8 Ağustos 2013 Perşembe

İş Yerinde sex

Merhaba sicakhikayeler.org ben 1,83 boyunda 74 kilo ağırlığında kumral atlatik yapıya sahip ve yakışıklı bir gencim.İstanbula oturuyorum. İş yerinde yaşadığım ve hiç unutamadığım aşkımı sizle paylaşmak istedim. Özel bir şirkette pazarlama bölümünde çalışıyorum. Gene benimle aynı departmanda çalışan necla adında evli
bir bayanla beraber çalışıyorduk. Necla uzun boylu dolgun gögüslü kalçaları .
yerinde 28 yaşında afet bir kadındı. Uzun zamandır neclayı arzuluyor, kendisi ile öğle yemeklerinde sohbet ederken konuyu zaman zaman sekse getirdiğimde kendisi bundan rahatsız olduğunu ve evli bir kadın olduğunu
söylüyordu. Bir gün neclanın çalışmak için geç saatlere kadar kalması gerektiğini öğrendim. Kendime hemen değişik firmaların dosyalarını çıkartıp kendimi gün boyu çok yoğunmuş gibi gösterip saat on ikiye kadar çalışmam gerektiğini patrona söyledim. Mesai bitiminde her kez çıkınca necla ile
biz baş başa kalmıştık. Necla işlerinden bana bakmıyordu bile. Hemen ben yanına sokulup hayatı yaşaması gerektiğini ölümlü dünya olduğunu anlatarak nabzına göre şerbet vermeye başladım. Sonra kendisine dışarı çıkıp birer bira alıp şirkette içmeyi teklif ettim. Oda şiddetle karşı çıksa da ben lafla razı ettim. Dışarı çıkıp gizlice birer bira aldım ve ikimizde masaya oturup içmeye başladık. Alkol ikimize de bir nebze cesaret vermişti. Sonra ben bilgisayardan bir romantik şarkı çalıp dansa kaldırdım neclayı. Necla kollarını benim boynuma dolamış bende kollarımla beline sarılmıştım. Neclanın üstünde siyah bir etek üstünde ipek beyaz bir gömlek vardı. Sonra dans ederken ben sımsıcak nefesimi ona çaktırmadan boynuna doğru üflerken ellerimle sırtını yavaşça okşamaya başladım. Neclanın iyice kıvama geldiğini anlayınca ellerimle sertçe kalçalarını okşamaya başladığımda o bana yapma ben evli bir kadınım dedi. Bende ağzını sıkı tutarsan bir sorun olmaz dedim ve daha sert tırnaklarımı kalçalarına batırmaya başladım. Direnmeye başladığında sertçe kendime doğru bastırıp dolgun dudaklarımla boynunu ıslak ıslak öpmeye başlayınca kendini bana bıraktı. Bende
yavaşça göleğinin düğmelerini açıp büyük olan göğüslerini sertçe emmeye başladım. Göğüslerinin uzunda ıslak sıcak kaygan dilimle dans ederken göğüs uçlarını dişlerimle hafif hafifi ısırıp sımsıcak nefesimi göğüslerinin arasına üflerken bir yandan ellerimle eteğini yukarı doğru sıyırıp dantelli kilodunun içine ellerimi
sokup bparmaklarımı iki kalçalasının arasına sokup gezdirmeye başladığımda necla iyice inlemeye başladı. Bende masanın üstüne neclayı sırt üstü yatırıp bacaklarını arayalayıp kilodunu çıkarttıktan sonra bacaklarını geniş omuzlarım üstüne alıp amına doğru dolgun dudaklarımla yaklaşıp sımsıcak nefesimi amına verip amının
dudaklarını dudaklarımla öpüp dişlerimle hafif hafifi ısırır gibi yapıp ıslak sıcak kaygan dilimle amının derinliklerini yalamaya başladığımda necla iyice inlemeye başlamıştı. Amından akan suları yuttuktan sonra ayağa kalkıp uzun kalın beton gibi sert aletimi neclanın amının dudakları üstünde gezdirmeye başladığımda
necla gözlerini ayırarak bakıp bu kocamınkinin iki katı diye gülmeye başladı. Bende yavaş yavaş aletimi neclanın amının derinliklerine doğru sokarken neclanın kıp kırmızı olduğunu yüzünü buruşturduğu fark eetim. Bu bana daha çok keyif verdi ve ben birden neclanın üstüne banıp köküne kadar aletimi neclanın amının derinliklerine soktuğumda necla acı ve zevkten bağırarak bacaklarını sıkıca belime kavradı. Bende kudurmuş bir hayvan gibi göğüslerine abanıp ellerimle göğüslerini sıkarken dudaklarını yalıyor öpüyor ve hafifçe ısırmaya başlamıştım. Neclada uzun tırnakları ile benim saçlarımı tarıyor okşuyordu.
Sonra birden hayvan gibi bığırarak ve titreyerek ılık ılık neclanın içine bütün menülerimi boşalttım. Aletimi amının derinliklerinden çektiğimde neclanın amını içinden sipemlerim dışarı doğru ılık ılık akmaya başlamıştı. Sonra o akşam etrafı toparlayıp evlerimize gittik. Ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi davranıyorduk. Necla bir ara gelip tekrar bana mesaiye kalmak istediğini söyledi ise de ben ben bunu tekrarlamadım. Çünkü evli bir kadınla bir gece, ikinci gece asla olmaz. Gencim yakışıklıyım namus belasına hayatımın baharında ölmek istemem:)) Sadece sıra dışı bir
gecelik isteyenker burdan ulaşabilir
/* */
ikinci gece olmaz. bayım bayarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder