11 Ocak 2015 Pazar

anal sex hikayesi

Hafta sonu bir güz akşamı tek başıma takılmak için bayraklı sahiline gittim. Niyetim götümü siktirecek birini bulmakti. Iki bira aldım. Havalar soğumaya başladığı için takılan fazla yoktu. Bankın birinde iki genc oturmus içiyordu önlerinden geçtim baya hoşlardı az ilerde bes kişilik bir grup vardi o tarafa gidip geri döndüm banktaki çocukların otuz metre kadar yakınına yanımda getirdiğim gazeteyi çimlere serip oturdum biralarımı içerken bir saat sonra beş kişilik grup gitti. Gorünürde banktaki gençler dışında kimse yoktu bir ara gençlerden biri kalkıp çalıliğa işemeye gitti gecenin karanlığında çaktırmadan o tarafa doğru baktım sikini göremedim ama hortumla sular gibi çalının dibine beş dakka işediğini gördüm. Hava iyiydi cesaret edip çocuklara yaklaşamadım aklıma sarhoş olmu sızıp kalmış gibi yatmak geldi. Eşofmanımı götümün çatalı ve dolgun kılsız göt yanaklarım ortaya çıkacak şekilde biraz sıyırdım yüzükoyun hafif yan yattım o cocuklar görmese de birileri mutlaka görür belki siker diye düşündüm biraz kendimden geçmiştim bir ses bilader iyimisin diyodu bozuntuya vermedim yoldan gecen biriydi az ilerdeki çocukların oraya doğru gidip çocuklara az ilerde yere yatıp sızıp kalan arkadaşınızmı diye sorduğunu duydum cocuklar yok abi o tek takiliyodu dedi yoldan gecen “herif sızmış kalmış amı götü dağıtmış kabak gibi götü ortada görünüyor arkadaşınızsa götürün birileri sikmeden diyecektim madem arkadaşınız değil siken siksin götçü olsam kaçırmazdım zaten sarhoş ya dayak yer yada yarak yer” dediginde gülüşmeler geldi adam gitti bes dakka sonra banktaki gençlerin bana doğru yaklaştığını hissettim sessizce biri digerine oğlum götü gördünmü ay ışığında ne biçim parlıyor adamın dediği kadar varmış tam sikimlik göt dedi digeri kanka hic göt sikmedim ama sikim kazık gibi oldu zaten abazayız sikelim bulmusuz hazır götü dedi digeri oğlum bi bakalım adam iyice sızmışmı dedi beni dürterek abi uyuyomusun diye seslendi ben sızmıs numarasına devam ettim götümü okşamaya başladılar offff taş gibi göt kanka gördünmü hem adam siksek duymaz iyice sızmış sen etrafı kolaçan et ben götün icabına bakayım dedi götümü okşamaya devam etti eşofmanımı iyice sıyırdı göt deliğimi yokladı kanka çok darmis sen etrafa bak dedi sonra gotumu iki eliyle acti göt deliğime tükürdü sikinide tükrükledi uzerime yatti sikini göt yarığımda gezdirip sikinin başını göt deliğime dayadi ve yavaş yavaş yüklenmeye başladı takriben yarak 17 cm orta kalınlıktaydı sikin başı götüme girip yarrak götümde ilerledikce zevkten ölüyodum siken çocuk kanka göt çok dar içi ateş gibi süper ohhhhh deyip sikini dasaklarına kadar götüme kökleyip sikmeye basladi sirasini bekleyen oglum yavaş sik adam uyanirsa ben sikemem sonra desede siken çocuk iyice zevke gelmis gotümü kökleye kökleye sikmeye devam etti göte vurdukca şak şak sesler geliyodu iki dakka icinde kanka götün sıcaklığına dayanamıyorum patlıycam diyerek götüme kökleyip inleyerek volkan gibi ılık ılık boşalmaya başladı sikinin kasilmalarini ve attirmalarini hissediyodum bekleyen cocuk kanka götü dölünle doldurdun ben vıcık vıcık nasıl sikcem şimdi dedi siken cocuk göt beni bitirdi kusura bakma zevke geldim icine attirdim zaten senin emanet kalın götte dar daha rahat girer al götün tadına sende bak dedi kalktı arkama diger cocuk gecti gercekten gotüme kalin bir yarrak girmeye başlamıştı biraz acimaya basladi ama isi bozmak istemedigimden disimi siktim. Az once arkadasinin dolledigi gotume cocuk koca sikini yerlestirdi ve üfffff kanka bu göt amdan daha tatli niye simdiye kadar göt sikmedik ki ates gibi diyerek sikmeye basladi bu cocukda iki dakka kadar gotümü sikip hızlanarak götümün derinliklerini dölleriyle suladi sonra sikini cikarip arkadaşiyla benim götü öylece bırakıp hızlıca uzaklastilar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder