3 Kasım 2014 Pazartesi

Beyaz tenli hocamı götten siktim

Merhaba seks hikayesi okuyucuları size başımdan geçen bir hikayemi anlatacağım Ben izmirli bir gencim benim lisedeyken başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum bi gün dersteyiz ve fizik hocamız var bizim çok sexsi anlatama öyle kalça bacak görmedim devamlı okulda mini etek giyerdi ve bizi acayip tahrik ederdi bizde dayanamaz tenefüsün gelmesini ve tuvlette otuzbir | 31 |çekek için sabırsızlanırdık ama ben kafama koymuştum ve sikecektim okadar güzeldiki ben onunla çok iyi anlaşıyordum bi gün beni eveine davet etti bende hiç terettüssüz kabul ettim gittik içecek bişey istermisin dedi bende bi kahva rica ettim getirdi ben üzrime rahat bişeyler giyip geleyim dedi ve gitti beş dakika sonra geri döndü içine sütyen giymemişti ve göğüsleri tüm açıklığıyla belli oluyordu hocam koltuğa oturdu bana rahat oturabilceğimi söyledi hocamın bacaklarına bakarken yakaladı beni nereye bakıyorsun dedi bana bende hiç dedim ve sonra yere düşürdüğü peçeteyi almak için eğildiğinde bende almak için eğilir gibi yaptım yarağımı götüne sürtürdüm farkına vardı ama hiç bi tepki göstermedi bende bundan cesaret alarak iyice sürttüm sonra hocam sizden çok hoşlanıyorum ve sizi ni kez sikebilirmiyim dedim olur ama acaıtma dedi bende kaldırdım kanapeyen uzattım bacak aralarına girdim dudakların yalamaya başlamaya başladım bi yandanda elim göğüslerini ve amını okşuyordum sonra eteğinin altından elimi sokup kilotunun arasından amını parmaklamaya başladım amı ateş gibi yanıyordu hadi aşkım içime gir diye inliyordu ve dudaklarından göğüslerini yalamaya başladın göğüs ıçlarını ıssırıyorsdum acayip zevke geliyordu zevk çığlıkları atıyordu yavaşça bacaklarına indim bacaklarını yalarken bi elimlede amını okşuyordu eteğini indirdim kilotunun arasından amını yalamaya başladım bi süre yalkadıktan sonra dantelli kırmızı kilotunu çıkardım amının dudaklarını yalamaya başladım delirecek gibi oluyordu bi süre sonra hocam büyük sarsıntıyla boşaldı o am suyunu içtim sıcacık o 22 cm lik yarağımı çıkardım ağzına verdim öyle güzel saksafon çekiyorduki anlatama bi süre zevke ağzına boşaldım yutmasını söyledim ve hepsini yuttuu yarağımı amını kenarına kenarına sürttüm hadi içime gir hayatım diye inliyordu ve dayanamayarak yarağımı hopcamın amına soktum kökledim nasıl çığlık atıyor anlatamam baya gidip geldikten sonra çıkardım seni götten sikmek istiyorum dedim ben hiç götten siktirmedim dedi ve hakketende göt deliği dapdardı hemen krem bulduk ve yarağımı ve hocamın götünü kremlidikten sonra yarağımı nasıl kökledim nasıl çığlık atıyor ama bi süre gidip geldikten sonra alıştı ve zevke gelmeye başladı ve sik beni diye inliyordu götüne büyükj bi sarsıntıyla boşaldım ve banyoya gittik yıkandık hocamı banyoda tekrar yarağımı sabunlayıp götten ve amdan yine siktim onun bikez daha boşalttım ve sonra ben göğüslerine boşaldım ve yıkandık çıktık herzaman fırsat buldukça sikiyordum hocamı ama ne yazıkki hocam istanbula tayini çıktı ve gitti ahhh hocam ahhh ) Hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim. Diğer hikayelerimde görüsmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder