16 Mart 2013 Cumartesi

Alacakaranlık Serisi | 1 2 3 4 5 |Kitaplar TürkÇE |Download| EKi


Alacakaranlık Serisi | 1 2 3 4 5 |Kitaplar TürkÇE |Download| EKi |  görsel 1
Alacakaranlık Serisi-1 2 3 4 5 Kitaplar |Download| E-Kitap İndir 











 
1.Kitap: Twilight(Alacakaranlık)

Üç şeyden emindim. Birincisi Edward bir vampirdi. İkincisi ne kadar baskın olduğunu bilemesem de onun bu vampir yani kanıma susamıştı. Üçüncüsü ise koşulsuz ve geri dönülemez bir şekilde ona aşık olmuştum.
Isabella Swan Washington'ın yağmurun hiç dinmedigi küçük kasabası Forks'a taşınır. Bu şimdiye kadar aldığı en sıkıcı karar gibi görünmektedir. Fakat gizemli ve çekici Edward'la tanışması hayatını heyecanlı ve tüyler ürpertici bir hale sokar. Edward şimdiye kadar içinde yaşadığı küçük toplulukta vampir kimliğini saklayabilmiştir. Ancak artık kimse güvende değildir özellikle Edward'ın en çok değer verdiği insan olan Isabella… İki sevgili kendilerini tutku ve tehlike arasında dengede duran bir bıçağın en keskin noktasında bulur.


2.Kitap: New Moon(Yeni Ay)

Kahretsin.” diye mırıldandım kağıtlar parmağımı kestiğinde; zararı görebilmek için elimi geri çektim. Birkaç damla kan küçük kesikten dışarı doğru sızıyordu.
Ondan sonra çok ani olmuştu.
Edward kendini bana doğru atmıştı beni masaya geri fırlattı…
Piyanonun yanına doğru yuvarlandım düşmemi durdurmak için içgüdüsel olarak kollarımı öne attım camın keskin parçalarına. Dirseklerinden ve bileğinden gelen acının ne kadar yakıcı olduğunu hissettim.
Kafam karışmış bir şekilde kolumdan aşağıya doğru hızla akan parlak kırmızı kanı – aniden dönüp bakan altı tane kana susamış vampirle beraber – telaşla izledim.
Bella Swan için hayatın kendisinden önemli olan tek bir şey vardı; Edward Cullen. Ama bir vampire aşık olmak Bella’nın hayal ettiğinden bile daha tehlikeliydi. Edward Bella’yı şimdiye kadar zaten kötü bir vampire yakalanmaktan ve yem olmaktan kurtarmıştı ama şimdi onlar bu ilişkiye cüret etmişlerdi şimdi fark ediyorlardı ki onların sorunları daha yeni başlıyor olabilirdi…


 
3.Kitap: Eclipse(Tutulma)

Edward'ın hoş sesi arkamdaydı.Ben onun yavaşça veranda basamaklarından ortaya çıktığını görmek için döndüğümde onun saçları koşmaktan uçuşmuştu.O ilk kez beni kolları arasına aldıkollarına hapsetti ve beni tekrar öptü.Bu öpüş beni korkuttu.Çok fazla gergindidudakları dudaklarıma değdiği zaman çok güçlüydüo bizim birbirimizden ayrılmak için zamanın çok geç olduğundan korkmuş gibiydi.''
Seattle gizemli  öldürücü bir tel tarafından harap edildiğinden ve kötü niyetli bir vampir onu araştırmaya devam ettiği'nden dolayı Bella kendini tehlikeyle çevrili buldu.Hepsinin ortasında aşık olduğu Edward ve Jacob'un arkadaşlığı arasında seçim yapmakla yüzyüze kalmıştır ki bu karar vampir ve kurtadam arasındaki eskimeyen mücadeleyi tutuşturmak için olasıdır.Mezuniyeti hızla yaklaşırken Bella birden fazla karara sahiptir: HAYAT ya da ÖLÜM. Fakat hangisi ?


4.Kitap: Breaking Dawn-Şafak Vakti 

" Bekle" dedim, omuzlarına daha sıkıca bastırarak ve kendime ona doğru doğru çekerekç Onun beline ayağımla bir tekme atarak. " Pratik yapmak her şeyin daha mükemmel olmasını sağlar"
Kısık sesli güldü. " İyi, Bunun mükemmel olması için yeterince pratik yapdık ama, değimli? " Bütün bir ay boyunca biz seninle bu pratik çalışmalarını yaparken yoksa sen uyuyormuydun?"
" Ama bu giyinik provaydı" diye ona hatırlattım " ve biz sadece malum bu öpüşme sahnelerinde pratik yapabildik. Güvenli olmadığını denemek için zamanımız olmayabilir"
Güleceğini düşünmüştüm ama cevap vermedi, vicudu bu kadar stresten haraketsiz hale gelmişti. Altın gözleri katı ve sert hale geldiği görünüyordu.
Söylediklerimi düşündüm ve ve bunları duyması gerektiğini karar verdim.
" Bela" diye fılsılda.
" Tekrar aynı şeye başlamadı" dedim " Anlaşma anlaşmadır"
" Bilmiyorum, ama seninle bu pozisyonda dururken konsantre olmam çok zor. Doğru dürüst düşünemiyorm bile. Kendimi kontrol edemeyevilirim. Yaralanabilirsin."
"Bella . .."
"Sişşşşş!" İçerisinde kaybolduğu bu panik atak durumdan çıkması için dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Bunu daha önce de duymuştum. Anlaşma ile istediğini elde edememişti. Artık ilk önce onunla evlenmem gerektiği konusunda ısrar etmesine de gerek kalmamıştı. Aynı dakikalarda beni geri öpmeye başladı, ama ona bununla başa çıkmak zorunda olduğunu söylemedim. Her zaman benim için endişelenecekti.
Benim için endişelenmesine gerek kalmadığı zamanlarda acaba ne yapacaktı. Bu kadar boş zamanı kaldığında acaba ne olacaktı. Mutlaka kendisine yeni bir hobi bulması gerekiyordu.
" Ayakların nasıl" diye sordu."
" Harfi harfine aslında ne demek istediğini anlamıştım, Kızartılmış ekmek kadar sıcak"
Gerçekten mi ? Eminsin değimli? Fikrini değiştirmen için çok geç değil."
" Beni terk etmeye mi çalışıyorsun?"
Gülümsedi. " Sadece emin olmaya çalışıyorum aşkım. Emin olmadığın hiçbirşeyi yapmanı istemiyorum.



5.Kitap: Midnight Sun – Geceyarısı Güneşi

“Edward” dedi Bella.
Kapalı gözlerine bakarak donakaldım.
Uyanıp beni burada yakalamış mıydı?
Uyuyor gibi gözüküyordu, yine de sesi çok berraktı.
Sessizce içini çekti ve sonra huzursuzca döndü.
Hala uyuyordu ve rüya görüyordu.
“Edward” diye mırılandı yavaşça.
Rüyasında beni görüyordu.
Ölü, donmuş bir kalp tekrar atabilir miydi? Benimki atacak gibi hissediyordum.
“Kal”diye içini çekti.”Gitme. Lütfen, gitme”
Beni rüyasında görüyordu ve kabus bile değildi.
Onunla kalmamı istiyordu.
Beni saran duygulara isim vermek için uğraştım; ama onları anlatabilecek kadar güçlü kelimeler yoktu.
Uzun bir süre, içlerinde boğuldum.
Yüzeye çıktığımda, önceden olduğum adam değildim.
Hayatım bitmeyen, değişmeyen bir geceydi.
Her zaman, gereksinim olarak, benim için gece olmalıydı.
O zaman şu anda,gecemin yarısında,güneşin doğuyorolması nasıl mümkün olabilirdi?

 

KEYİFLİ OKUMALAR.......




 

Alternatif indirme Linki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder