17 Ağustos 2014 Pazar

Lezbiyen Arzu

Gece yarısıydı, arkadaşlarımla geldiğim Antalya’daki otel odasında en yakın arkadaşım Arzu ile sohbet ediyorduk, balkonda içkilerimizi almış dedikodu yapıyor bir yandan da uçsuz bucaksız yeşilliği seyrediyorduk. Gerçekten çok büyüleyici bir manzara vardı. Çok uykum vardı ve yatağa gittim, Arzu daha oturacaktı, anında uykuya dalmışım… Bir ara sesler duyarak uyandım ve Arzu’nun mastürbasyon yaptığını ve bariz bir şekilde inlediğini fark ettim. Sorun değildi, zaten rahattık birbirimizle bu tip konularda ve yaptığını da söylerdi, ama söylemediği şeylerin de olduğunu o gece öğrendim. Arzu’yu görmemek ve rahat hissettirmek için kafamı ters tarafa çevirdim ama benim uyanık olduğumu anlamıştı. “Çok azdım, belli değil mi ?” diye sordu, ben de uyku sersemi “kolay gelsin” diye saçmaladım. O anda çırılçıplak yatağıma geldi ve yanıma yattı. İrkildim ve “hayrola” dedim, bana cevap vermeden elini bacak arama soktu, üzerimde kısa bir tişört ile yatıyordum ve kolayca külotuma ulaştı. “Sen de ıslaksın” dedi, gerçekten de öyleydim, benim de aklıma mastürbasyon yapmak gelmişti ama Arzu kadar cesur değildim, onun önünde yapmamak için unutup uykuya geri dönmeye çalışmıştım ama o yanıma gelmişti. “O zaman aklımdan geçenler senin de hoşuna gidecek, hadi deneyelim” dedi, “Arzu sen kendin yapsan daha iyi olur” dedim ve elini çekmeye çalıştım, “Bunu deneyelim, sana zevk verecek, bana da, sevmezsek bırakırız” dedi ve tişörtümü çıkartmaya başladı, ona engel olmadım, alınacak bir zevk var ise içten içe bilmek istiyordum ben de, ve ters gelmedi çok fazla.


Tişörtümü çıkarıp attı ve yanımda yan yatarak memelerimle oynamaya uçlarını öpmeye başladı, “Bunlar çok güzel, dokunmayı ve emmeyi hep istedim aslında, memelerin çok tahrik edici” Arzu’nunkiler büyüktü 90 kadardı sanırım, iriydi ve güzeldi, benim 80 numara memelerim ise küçüktü ama beraber olduğum erkekler diri ve uçları kalkık olmasını çekici bulurlardı. Arzu’nun da istediği buydu sanırım ve ağzını gerçekten iyi kullanıyordu. Kıvrandırmaya başlamıştı bile beni. “Aynı odada kaldığımızda Keremle seviştiğiniz gece gördüm sizi, sen üstteydin ve meme uçların dimdikti, çok güzel gözüküyordu, öyle yapmak istiyorum şimdi…” dedi, ama üstüne çıkmadığımı görünce, “Seni kendinden geçiricem şimdi” diyerek üzerime çıktı ve iki mememi birden yalayıp ısırmaya avuçlamaya başladı, ben kalçalarımı tutamıyordum, o da öyleydi, kıvranıyorduk ki beni öpmeye başladı, ben de onun dudaklarına karşılık verdim ve dillerimizle çok erotik bir şekilde uzun uzun öpüştük, bu arada memelerimizin birbirine değmesi çok değişik bir haz veriyordu, çok etkileyiciydi.Elleri her yerimdeydi, en kopartıcı bölümü amlarımızın sürtünmesiydi.



Deli gibi sik istiyordum içimde, bu kısa sürede dediği gibi kendimden geçirmişti beni, tam kıvamımdaydım, hatta kıvamın da ötesi. “Kalbim çıkacak gibi” dedim, diziyle amıma baskı yapmaya, vurdurmaya başladı,parmakladı sonra, yetmiyordu, eli bile yetmiyordu, acayip ıslaktım, benim her köşemi yalıyor, ısırıyordu, hele göğüslerim patlayacak gibiydi, ıpıslak etmişti, uçları sızlıyordu, ateş gibiydi, dayanamadım, “hadi sok, daha fazla sok içime “ diye yalvardım. Vibratörünü çıkardı, çok zevk verecek gibi gözüküyordu, belinde kemeri de olan bir modeldi, deli gibi heyecanlanmıştım, kemeri taktı, upuzun sikli bir kadın vücudu ancak bu kadar seksi gözükebilirdi. Başucuna oturdu, “Hadi üstüme bin ve al şu siki içine, bayılacaksın…” dedi, denileni yaptım hiç beklemeden, omuzlarına tutunarak üstüne oturdum, siki yavaşça sokmaya başladım, kalçalarını kaldırıyor, bana doğru pompalıyordu siki, sonuna kadar girdi içime, dibime dayanmıştı, şimdi kalçalarımı oynatıyor siki içimde her yerime değdiriyordum, her sokuşumda başka bir zevk dalgası geliyordu “inip kalk hadi devam et” diyen Arzu sallanan memelerimi ağzıyla yakalıyor, emiyor, ısırıyor, bir yandan da kalçalarımı sıkıyordu. Diliyle daireler çiziyordu ağzımda, bir ara beni durdurup vücudumu dikleştirdi beni arkaya eğilterek amımı okşadı, seyrediyor gülümsüyordu “Tadını çıkartıyoruz değil mi ?” dedi Doğruldum ve dudaklarına yapıştım, ısırıyor öpüyordum. “Ahh, ahh..” sesleri yükseldi benden sarsılıyordum, titreşiyordu vibratör. “geliyorsun canım, ohhhhh orgazm oluyorsun, vücudun yay gibi, seni böyle seyretmek 2 kat orgazm ediyor beni” diyordu Arzu, ve haklıydı, her şey durdu, sadece kalbim atıyordu çılgınca, ve attığı yer amımın içiydi, içimde patlamalar yaratmıştı. Sessizlikteydik şimdi, hazzı anlatmak istiyordum mümkün değildi. Üstünden kalkarak yatağa yığıldım. İçine bir şey girmeden tatmin olan Arzu “Beni siksiz orgazm ettin, senin seksin, üstümdeki zevk dolu halin bunu sağladı” diyerek dudaklarıma uzun bir öpücük kondurdu Öpüştük ve kol kola sarılarak, 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder