12 Aralık 2013 Perşembe

2013 Güncel Yeni Seks Resimleri




Nerede, ne zaman nasıl davranacağımı biliyorum ama iki bacak arasına düşünce kendimi kaybediyorum arkadaş!





Masa seni bekliyor, haydi, git ve yüzü koyun bekle beni. Arkanı bana dön ve teslim et kendini, arkanı. Öyle bir dön ki bana beni arzuladığını öyle belli etki bana, yerlerde sürünüp ayak bileklerinden öperek kalkayım ayağa. Bacaklarını öyle bir aç ki çoğalan bedenim sığsın arasına.







Şekilden şekile sokacağım seni. Bunu yaparken ilk önce sadece dilimi kullanacağım. Dilimin verdiği haz ile sarsılan bedenin, kendini kaybeden zihnini ellerimle kontrol altına alacağım. Kaçırmayacağım seni dudaklarımın arasından. 






Yeme de yanında yat:)










Sabahları kitap okumayı seviyorum.








Kasıklarda burunu hissetmişcesine,
Sırılsıklam olmuş gibi, derin nefeslerle günaydın.


Yukarıdaki resimler http://gizlihesap.tumblr.com 'dan alınmıştır gerekirse kaldırabiliriz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder