3 Ekim 2013 Perşembe

The Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Edition indir

Thw Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Edition indir
Oyuna başlamadan önce Mübarek Ramazan Bayramınızı Kutlarım biraz geç oldu ama olsun :D

Herkese hayırlı mutlu bayramlar..

Uzun bir aradan sonra yeni sizinle birlikteyim süper bir oyunla daha The Witcher 2 oyun ilk çıktığında ingilizce idi ama oyun çeviri türkçe yamasını çıkartıp oyunun geliştirici firmasına yolladı ve resmi olarak türkçe yaması yayınlandı ancak türkçe yama ile birlikte oynamak istiyorsanız The Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Edition  sürümünü indirmeniz gerekmekte bu sürüm ile otomatik olarak türkçe geliyor oyunumuz.

Ben şuan daha yeni indirdim bu sürmünü arkadaşlar birazdan yükleyecem ve oyuna başlayacağım.

Grafikler baya zorlayıcı doğrusu kardeşimin bilgisayarı en düşük ayarlarda bile kasıyor bakalım benim makine neler yapabilecek.





Oyunu torrent olarak veriyorum bende öyle indirdim zaten en hızlı indirme yöntemi Torrenttir.


The Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Edition indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder