17 Ağustos 2014 Pazar

Ayfer hanım stajyere vermiş


ismim ayfer 27 yasindayim bir sirkette yonetici olarak calisiyorum stageir
almistik benle calisiyordu 4 ay kadar gecmisti artik biraz da samimi lesmistik
sakalar yapar olmustuk ogle yemeklerini birlikte yiyorduk fuar icin izmire
gidiyordum mustafada gelmesi gerekiyordu gittik o gece otelde kaldik sabah
birlikte fuara gittik bana cok hos olmusunuz gozlerimi kamastirdiniz dedi ilk
kez bu derece samimi bir iltifatta bulumustu butun fuar suresinde o gun gozleri
bende idi fark ettim arada firikler veriyordum gzolerini hic kirpmiyir bakiyordu
bana dedim kendi kendime hic iyi olmiyacak bunun sonuclari dedim ama kendimden
emindim konturol bende idi
uc gun boyunca fuarda kalacaktik otele geldik 6 de yemege inmek icin anlastik
yemek yedik bir seyler ictik saat 10 gibi odalarimiza ciikmak icin kalktik
koludorda baya sohbet ettik sakalastik ben odama girdim oda kendi odasina bes
dakka sonra kapim calindi ben uzerimi deyistirmistim daha rahat bir seyler
giymistik baktim mustafa benim uykum yok istersen bir kahve icelim senin odadnda
yada sen bana gel dedi olur gel sen dedim aldim iceri ama biraz sohbetten
sonra bana asik oldugunu soyledi dedim olmaz ben evliyim sen benden yasca hem
cok kucuksun dedim kipar bir sekilde reddttim dedim gec oldu ben uyuyacam sende
odana gec hic konusmamis olalim dedim hic bir sey doylemedi odasina gittioteli
sirket kiralamisti hangi odanin mustafanin hangi odanin benim oldugunu
bilmiyorlardi saat iki gibi mustafa respsiyona inmis odanin anahtari icerde
kaldi oda numaram su diye benim odanin anahtarini almis yaz ayi oldugundan
ciplak denecek kadar acik bir sekilde uyuyordum cok yorulmustum mustafa odaya
girmis soyunmus yatagima girmisti bir an kalcami bir el kosuyordu ama uykumda
kendimimden okadar gecmistim ki esimin adini soylemisim cok yordunum yapma sedat
demisim mustafanin sikini kalcamda hissetigimde kendime geldim ne yapiyorsun
nasil girdin buraya cik cabuk odadan dedim ama neremi ortecegimi sasirdim
mustafa ciplak ti ufak dedigim ve cesurca firikik verdigim mustafa beni o gece
zorla sikti o gece hic uygun olmaya resimlerimi cekmis kisa bir sure sonra
birlikte olmak istedi reddettim bir gun evde oturuyordum bana gelen emaile
bakyigimda uygunsuz resimlerimile karsilastim en yakin arkadasimlala konustum
savcilaga gitmemi tavsiye etti bende mustafayi aradim ne istiyorsun dedim oda
bana benimle uc gece resimleri silecegini soyledi ben dedim savciliga gidecem
dedim gerek yok bana guven uc kez birlikte olalim yeter dedi arkadasim ozlem
yanliz yasiyordu onun evinde deyisik zamanlarda uc kez birlikte olduk son kez
bulusmamizda sabaha kadar birlikte olalim diye isar etti esime dedim ben
ozlemde kalacagim bu gece dedim ozlem mustafa ile uzun bur konusma yapti ayfer
kaybedecegi cok sey var aslinda bunlari yapmamali ama sende onu anla kotuluk
tyapma dedi oda ben ayfere asigim istesemde kotuluk yapamam dedi mustafa bana
goz isareti ediyor saat baya omus dedi ben kalkmak istemiyordum ozlem dedi siz
misafir odasina gecin dedi mustafaya dedim sen gec ben geliyorum dedim ozlemle
konusuyorduk ozleme dedim hic istemiyorum dedim ozlem bana dedi bunu basta
yapmiyacaktin olan olmus git keyfini cikar dedi ozlemle odanin kapisina
geldihimde ozlem gulerek gir keyfini cikar fazla bagirma dedi kalcama vurdu
odaya girdihimde mustafa ciplakti lambayi sondurdum ac seni ciplak her yerini
gormek istiyorum dedi mustafa yorulmak bilmiyordu cok uzun sevismelerimiz
olmustu o gece sonmeyen lambayi goren ozlem merakindan kapi deliginden bizi
saatlerce izlemisti mustafa gotumden sikmek istiyor ben hayirdiyorum mustafanin
yalvarisini izlemis benim gotume soktugunda sarsafi nasil kavraladigimi izlemis
canimi cikarmisti mustafa o gece o gece bitince sabah mustafaya dedim istersen
internete ver benden bu kadar dedim oda soz hic kimse bilmiyecek dedi 10 sene
oldu sozunde durdu ama beni hem amimdan hem gotumden hemde agzima devalarca
biosalmisti mustafadan sonra esimede gotumden siktirmeye basladim beni mustafa
alistirmisti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder