15 Ocak 2015 Perşembe

aşk ve nefret sözleri

Artık adını duyduğumda iki kelime geliyor aklıma biri kin, biri nefret. Çünkü ben seni çok sevmiştim.

Ya aşkı öğret bana. Yada aşkın yokluğunda uzulmemeyi..

Rüyalarıma girip durma. Canım acıyor...

gül olmak isterdim neden mi ?beni kokladığında vücudunun derinliklerine inip hep orada kalmak için
,,
Artık ne sevmek istiyorum nede sevilmek. Çünkü hep yarım kaldı sevmelerim, ve sahteydi sevilmelerim. .

YaInızIık üşümekse yanIızım, üşüyorum. SensizIik uçurumsa tut koIumdan düşüyorum. Soru sorma cevabını biImiyorum. Tek biIdiğim şey, seni seviyorum.

rüzgara hakim olamıyorsan yelkenleri rüzgara göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın zorluklarla değil gemiyi limana getirip getirememenle ilgilenir.,

ben bir serçeyim sürüden ayrılmış gökyüzünde kaybolmuş o ise bir kartal mış avlanmaya çıkmış gelmiş bula bula beni bulmuş .

gözleriyle gözlerine göz koyanın gözlerimle gözlerini oyarım gözlerini gözlerden sakın gözlerin gözlerime lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder