23 Mart 2013 Cumartesi

Microsoft Office 2013 Full Tek Link İndir



Microsoft Office 2013 Full Sürüm İndir

Merhaba arkadaşlar. Microsoft Office 2013'ün bu sürümü diğerlerine göre en iyisi. Tasarımıyla kullanışıyla her şeyi daha iyi. Bende araştırıp Office 2013'ün full sürümünü buldum ve sizlerle paylaşmak istedim.

Kurulum
İlk olarak DEAMON TOOLS LİTE programımızın olması gerek. Olmayanlar için de indirme linki vericem.
DEAMON TOOLS LİTE İNDİR

Şimdi Microsoft Office 2013 programımıza gelelim. Arkadaşlar öncelikle belirteyim linkler turbobit. Turbobit olduğu için biraz bekliyorsunuz. Ama bunun içinde size link vericem ordan beklemeden hızlı bir şekilde indirebiliceksiniz.
TURBOBİT BEKLEMEDEN PREMİUM İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

Şimdi ise programımızı full bir şekilde indirelim.

Microsoft Office 2013 Full İndir

64 BİT Full İndir
Microsoft Office 2013 Full Sürüm İndir
32 BİT Full İndir

Office 2013'ün Türkçe yazım denetleme araçları Microsoft tarafından bağımsız bir şekilde paylaşılmış.Paylaşılmışken bende sizle paylaşmak istedim. 2 farklı şekilde sunulmuş. X86 ve X64 olarak.
İşletim sisteminiz 64 bit ise X64'ü kurun. İşletim sisteminiz 32 bit ise X86'yı bilgisayarınıza kurun.

OFFİCE 2013 TÜRKÇE YAZIM DENETLEME ARAÇLARI
Microsoft Office 2013 Full Sürüm İndir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder