9 Ağustos 2013 Cuma

Iki Karım Oldu-1

17 yaşındayken ailem,karşı komşumuz mehmet amcalar ve alt komşumuz ali amcalar yaz tatiline bodruma gittiler. M.amcanın 15 yaşındaki oğlu müslüm ve a.amcanın 14 yaşındaki oğlu burak dershaneye gittikleri için burada kaldılar bende onlara gözkulak olmak için burada kaldım.müslüm sabahları burak ise öğleden sonra dershaneye gidiyordu. Bi gece ben arkadaşımda kalacam diye çıkarmış .
gibi yaptım yan odada saklandım ders çalışıp çalışmadıklarını kontrol edecektim
1 saat sonra anahtar deliğinden baktım gördüklerime inanamadım burak müslümün aletini ağzına almıştı daha sonra müslüm burakınkini ağzına aldı önce
burak domaldı müslüm sikti sonra müslüm domaldı burak sikti 4 saat sikiştiler sabah müslüm evden çıktı bende içeri girdim burak
çırılçıplak yüzüstü uyuyordu hemen götünü öpmeye başladım neyapıyorsun erkan abi dedi sus dedim gece olanları gördüm bana vermezsen ailene anlatırımdedim
ve pantolonumu indirdimaletimi ağzına soktum emmeye başladıadeta ağzından sikiyordumsonra vazelin getirip deliğine sürdüm bembeyaz popolarını toktlayıp içine girdim rahat aldı 5-10 dk. sonra içine boşaldım. bana müslümle beraber 2 mizi sikebilirsin dedi. o da bi dahaki hikayeye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder