6 Ağustos 2013 Salı

inanılmaz sex denyimlerim

 sitesine hoş geldinizSitemizde birbirinden harika   ni okuyabilirsinizHer kategoride kaliteli okumak için bizim adresimize beklerizŞimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Selam hikaye severler sizlerle benimde daha da inanamadığım bir olayı paylaşmak istiyorum ilk önce kendimden bahsedeyim 1.95 boylarında 100 kilolu atletik bir gencim yarrağım önceden 22 cm di ancak düzenli olarak penis büyütücü kullandığım için şimdi 26 cme ulaştı.
Bundan 3 ay önce çok şiddetli bir hastalık geçirdim ve o günden sonra ne yapsam boşalamıyorum.Çare olarak durumu babama açtım.Babamla
gitmediğim hastahane kalmadı fakat hiçbiri çare olmadı.Boşalmak için o kadar film izledim 31 çektim ama olmadı. Birgün yatarken saat 2 civarları
su içmek için kalktım annem gilin odasının önünden geçerken babam anneme ne olacak bu çocuğun hali çok üzülüyor artık bizim birşeyler yapmamız lazım diyordu.Annem de nasıl yardımcı olabiliriz dedi.Babamda biliyorum bize ters geliyor ama ne yapıp yapıp onu birşekilde boşaltmalıyız diyordu. Aradan 2-3 gün geçti ben odamda uzanırken babamla annem geldi babam bana ali sakın yanlış anlama sana yardımcı olmak için ben ve annen yaşayışımıza ters gelecek bir şekilde de olsa seni bir şekilde boşaltmaya çalışacağız nasıl olsa oğlumuzsun dediler.Ben de nasıl olacak peki dedim.Babam şortunu indir dedi bakayım ben de annemin yanındamı dedim babam da ne yapalım artık katlanacağız dedi.Şortumu indirir indirmez ikisi de afalladı babam bu ne oğlum dedi eşşek soyundan mı geldin annem ali bu ne
kalın yarrak babanınki bunun yarısı dedi.Ben de birşey diyemedim babam neyse dedi ve sikimi eline aldı biraz inceledi ve bana
hadi biraz uğraş bakalım dedi.Ben de biraz uatanarakta olsa çekmeye başladım ben çektikçe sikim uzuyor kalınlaşmaya başlıyor annemde şaşkınlıkla sikime bakıyordu ben artık ritim tutturmuş hızlı hızlı çekiyordum yaklaşık 10 dk. geçti ama boşalamadım. Babam böyle olmayacak dedi bana uzan dedi anneme artım fedakarlık yapacan dedi annemde ne yapalım dedi artık katlanacağız.Bu arada anamı tanıtayım 1.70 boyunda 45 yaşında
iri memeli 5 vakit namazında tesettürlü biri.Babam anama alini skini eline al dedi anam sikimi aline aldı şöyle biraz baktı dahasonra 31 çektirmeye başladı ben gözlerimi kapatmış hayal kuruyordum. Ama belli bir süre sonra anam yoruldu babama olmuyor dedi.Babam bu sefer
siki ağzına al dedi anam sikim ağzına almaya çalıştı ama babama dönerek bu kalın siki nasıl alyım ağzıma dedi ancak başı giriyordu.Anam sikimi ağzına almış sakso çekiyordu.Babam anama onu daha çok etkileyelim belki bu şekilde boşalır diyordu. Babam bana ayağa
kalk dedi ben ayağa kalktım anamı yatağa uzattı babam.bana şimdi ananın ağzına ver dedi ben tekrar skimi anamın ağzına verdim anam iştahla skimi alabildiği kadar alıyor bana sakso çekiyordu.Babam anamın altındaki eteği kiloduna kadar çekti anamın altında siyah bir kilot
vardı amını ancak kapatıyordu.Babam bana hadi oğlum aslanım başaracan diyordu.Babam benim daha çok tahrik olmam için anamın kilodunu yana çekti
ve o güzelim kıllı am ortaya çıktı ben de offf anne çok güzel amın varmış dedim o am ne sikilir
dedim. Babam anamın amını aralıyor bana hadi oğlum ananı hayal et diyordu.Babam daha sonra bana buraya gel dedi ben de sikimi anamın ağzında çıkardım babamın yanına gittim.Babam bak oğlum herşeyi senin için yapıyoruz dedi.Şimdi ananın amını yala dedi.O arada
anama baktım anam hadi oğlum dedi.herşey senin için dedi. Anamın yanına uzandım üstündeki gömleğin düğmelerini açmaya başladım altındaki siyah sütyen çıkınca ilk önce ellerimle memelerini avuçladım sonra sütyenini çıkardım aman allahım bembeyaz süt gibi memeler karşımdaydı.O yaşına rağmen
hala dimdikti.Anamın memelerini ağzıma aldım ve delice emmmeye başladım ben emdikçe meme uçları sertleşiyor anam inlemeye başlıyordu.daha sonra yavaş yavaş amına indim kilodunun kenarından amına dil darbeleri atmaya başladım dilimi klitorisine değdirince anam ahhhhh diye bir iç geçirdi.Anamın amını deli gibi emmeye başladım anam altımda kıvranıyor babama offff memet bu nasl birşey niye daha önce yapmadık diyordu.Ben yaladıkça amı sulanıyor bacağının kenarından yatağa süzülüyordu amı o kadar sulandı ki anamın yatağı sırılsıklam yaptı.Anamın amını hızlı hızlı yalarken bir anda şelale gibi amından sular fışkırdı anamın gözleri kaymış orgazm oluyordu.bu arada babam da sikimi eline almış 31 çektiriyodu ama ben yinede boşalamadım.Anam bu arada yavaş yavaş kendine gelmeye başladı Bana nasıl yalıyordun oğlum ölecem sandım dedi.Sen boşalmadın mı dedi ben de ne yazıki
dedim.babam artık son çare kaldı dedi.Benle anam neymiş o çare dedik.Babam biraz sustuktan sonra ananı sikecen dedi belki o zaman boşalırsın dedi.Anam saçmalama mehmet dedi bundan sonrasına izin vermem dedi. Babamla anam odalarına geçtiler birçeyler konuştular ve tekrar geldiler anam razı
olmuş gibiydi.Anam eh ne yapalım dedi cehenneme de gitsek katlanacağız dedi.Anam bana dönerek yalnız bir sorun var dedi ben o yarrağı içime alamam dedi.Babamda deneyelim bakalım dedi.Ben tekrar anamı yalamaya başladım anam inlemeye başladı tamam hadi artık dayanamıyom demeye başladı. Babam
bana hazırmısın dedi ben de sikimi göstereek dünden dedim.Anamı kucağıma aldım babam bu arada masayı boşalttı ben de anamı masaya yatırdım.Tesettürlü nazındda niyazında olan anam biraz sonra oğlu tarafından delice sikilecekti.babam anamın amını iyice araladı ve beni çağırdı anam gözlerini kapatmış nefes alış verişi hızlanmıştı.Sikimi anamın amına hizaladım bacaklarını omzuma aldım ve yavaş yavaş girmeye başladım.Ben sokmaya çalıştıkça anam yavaş
ali yavaş oğlum çok kalın alamıyom diyordu. Babamda dayan hatice az kaldı biraz sonra oğlun amını dağıtacak diyordu.Babamda sikini çıkarmış 31
çekiyordu.Anam, off anam öldüm amım yırtıldı diyordu.Ama ben bir türlü giremiyordum 3 çocuk doğurmasına rağmen amı hala daracıktı.Babama dönerek krem getirmesini istedim babam kremi getirdi sikime biraz sürdükten sonra anamı domalttım amı kabak gibi ortaya çıktı sikimi amına sokmaya başladım başı girdikten sonra bir anda yüklendim sikimin yarısı bir anda carrttttt diye anamın amına girdi.Anam kaçmaya çalıştı ama kollarımda sıkıca tuttum.Anam bana offff şerefsiz dağıttın beni amım parçalandı çıkart şunu dedi.ben de sakin ol anam biraz sonra zevk dalgasında uçaçan
dedim.Biraz bekledikten sonra yavaş yavaş sikmeye başladım anamı anam gözleri kaymış ohhh ohhh ohhhh evet sik ananı oğlum baban böyle sikemedi dedi.Daha sonra ben yatağa uzandım anam üstüme çıktı 27 cm lik sikimi amına sokmaya başladı.Anamın amı sıcacıktı o kadar güzel kayıyorduki amında bir an için bayılacağımı sandım.Tam karşımda ayna vardı aynada anama baktım sikim amına girdikçe anamın amı bir açılıyor bir kapanıyordu.Babamda o kalın yarrağın anama nasıl girdiğini hayretle izliyordu.Daha sonra anamı altıma altım ve hızlı hızlı sikmeye başladım anam
ohhhhh oohhh oohhhhh öldüm yırtıldım ahhhhhhhhhh evet aslan ali sok sok köküne kadar diyordu ben pompaladıkça anam yüksek sesle inliyor
babama bak memet oğlumuz nasıl sikiyor dağıldım artık diyordu yaklaşık 25 dk anamı siktim ama birtürlü boşalamadım anam üstümden kalktı amı kabak gibi açılmıştı bana daha sonra devam edelim dedi kardeşinide aramıza alırız dedi.kardeşim babam ve anam ile olan ilişkimi daha sonra yazacam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder