27 Eylül 2014 Cumartesi

Balayında ilk seks hikayem

Alper’in göstermiş olduğu üstün başarılardan dolayı patronu bizi balayına meksika’ya göndermişti. Gittiğimiz yer güzel bir yerdi fakat otel konusunda patron biraz cimri davranmış, 3 yıldızlı bir otel ayarlamıştı. Otele girişte 2 adam kapının önünde şarap içiyorlardı ve beni baştan aşağıya süzüp gözleriyle yediler. Sıcaktan dolayı kısa pileli pembe mini ve beyaz ip askılı body’mi giymiştim. Terleyince göğüslerim falan hep ortaya çıkmıştı.

Resepsiyondaki adamda dışardakilerden pek farklı değildi, göğüslerime bakarak bizim kayıtlarımızı aldı. Bavullarımızı alan genç çocuk odaya gelinceye kadar gözlerini kalçalarımdan ayırmadı, sürekli arkamdaydı ve gözleriyle bacaklarımı, kalçalarımı yiyordu resmen. Odaya bavulları bıraktığında çadırı kurmuştu. Tüm bunları bir kenara bırakıp odamıza yerleştik. Hava yavaş yavaş kararmıştı ve Alper bu gece açılışı yapacaktı. Ona güzel süprizler hazırlamıştım. Önce o duşa girdi temizlenip çıktı, ardından ben girdim çıkarken süprizler başlıyordu. O geceye özel aldığım mor transparan geceliğimin altına siyah tanga ve sütyen takımımı giydim ve banyodan o şekilde çıktım. Alper beni o şekilde görünce dibi düştü. Koltuğa yanına oturdum ve hiç birşey söylemeden öpüşmeye başladık.

Alper bacaklarımı okşuyor, dudaklarımı emiyordu. Tam o sırada kapı çaldı. Alper sen yatak odasına geç ben geliyorum dedi ve kapıyı açmaya gitti. Yatak odasına geçtiğim sırada bir gürültüler duydum ve sonrasında 3 tane iri yarı adam alperi sürükleyerek yatak odasına getirdiler. Ben çığlık atınca içlerinden biri gelip boğazıma bıçak dayadı ve eliyle sus işareti yaptı. Sonra alperi ellerinden ve ayaklarından yatağın demirlerine bağladılar. Sonra adamlar bana yöneldi, beni yatağın ayak ucundaki pufun üzerine dizlerimin üzerinde oturtup ellerimi yatağın ayak ucundaki demirlerine bağladılar. Alperle yüzyüze bakıyorduk, adamlara arkadan müthiş bir manzara sunmuştum. Adamlardan birisi bavulumu karıştırırken alpere hazırladığım süprizlerden birisini buldu, ufak bir fantezi kırbacı.

Adamlar bunu görünce çok sevindiler, fakat benim için bu iyi olmadı. adam kalçalarımı kırbaçlamaya başladı. o kırbacı vurdukça ben bağırıyordum, alperle göz gözeydik ve olacakları bekliyorduk. Adam vura vura kalçalarımı kabarttı. sonra gelip tangamın üzerinden amımı baştan sona yaladı. Sonra tangamı sıyırıp çıkardı, alper adamlara küfür yağdırıyordu, adam tangamı alperin ağzına soktu ve onu susturdu. sonra arkama geçip alper için hazırladığım tüysüz amımı yalamaya başladı. Adam işini çok iyi yapıyordu resmen gözlerim dönmüştü, zevkten titriyordum ama alper karşımdaydı sesimi çıkaramıyordum. Fakat daha fazla dayanamadım ve ağzımdan bir inleme çıkıverdi.

Adamlar kahkayı bastılar, kıpırmızı olmuştum alperin yüzüne bakamıyordum. Ama adam beni kudurtmaya kararlıydı, diliyle harikalar yaratıyor, en hassas yerlerimi buluyordu. Bu kez daha uzun bir inleme ile çığlık da atarak boşaldım. Ama ne boşalma bacaklarım titriyordu, inliyor ve çığlık atıyordum. Alperin orada olması artık hiç birşey ifade etmiyordu, adam beni uçurmuştu. Resmen kölesi olmuştum. Bunu anlayıp ön tarafıma geldi ve pantolonunu indirip yarrağını ağzıma doğru uzattı, o azgınlıkla aç kurt gibi atladım ve o devasa yarrağı emmeye başladım.

Daha tam kalkmamasına rağmen çok kalın görünüyordu. Emdikçe irileşti, artık ağzıma sığmaz olmuştu. Sadece başını yalayabiliyordum, gerisi ağzıma sığmıyordu. Ama adam bundan pek hoşlanmamıştı ve saçlarımdan tutarak yarrağını boğazıma kadar dayadı. Resmen boğuluyordum, adam ağzımın içine pompalamaya başladı, bademciklerime kadar sokuyor sonra çıkarıyordu. Bir süre sonra bademciklerimi dölleriyle sulamaya başladı, mecburen yutmak zorunda kaldım. O kadar çok boşalmıştı ki ağzımdan döller taşıyordu. Tekrar bir süre ağzıma verip tekrar diriltti yarrağını, sonra arkama geçti. Alperle o anda göz göze geldik, çok utanmıştım ama kontrol elimden gitmişti artık. Ben bunları düşünürken az önce ağzıma zor giren yarrağın başı amımın dudaklarına dayanmıştı. Sıkıca elleriyle belimden kavradı ve yarrağını bir kerede ittirdi. Başı girmişti sadece ama çığlığım bütün otelde yankılandı, Adam beklemeden zorlamaya devam etti, devasa yarrak içimi yara yara amımda ilerliyordu. Bacaklarımdan süzülen sanırım kızlığa veda edişimin kırmızı simgesiydi. Adam beni bağırta bağırta köküne kadar o devasa yarrağını amıma yerleştirmişti. Tamamını yerleştirmiş kıpırdamadan alışmamı bekliyordu. Alper artık yüzüme bakmıyordu.

Adam pompalamaya başladı, başlarda çığlık atsam da artık alışmıştım. 10dk kadar pompaladıktan sonra içime fışkırttı bütün döllerini. Artık kocam o olmuştu. İçimden çıktığında dölleri amımdan süzülüyordu. O döllerin bir kısmını alıp göt deliğime baş parmağı ile gezdirmeye başladı. deliğimi okşuyordu. Niyetini anlamıştım ve yalvarıyordum, ama beni anladığını hiç sanmıyordum. Deliğimi okşayarak iyice gevşetti, sonra bir parmağın deliğime girişini hissettim. Canım acımıştı. Parmağını sokup çıkarıp deliğimi genişletiyordu. Birazdan ikinci parmak da içime yerleşti, Parmaklarını deliğin içinde çeviriyor iyice genişlemesini sağlıyordu. Ben ise çığlık atıyordum.

Birazdan parmaklar çıktı yerine yarrağının başını göt deliğime dayadı. Amıma girerken oteli inletmiştim, bu yarrağın götüme girmesi imkansızdı. Adam kalçalarımı iki yana doğru iyice ayırdı ve yukardan aşağıya doğru yarrağını zorlamaya başladı. Deliğim o kadar dardı ki bir cm bile ilerleyemiyordu. Zorladıkça canım daha çok acıyordu. Ama çabaları sonuç verdi ve başını daracık deliğime geçirmeyi başarmıştı. Artık bağırmıyordum resmen anırıyordum. Götüm yırtılmış gibiydi, fakat adamın durmaya niyeti yoktu, yarrağını ittirmeye devam etti.

Ne kadar süre geçti bilmiyorum ama beni anırta anırta yarrağını dibine kadar geçirmişti. Biraz bekledikten sonra pompalamaya başladı, resmen deliğim uyuşmuştu. Çok geçmeden deliğin darlığına dayanamadı ve içime döllerini fışkırttı. Adamlarına benim çözmelerini emretti ve sonra çıkıp gittiler. Balayında ne beklerken ne olmuştu. Adamlar gidince alperi çözdüm, bana hokkalı bir tokat yapıştırıp gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder