15 Eylül 2014 Pazartesi

Almancı Komşumun Karısını Çatır Çatır Siktim (Komşu Seks Hikayeleri)

Merhaba azgın arkadaşlar, İstanbul’dan yazıyorum. O zaman 19 yaşında, 1.80 boyunda, yakışıklı olmayan biriydim. Ergenlikten sonra cinselliği 19 yaşıma kadar su ve sabunla geçiştirdim. 19 yaşımda Üniversite için İstanbul’a geldim. Yurtlar doluydu, akrabalarda da bir iki gün idare ediyorsun, rahat edemiyorsun. Neticede okuldan arkadaşlarla bir ev tuttuk. Evi tuttuktan bir süre sonra onlar da vaz geçtiler, kaldım sap gibi ortada. Neyse yerleştim eve, tek başımayım, kirayı nasıl ödeyeceğimi düşünüyorum. Kapı komşum Özlem vardı, 24-25 yaşlarında bir kadın. Evlendikten 6 ay sonra kocası Almanya’ya para kazanmaya gitmiş, senede 2-3 defa geliyormuş. Kocası oturumunu alınca, Özlem’i de yanına alıp tamamen yerleşeceklermiş oraya. Kadına hiç yanlış gözle bakmıyordum, “Abla.” diyordum hep. Kadın ikide bir yemek falan getiriyor, hal hatır soruyor. Ama ne hikmetse, her sabah çıkarken ve akşam dönüşte kapıda karşılaşıyoruz. Sürekli süsleniyor falan. Birgün muhabbet ederken laf nereden açıldı hatırlamıyorum, kozmetikten ve kozmetiğe bulanmış kadınlardan hoşlanmadığımı söyledim. O günden sonra bir daha hiç makyaj yapmadı. Bir akşam ben hastalandım, evde yatak döşek yatıyorum. Ertesi sabah 11’e doğru kapım çalındı. Açtım, Özlem. Beni alışık olduğu vakitlerde göremeyince merak etmiş. Halimi görünce bir şefkat, bir merhamet, bir ilgi alaka. Eve girdi, evi temizledi, yemek yaptı ve kendi elleriyle yedirdi. Bu arada da sürekli kendini sergiliyor. Ben çoktan çaktım köfteyi, ama kaç gündür anlamazlıktan geliyorum. İstiyorum ki biraz çabalasın, sonra sürüne sürüne gelip kendi yatsın altıma. O gün birşey olmadı. Ben bayağı iyileştim, ama ertesi gün de kalkmadım, biliyordum geleceğini. Bu geldi yine, yanında da 2 yaşındaki çocuğu. Ben yataktayım. Sadece altımda şort var, üstümde de Nevresim var, boğazıma kadar çekmişim. Yine çorbam geldi. Çorbayı içirirken Nevresimi biraz açtı. Üst kısmımı çıplak görünce heyecanlanmaya başladı. Kollarıma göğsüme dokunup, “Çok kaslısın!” demeler, göğüs kıllarımı çekiştirmeler falan. (Aslında hiç kaslı değilim!). Bu arada benimki de ayaklandı. Nevresimden belli oluyor. Bu Nevresimi iyice açtı, “Beni yanlış anlama, bana anlayış göster, ne olur beni reddetme!” demeye başladı. Ben, “Olmaz, ayıp günah, kocanı aldatma! edebiyatları yapıyorum. “Cinsellik benim de ihtiyacım, ben kocamdan para pul istemedim ki, bir kadın bu yaşta yalnız bırakılır mı? Ne olur beni reddetme!” demeye başladı. Sesimi çıkarmayınca şortumu indirmeye başladı, benim canavarı görünce derin bir “Ohhhh!” çekti. Ben o anda içimden, ‘birde yarağı amına sokunca nasıl inler acaba?’ diye düşünmeye başladım. Kadın direk sikime yumulup somurmaya başladı. Öyle bir somuruyor ki, yarak ağzında eridi resmen. Bir yalıyor! Bir emiyor! Sikimin başına diliyle masaj yapıyor, hafif ısırıyor, sonra damağında eziyor! Nasıl yapıyor bilmiyorum ama, damağında ezerken hiç dişi değmiyor. Ben ağzına boşaldım, ama kadın bırakmıyor, tekrar canavar kalkana kadar emmeye devam etti. Sıra bana gelmişti artık. Bu arada da çocuğu içerde kilitli, mızırdayıp duruyor. Ben bunun ilk olduğunu, daha önce hiç sikişmediğimi söyleyince, “İşi doğasına bırak, gerisi kendiliğinden gelir!” dedi. Sonrası öpüşmeler, yalamalar, emmeler. Amını öyle yaladım ki, bitti resmen. Hızlı hızlı dilleyerek, dilimi bazen oval, bazen düz kullanarak, arada bızırını emip somurarak, bazen dilimi amının içine sokarak, dakikalarca yaladım amını. Bu arada sikimi ağzına istiyor, yalvarıyor, ama vermiyordum. Bu birkaç defa Orgazm olduktan sonra, “Ne olur sok artık, sik artık!” diye yalvarmaya başladı. Bacaklarını omzuma aldım, ellerinden tuttum, kuvvetli bir şekilde aniden bir yüklendim ki, o anda çıkan ses ‘Ahhh’ mı yoksa ‘Ohhh’ muydu hala çözemedim. Bir taraftan erişebildiğim kadarıyla memelerini emmeye çalışıyorum, bir tarafdan ben yüklenince bacakları iyice karnına çekildiği için tabak gibi açılan amına köklüyorum. O da durmadan inliyor, sırtımı sıvazlayıp tırnaklıyordu. Hayatımda ilk defa boşalıyormuşum gibi bir hisse kapılarak amının içine boşaldım! O gün akşama kadar dinlenip dinlenip siktim kadını. Akşama tatlılarla, fındık fıstıklarla gelip, yine kendi eliyle besledi beni. Ertesi gün de elinde vazelinle geldi, götünü sikmemi istedi. Öpüşüp oynaşmalardan sonra götüne yöneldim. Bunun karnının altına yastıkları yığıp, domalttım. Ellerini arkaya kıvırarak bağladım. Sikimin başını ve götünün deliğini güzelce vazelinleyip, yarağın kafasını sokunca, bağırmamak için kendini öyle kastı ki, yarak kısıldı kaldı içerde. Ne ileri gidebiliyorum, ne de geri çıkarabiliyorum. Sonra inlemeye ve ufak ufak çığlık atmaya başladı. Bu arada ben de gidip gelmeye başladım. 2-3 dakika sonra tamamen içindeydim. Dakikalarca siktikten sonra götünün derinliklerine boşaldım. Sonraki bir hafta kadın götünün acısı geçsin diye bekledi. Ondan sonra her pozisyonda sikip sikip rahatladım ve kadını rahatlattım. İnanın 3 ayda 10 kilo zayıfladım. Karı beni resmen bitirdi! Ben evden taşınmayım, yada kimseyi yanıma almayım diye, 2 sene boyunca tüm kiralarımı, kocasının Almanya’dan gönderdiği parayla o ödedi. Sonra kocasıyla yurt dışına gitti. Ama kiramı göndermeye devam etti. Türkiye’ye her geldiğinde bir fırsatnı oluşturup altıma yatıyor. Eee olacak okadar, kocasının siki ufacık ve inceymiş. Benimki hem büyük, hem de bilek gibi kalın, kadını kocasınınki kesmiyor artık. Şu anda ben de evliyim, ama halen o geldiğinde buluşup sikiyorum. Dijital Camera getirmiş, her sikişimizi kaydediyor, sonra yalnız kalınca izleyip izleyip kendini tatmin ediyormuş! Herkese iyi sikişmeler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder