19 Ocak 2015 Pazartesi

Aşk Sözleri - Güzel Anlamlı Sevgi Sözleri

* Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun.

* Seni her özlediğimde gökten bir yıldız eksilseydi gökyüzü kapkaranlık olurdu.

* Seni sevdiğim kadar ibadet etseydim, cennette köşküm olurdu...

* Şimdi daha iyi anlıyorum ki, nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, seni severken,sensiz olmak...

* Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin...

* Seni sevdiğim kadar yaşasaydım ölümsüzlüğün adını aşk koyardım... iyi geceler...

* O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarmak geliyor içimden, saramıyorum. Öylesine bağlanmışım ki, sensiz duramıyorum.

* Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler. İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler. Ben o yıldızı sende gördüm aşkım.

* Dünyada 2 renk gül olsun,biri kirmizi digeri beyaz,sen beni unutursan kirmizilar solsun, ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.

* Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki.

* Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgarlara fısıldasınlar seni ne çok sevdiğimi ve özlediğimi.

* Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sensizken bile seninle olabilmektir... Bugün yanında değilim belki ama özlemim sevgim hep seninle. Seni seviyorum!

* Sen güneşin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin, sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin.

* Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa. Unutma bir öpücük borçlusun bana.

* Yatağını gül yapraklarıyla, rüyalarını papatyalarla süsledim, üzerini sevgimle örttüm tüm kâbuslarını da ben aldım ki sen rahat uyu bir tanem!

* İyi ki varsın birtanem Rüyaların en güzeli bu gece seninle olsun iyi geceler sevgilim Seni çok seven aşkın. asksozleriniz.com

* Allah'ım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim, iyi geceler.

* Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın, çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelime bulamıyorum.

* Doğan her günün sabahında, içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak..

* Şafak vakti yağan çiğ tanesi kadar masum gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar çılgın ve okyanusun derinliklerindeki inci taneleri kadar özelsin aşkım.

* Sen bir pınarsın, içilen ama kanılmayan, seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlığına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan.

* En büyük okyanusta bir su damlası olmak, uçsuz bucaksız sahilde bir kum tanesi olmak ama en önemlisi milyonlarca insanın içinden senin sevgilin olmak...

* Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki...

* Sesine mevsimlerin eğildiği, gözlerine baharın ağladığı,ağlar gibi gülmeni,dokunuşlar gülecek gibi duran yüzünü özledim..

* Aşk bir su damlası olsaydı okyanusları, bir yaprak olsaydı bütün ormanları, bir yıldız olsaydı tüm kainatı sana vermek isterdim. Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum...

* Geceye inat gün ağarmakta, ağaca inat dal çoğalmakta,ölüme inat insanlar çoğalmakta, bense sana inat seni sevmekteyim inat bu ya hepte seveceğim..

* Tek başıma değilim ben ve ümitsiz aşkım var.

* Sen gözlerimde bir damla yas olsaydın seni kaybetmemek için ömür boyu ağlamazdım!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder