12 Eylül 2014 Cuma

Yaşlı Olgun Amcalar beni çok güzel siktiler ( Sikis Hikayaleri)

slm. ben 17 yaşında, 1,70 boyunda 50 kilo, 95-60-110 ölçülerinde bi kadınım. saçlarım kızıl uzun ve göğüslerimde dimdik, kocaman. anlatacağım olay bir yıl önce başıma geldi. biz kenar mahhalle bir yerde yaşıyoruz. evimizin civarnda bir sürü inşaat vardı. ameleleri kışkırtıcı şeyler yapmak çok hoşuma gidiyodu. bigün annemler memlekete gitti ve evde 1 hafta tek kalacaktım. bnde fırsattan istifade okula giderken gömlek içine siyah styen gydim ve içime kısa çorap, eteğimide kıvırdım. koca götümü sallaya sallaya yürüdüm inşaatlarn önünden. memelerimide hoplatıyrdm. bütün ameleler bana bakıyordu. çok hoşuma gitmişti. akşam eve dönerken telefonda konuşuyo gibi yapıp evde tek olduğumu ve gider gitmez duş alacağımı söyledm. defterlerimi yere düşürüm domalmayıda unutmadım. snra eve girdim. ıslattım vücudumu havluya sarınıp içime tanga giyindm. perde arkasndan bakındım amelelerden en genci geliyodu. otomatiğe bastm, snra kapı çaldı. kapıyı açtm. ve ne göreyim 8 amele adam hepside gelmiş. bni bir anda içeri itip kapıyı kapadılar. havlumu çıkardılar ve her yerimi sıkmaya başladılar. içlerinden en yaşlı olanı 55 yaşlarındaydı, bu memeleri sikecem diye söyleniyodu. snra hepsi aletlerini çıkardı. kocamandı yarrakları. inanamadım. burnumu tutup ağzıma sokmaya çalıştı 2si, her yerime sürtüyolardı yarraklarını. orospu seni götün mü kaşındı kaltak diye konuşuyolardı. sonra en büyük olanı bakiremisin öyleysen söyle bozmayalım dedi, bende hemen başımı salladım. güzel dedi, ozaman bu amı ben becericem ilk dedi ve o koca yarrağını amıma soktu. bağıramadm bile çok acımıştı. içimde gidip gelirken diğerlerinde abaza gibi inliyo aletlerini orama burama sürüyolardı. hiç böyle sesler duymamıştım.adam anırarak içime boşladı ve ağzıma bi tokat patlattı. bayılmışım. uyandığımda hiç halim yoktu ve hala üzerimde biriler vardı. amım uyuşmuştu. götümde acıyodu. ağzım döl yuvası olmuştu. içeride artık daha fazla adam vardı. hepsi dal taşşak ortadaydı işini bitiren sigarasını yakmış izliyo iş görende bni sikiyodu heryerimden. snradan bi adam daha geldi. 70li yaşlardaydı. acıyıp yer verceğin amca. içeri girdi, sanki pazardan domates bakar gibi elledi amıma götüme baktı. elindeki poşeti verdi ve gt giyin bunları dedi. konuşamıyodum bile. bi süre öylece kalınca memelerime bastonuyla vurdu ve giyinde gel seni öldürürüm yoksa dedi. gidip giyinirken poşetten fantazi kıyafet çıktı. siyah tül bi elbise, içine siyah tanga ve jartiyer. makyajda yapmamı söylediler ve içeri gittiğimde kamerayı açmışlardı. bni artis yapıcaklarını söyleyip aralarında itişmeye başladılar. istemediğimi söyledm. snra bni ellerimi arkaya bağlayıp birde boynuma dolayıp ipi evin içinde köpek gibi gezdrdiler. snra yaşlı amca o pörsümüş sikini yüzüme sürüp tokatlamaya başladı. 11 amele beni sikiyodu. amca alta yattı ve bni zorla sikine oturttular. bağıramıyodum. 3 tanesi ağzıma vermişti. biride amıma girdi me aynı anda sikiyolardı. zevk alıyodum ama çaktırmıyodum ağlıyodum. inleyip boşalınca onlar, diğer 5i aynı pozisyonda siktiler deliklerimi. snra kamerayı çeken masaya koydu kamerayı ve hepsi aynı anda üstüme boşaldılar. bana her istediklerinde onlarla sikişmezsem bunu internete koyarız dediler. bnde başımı salladım. bni çözdüler ve 2 gün snra bni sattıklarını 3 adamla sikişmem gerektiğini söylediler. umrumdamıydı 11 amele becermişti bni. otele gidip o 3 adamla da sikiştim yer değiştire değiştire amımı ağzımı götümü siktiler. strptz de yaptım onlara beni güzel becerene de indirim yaptım. artık hep siktiriyorum kndimi. götümü siksinler istiyorum. hep yaşlı adamlar götümü sikip memelerimi emsin. o koca memelerimin arasına yarraklarını gömiyim, ağzımın suyu aksın taşaklarına. özellikle 50 yaş üstü amcalar. bembeyaz tenimi kızıl saçlarımı çekerek sikin. iri memelerimi koca götümü. ohhh….. ohh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder