22 Eylül 2014 Pazartesi

Dar Pantalon Giyen Çıtır Çiğdem

selam sex okuyan arkadaşlar ben ankaradan taylan size başımdan geçen bi olayı açıklayacam Günlerden çarşamba günüydü bizim orda pazar vardı. komşumuz pazardan gelirken elindekilere yardım ettim. komşum beni eve çay içmeye çagırdı çiğdem sex dar pantolon sex o anda benim arkadaşımda evdev gliyordu? bana sordu orda ne yapacaksın diye ben demeye kalmadı zaten anladı hemen ikimizde onu sikmek istiyorduk??? neyse konuya geçiyim ben içeriye girdik arkadaşla çayımızı çerken dedi bize ev çok sıcak ben üstüme bir şeyler giyim geliyom dedi biz arkadaşla çoşmuştuk zaten olan kazık gibi olmuştu bi geldiki ne gecelikle ben yanına gittim biz gidelim diye ama gönlüm onu orda sikmekti yok vallaha bırakmam sizi bir çay daha için ddi biz herneyse oturduk mutfaga gittii ben arkasından hemen mutfaga gittim . belinden yaklayım arkdan dayamaya başladım . ve sik beni diyordu aldım bunu yatak odasına götürdüm arkadaşa işaret çaktım odaya gelmesi için hemen geldi zaten??? ve o an olan olmuştu ve o güzel vücudu ortaya çıkmıştı ve ben sabırsızlıkla içine sokmayı bekliyordum ve o anda geceligi üstünden çıkarttı aldında sadece sütyen ve tangası vardı? tangasını hafifçe sıyırdım zevkın doruguna gelmişti zaten hemen yalamaya başladım arkadaşta sakso çektiriyordu? yaladıktan sonra hemen kucagıma otuturdum ve zıplatmaya başladım o boşalmıştı zaten ve sıra bize gelmişti kucagımdan indirim suratına boşaldım ve o günden beri boş olgu zaman sex yapıyoruz oooo geceyi hiç unutaman .mail atmak istiyen bayan arkadaşalara hem msn adresimi hemde mynet adresimi veriyorum? çiğdem sex dar pantolon sex

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder