3 Ekim 2013 Perşembe

Resident Evil 6 Full indir - Hızlı - Torrent

Resident Evil 6 Full indir - Hızlı - Torrent
Bu tip oyunlardan hoşlanmam ben aslında daha önce elimde evil 5 vardı oyunun grafikleri hikayesi güzeldi ama bu tip oyunlar bana zevk vermiyordu.

Bir arkadaşım bana tavsiye etti bak oyna çok zevkli adamı çok sarıyo dedi sonra bişeyler çözüyosun polisiye gibi dedi.

Bende denemekten zarar çıkmaz diye yükledim oynadım biraz ama dediğim gibi bu tip oyunlar hiç ilgimi çekmiyor.

Serinin 6. oyunu ile karşılarınızdayız uzun zaman oldu hastalık vb. nedenlerden dolayı oyun paylaşamadık bende açılışı bu oyunlar yapayım dedim.

Oyuna baktığımızda bayağı bir değişiklik olmuşki kendisini gösteriyor.Evet oyunda 3 ayrı senerya bulunuyor ve bu üçünü bitirdiğimizde ayrı bir senaryo daha karşımıza çıkıyor yani bize uzun bir oyun keyfi sunacak oyun hemen bitmeyecek.
Oyun Co - Op modu da destekliyor böylecek tüm hikayeyi arkadaşlarınızla beraber oynayabilirsiniz size diyebilirimki tek oynamaktan bu daha çok zevk veriyo.

Umudun tükendiği bir dünyadasınız! ..

Oyunu boyutu bir hhayli büyük olduğundan (16,35 GB) Torrent olarak vermeyi düşündüm.
şimdi Eğer Torrent nasıl indirilir bilmiyorsanuz bu adrese bakıp şıp diye öğrenebilirsiniz=

Resident Evil 6 Full indir - Hızlı - Torrent
http://yadi.sk/d/DIVb28I44aO4w

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder