20 Mart 2013 Çarşamba

Buz Devri 4 Kıtalar Ayrılıyor Türkçe Dublaj Tek Link



Puanı:7.7/10 (1699kişi oy verdi.)
IMDB Puanı:7.1/10
Yapım:2012 – ABD,
Tür: Animasyon, 3 Boyutlu,
Süre:94 dakika
Yönetmen: Steve Martino, Mike Thurmeier,
Oyuncular: Seann William Scott, Queen Latifah, John Leguizamo, Kunal Nayyar, Ray Romano
Seslendirenler: Jason Fuchs , Michael Berg , Mike Reiss ,
Senaryo: Jason Fuchs, Michael Berg, Mike Reiss,
Yapımcı: Lori Forte
Filmin Konusu: Bir buzdağından derme çatma bir gemi yapan kahramanlarımızın maceralarla dolu epik deniz seferi başlıyor. Manny ve arkadaşlarını bu yeni dünyada egzotik deniz canavarları ve acımasız korsanlar da bekliyor.
Film Hakkında Yapılan Yorumlar;
Yorum 1=ben her zaman herşeyi tadında bırakmak taraftarıyımdır ama bu seri için nedense bunu söyleyemiyorum tamam hiçbiri ilk filmin yerini tutmadı benim gözümde ama yine güldürdü ve sıcacıktı bi kere sid yeter yani bu filmi de çok merak ediyorum
Yorum 2=diğerleri kadar olmasada eğlenceli. hele nine yokmu o ne pisliktir arkadaş :)) okyanustaki balıklar öldü :)))
Yorum 3=Nine ye bayıldım yahu :) herzamanki gibi çok eğlenceliydi
Yorum 4=çok güzeldi.buz devri serileri gerçekten çok kaliteli yapımlar…

Turbobit Download indir
Rar Şifresi: www.filminndir8.com
Aşağıdaki Reklamları Tıklamasanızda Filmleri indirebilirsiniz...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder