5 Mart 2013 Salı

Hitman Absolution Açılmıyor[Kesin Çözüm] Resimli Anlatım




Merhabalar değerli arkadaşlar uzun bir aradan sonra yine birlikteyiz.Bu kez birçok kişinin merakla beklediği ama bir o kadar da sorunlarla boğuşturan Hitman Absolution.








SORUN 1 :Birçok oyunsever benim aldığım hatayı almış Oyun kurulduktan sonra kısayola çift tıklıyoruz oyun açılmıyor.Tepki Yok. (Ben bu sorunu yöntem 1'i uygulayarak çözdüm.)

Şimdi sorunu çözmeye çalışalım.

YÖNTEM 1


Öncelikle oyun kurulduktan sonra Aşağıda vermiş olduğum linkten crack dosyasını indirin.

UPLOADED>>   Hıtman Absolution  Crack İndir 
HOTFİLE  >>>   Hıtman Absolution  Crack İndir 

RAR ŞİFRESİ:www.webdelen.net 

NOT:Crack yaparken İnternet Bağlantınızı devre dışı bırakın




Daha sonra steam indirmemiz gerekecek Steam indirmek için tıklayın


Şindi Steamı Kuralım.














Steam hesabımız varsa giriş yapın.Yoksa Aşağıda anlattığım gibi yeni bir hesap alın.






Sonra programı çalıştırıyoruz.Sol altta göstermiş olduğum Oyun Ekle'ye tıklıyoruz

 Hıtman Absolution'u seçiyoruz.



Play diyerek oyuna giriyoruz.



YÖNTEM 2


Masaüstündeki kısayola (Hitman Absolution.exe) sağ tıklıyoruz-Özellikler-Uyumluluk sekmesinden Windows Service Pack 3 seçiyoruz.Sonra Kısayola sağ tıklıyoruz "Yönetici Olarak Çalıştır" diyoruz.Bu şeklıde yaparak da sorunu çözenler var.Bu da olmadıysa yöntem 2 yi yaptıktan sonra Yöntem 1'de yaptıgımız adımları tekrar uyguluyoruz ve oyuna giriyoruz.






SORUN 2:Tam oyuna girerken girince bölüm seçerken hitman 5 çalışmayı durdurdu hatası veriyor. 


 ÇÖZÜM
 Bu hatayı alanlar da azımsanamayacak kadar çok.Bu sorunun çözümü için Denetim masası-Sistem ve Güvenlik-Windows güvenlik duvarı-Soldaki menüden Gelişmiş Ayarlara giriyoruz.

Sonra resimde vermiş olduğum adımları takip ediyoruz.











 Böylece bu hatayı da çözmüş oluyoruz.Herhangi bir sorunda yorum yapmanız yeterli olacaktır.


1 yorum:

  1. oyunu kurdum oyun açılıyor ama görevden atıyo açılmıyo.burda sorunu güvenlik duvarından izin ver olarak yazılmış aynısını yaptım işe yaramadı bilginize ?

    YanıtlaSil