10 Ocak 2015 Cumartesi

harika sikiş hikayesi

Selamlar, sizlere harika bir seks hikayemi anlatmak istiyorum. Bir gün evde bilgisayarı açmış oyun oynuyordum arada da arkadaşlar ile mesajlaşıyordum. Evden dışarıya çıkmak bile canım istemiyordu. Bir ara ev telefonu çaldı. Koştura koştura gittim ve telefonu açtım. Arayan iki kat üstümüzdeki komşunun kızı Hande’ydi. Bilgisayarın bozulduğunu ve yapıp yapamayacağımı sordu. Anneme de haber verip yapmaya gittim. Hande kapıyı açtığında bacaklarının harika 
olduğunu fark ettim. Kısacık bir şort ve üstünde askılı bir tişörtle beni bekliyordu kapıda. Onu görür görmez sikim kalktı tabi. Onu gizleyerek içeri girdim ve bilgisayarın olduğu odaya yönlendim. Bilgisayarı yaptım ve sorun çözüldü. Daha sonra bilgisayarı tekrar açtım. Hemen chrome açtım ve bir anda şok oldum. En son açık kalan sekmeler erotik sitelerdi. Ağzım açık şekilde ona döndüm o da utanmış bir şekilde bana bakıyordu. Daha sonra da anlatmaya başladı. Kocaman bir yarrağı içinde hissetmek istediğini bu konuda benim yardım edip edemeyeceğimi sordu. Artık şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım. Oturduğu yerden kalktığı gibi pantolonumu tutmaya başladı. Hemen düğmelerimi açtı ve pantolonumu indirdi. Daha sonra sikimi çıkardı ve okşamaya koyuldu. Şimdi sikimi yalamaya başlamıştı. Mükemmeldi, çok zevk alıyordum. Tamamen soyunduktan sonra bu sefer tamamen beni soymaya başladı. Üstüme çıktı sikimi eliyle kavrayarak amcığının içine soktu. Bu benim ilk seksimdi. O yüzden daha da ayrı bir zevk alıyordum. Üstümde oynamaya devam ediyordu. Sikimi de harika bir şekilde içine alıyordu. Ama ben bir anda boşalacağımı anladım ve hemen onu üzerimden kaldırdım. Tekrar yalamaya başladı sikimi ardından üstüne boşaldım. Bütün döllerim ağzının içine dolmuştu. Ağzının içinde döllerimle oynadı ardından banyoya doğru gittik ve duşumuzu aldık. Daha sonra da onunla birlikte olduk. Diğerlerini de yazıcam siteyi takip etmeye devam edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder