20 Eylül 2014 Cumartesi

Üst Komşum Beni Çok Kötü Sikti

merhaba okuyuccular benim adım gamze 27 yaşında evli bir bayanım 3 ay önce yaşadığım bir hikayeyi anlatacağım
benim kocam avukat 3 ay önce kayseride bir davası çıktı oraya gitti dava biraz uzun sürdü 2 ay sürdü kocamla düzenli bir ilişkimiz vardı 1 haftada 3 kez sevişirdik telefonla konuşarak sex yapıyorduk ama yetmiyordu bana o yarrağı içimde hisstemek istiyordum bir gün aklıma üst komşu geldi üst komşumuz dul karısından ayrılalı 2 sene olmuş musluk bozuktu bende o gün südyen giymemiştim kısa bir etek ve bluz giymiştim komşumuzu çağırdım alet çantasını alarak geldi musluğun borusunu yapıyordu aşşağı tarafta benden bir alet istedi bende onu tahrik etmek için çok eğilmiştim o farketmişti siki kalktı hemen ben oo hemende kalkmış dedim gülerek oda utandı böyle güzel göt görmedimde o yüzden dedi bende tatmak istermisin dedim tamiri bıraktı ve ayağa kalkıp dudaklarıma yapıştı bende karşılık verdim yatak odasına gittik soyunduk yarrağı çok büyük ve kalındı amımı yalamaya başladı orgazm oldum bir kaç defa
sonra ben yarrağını yalamaya başladım 5-10 dk yaladıktan sonra beni yatırdı ve amıma girdi ben kocamdan alışıktım sesimi çıkarmatım tam boşalıcakken içime boşalma dedim karnıma boşaldı onları yuttum sonra yalamaya başladım bu sefer götten giricem dedi bende tamam ama çok yavaş dedim oda tamam acıtmam dedi sonra yine boşaldı banyoya gittik beraber yıkandık ordada yaladım giyindik ve o musluğu yaptı gitti kocamın uzaklara işi çıkınca sevişiyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder