7 Eylül 2013 Cumartesi

Mafia 2 Sorunsuz Full Tek Link indir


İndirme işlemimiz zamunda torrent aracılığıyla yüksek hızda olacaktır. Anlatım adım adım ve sade olduğu için biraz uzun görünmekte fakat aslında yapılan işlemler çok kısadır.

Anlatmaya başlayalım.. Yapacağımız çok basit arkadaşlar.

Gereken Programlar:

2- Daemon Tools Lite - İndirmek İçin Tıklayınız





Adım Adım Mafia 2 İndirmek
İndireceğiniz dosya torrenttir ve 1.7 MB boyutundadır. Mafia 2 boyutu 5.57 GB olup indireceğiniz iso'nun içerisinde Crack mevcuttur. Şahsen ben 800 kb/sn hız ile 1-2 saatte indirdim. 

1- Yukarıdaki linke bastıktan sonra linkin turbobit adresini alıp turbobit çeviricilerden hiç beklemeden indirin.

2- İnen dosyanın içerisindeki torrenti uTorrent programı ile açın.

3- İndirmenin daha hızlı başlaması ve hızlanması açısından yukarıdaki ikinci linkteki dosyayı indirin.

4- İndirdiğiniz trackerları torrente uygulayın. Bu aşamada zorluk yaşarsanız sitemizin sağ kısmındaki araçlar bölümünden yararlanabilirsiniz.

Bu oyunun minimum sistem gereksinimleri:
  • İşletim sistemi: Microsoft Windows XP (SP2, SP3) / Windows Vista / Windows 7
  • İşlemci: Pentium D 3Ghz veya AMD Athlon 64 X2 3600+ (Çift çekirdek) ya da yukarısı
  • Bellek: 1.5 GB
  • Grafik Kartı: Nvidia GeForce 8600 / ATI HD2600 Pro veya daha iyisi
  • Sabit disk: 8 GB 
Eğer kullandığınız bilgisayar en az yukarıdaki gereksinimleri sağlamıyorsa indirmeniz önerilmez.
                                                 
                                         MAFİA 2 KURULUM VE CRACK VİDEOLU ANLATIM

Güvenle indirebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder