13 Ocak 2015 Salı

Havuzda sikti beni


Ismim sevda 22 yasindayim fransada yasiyorum , arakdaslarim guzel oldugumu soylerler … :) .
Gecen sene oldu bu olay, ablamlar la tatile gidecekdim hazirlik falan yapdik mayo, bikini , havlu , gunes kremleri vs vs .. aldik ve antayaya gitdik.


 Enistem cok yakisili biri uzun boylu esmer ,cok hosuma giderdi ama enistem ve ablamin kocasi oldugu icin hic baska gozle bakamadim . Bir gun hotelde sabah kalkdik ablam denize gitmek istemedi ”ben cocuklara havuzda kalirim siz isterseniz denize gidin ”dedi. Enistem cok sever denizi bende oyle neyse biz cikdik yuruyerek denize iniyorduk hep arkamdaydi o gunde bende sadece bikini ve kisa bi etek vardi . Hiseediyordum hep bana bakiyorudu goguslerime, bacaklarima ,bakio ama goz goze gelince baska yere bakmaya calisio dogruyu soylim cok hosuma gidiyordu…


Denize vardik bi yer bulduk ben gunes yagini surerken ”dur yardim edim” dedi ve her tarafima surmeye basladi sirtima belime bacaklarima cok haz aliyorum resmem amimim suyu geliodu hayallere daliyordum keske diyordum amimi da oksasa .. 


bi ara gozum onun sikine gitdi kalkmisdi mayoyu delecekdi . ”Sende bana yap” dedi sirt ustu yatdi bende sirtina bacaklarina surmeye basladim sonra yuz ustu yatdi siki resmen belliyidi ”karnima da sur” dedi dayanamadim biraz sikine dokundum yanlislikla olmus gibi cekdim ellerimi .. 

kremledikden sonra ikimizde yatdik gunesin altina sohbet etmeye basladik bana ablamla olan iliskilerini anlatiyordu , sex’i fazla sevmedigini aksine de kendisinin cok dusgun oldugunu soyluyordu ornekler veriyodu ”mesela ben sikimin yalanmazsini cok severim ama ablan hic yalamaz hep gecisdirir ” diyordu . O an onun o kocaman sikini agzima almak istedim .. 

Aradan 15 dakika gecdi ben yuzmek istiyorum dedim , tamam beraber yuzelim dedi denize girdik hep yanimdaydi surekli bana dokunuyordu popomu kendisine dogru cekiyordu sert siki bayomu delecek gibiydi . korkuyordum biraz ama, cok cok guzel oluyordu bi ara oyun oynuyalim dedi ”tamam ” dedim . ”Kim daha fazla suyun altinda kalirsa o istedigini yapdirir ” dedi . once ben basladim biraz suyun aldindan durdukdan sonra hemen cikdim cok merak ediyordm benden ne isteyecegini . ” bu kadar mi durabildin bak simdi” dedi . 

yaklasik 40 saniye kadar durdu ve ben kazandim diyerek bagirdi . ”Evet sen kazandin ne istiyorsun” dedim ”sonraya sakliyacagim” dedi . ”peki o halde hadi gidelim otele” dedim ”ne acelen var egleniyoruz iste hem daha senden birseyler istiyecegim isteklerim var ”dedi .”pekala ozaman soyle” deyince yavasca yanima sokuldu ve “sikime dokunmani istiyorum” dedi . 

“denizde mi “dedim “evet hemen simdi dokun” dedin . cok heyecanliydim sikine dokundum siki kalkmis kocaman olmusdu ben dokundukca oda kalcalarima dokunuyordu . “Seni sikmek istiyorum , soyle sende istiyormusun beni” dedi, o anda bisey diyemedim susdum . “aksam odana gelecem kapini kitleme” dedi ve hotele donduk yemek boyunca hep gozlerime bakdi ablam arkadasini donunce kisik sesle “seni sikecem” diodu ve bu beni cok tahrik ediyordu deliriyordum resmem zaman gecsin gece olsun istiyordum …. 

Ve gece oldu herkes odasina cekildi 1 saat sonra enistem odama geldi bende yataga uzanmisdim amima oynuyordum bunu gorunce enistem daha da cok azdi ve birden amima yapisdi emiyor yaliyordu kendimden gecmisdim , daha once hic oyle yalayan olmamisdi amimi resmen vakumluyordu bana erkegim de diyordu erkegim dedikce daha da aziyor daha cok sevhetle yaliyordu 20 dakika sonra sende sikimi al agzina dedi 69 yapiyorduk bi ara agzima bosaldi ” yut hepsini” dedi biraz midem bulanmisdi ama yinede harikaydi … 

sonra sikimle amin sevissin dedi ustumde geziniyordu tasakarini amima surtuyordu . daha once hic oyle sikilmemisdim enistem cok guzel sikiyordu keske “karim sen olsan” diyordu sende “kucuk karim ol benim” diyodu . O gece 4 kez bosaldi bense 3 defa bosaldim …

 O tatili hic unutmuyacagim tatilden dondukden sonra hic yapmadik hatta birbirmizin yuzune bile bakamiyoruz ama ben hala onu dusunerek masturbasyon yapiyorum ondan sonra cok iliskim oldu ama o geceki gibi hic olmadi ablami cok kiskaniyorum .
 Beni dinlediginiz icin cok tsk ederim ….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder