yapıyonuz hıammına

    YanıtlaSil