19 Ocak 2015 Pazartesi

üniversiteli selen ile

selam sexhikayeleriensest.com okurları ben ahmet bu yazımı manisadan paylaşıyorum iki yıl önce tanıştığım selen üni son öğrencisiydi hukuk okuyordu okulu bitirmeden staj görüyordu benimde ufak tefek işlerim oluyordu savcılıkta falan orda tanışmıştık selen 22 yaşında sarışın adeta bir bomba gibi kalçaları vardı ona ilk goruste çarpılmıştım her neyse konuyu fazla uzatmayalım selen ile bi dava hakkında konuşmak için bi kafede buluşup kahve falan içmeye karar verdik o arada ona içimi döktüm fakat olmaz falan deyince cebimdeki azdırıcı damlayı ona belli etmeden fincanına döküverdim demin olmaz diyen selen şimdi kendi beni sikmeye çalışıyor gibiydi daha sakin bi yere gidelimmi dedi olur dedim bende onu hukuk burosu yakınlarındaki boş bi daireye götürdüm eve girer girmez selen dudaklarıma yapışıverdi dudaklarımı deli gibi emiyordu onu soyduğum gibi başladım göğüslerini emmeye sonra vucudunun her hattını hadi artık sok deyince başımdan aşağı kaynar su döküldü sanki ilk hamlemle soktum yarağımı selenin taa derinliklerine yavaş dedi orospu çocuğu onun kufur etmesi beni hayli hızlandırmışttı ah oh ohhhhhhhhhhhhhh inlemeleriyle beraber ilk postayı attım selenin amına 3 parmağımı birden soktum ve hızlıca onu boşaltmaya çalıştım 2 dakika sonra boşaldı ee avukat hanım dedim hadi davamızı konuşalım şimdi :) devamı var ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder