10 Ağustos 2013 Cumartesi

Seksi Kuzenim

Slm sicakhikayeler.org ben 19 yaşında üniversite öğrencisiyim kuzenimle aynı şehirdeki ünv.kazandık beraber eve cıkmaya karar verdik.herşey o gece başladı.ikimizde cok azmıştık birbirimizi süzüyorduk.ve ben yavaşca bacaklarını okşamaya başladım.ses cıkartmıyor hoşuna gidiyordu.sevişmeye karar verdik.ikimizde bakireydik.götten sikmeye karar verdim.götünü yalamaya başladım.daha sonra amını    yaladım o da yarağımı yaladı.ve götüne verme zamanı gelmişti.kalbim duracaktı ilk denemede olmadı.ikincisinde soktum.ileri geriye başladım daha sonra icine boşaldım.yarağı ağzına verdim.daha sonra üstüne oturdu ve zıplamaya başladı.zevkten kudurmuştum ama amını sikmedim.bundan sonra hemen hemen her gece seviştik daha önümüzde 3,5 yıl var ve ben bu yıllarda onu hep sikmeye devam edceğim.herkes mutlaka denesin……

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder