9 Kasım 2014 Pazar

Marmaristeski Güzellikler

merhaba

sitede her kesin yaşamından kesitler vermesi ve diğer arkadaşlarla paylaşması güzel. bu siteyi hazırlayanlara teşekkür ederim. mesleğim gereği tüm turistik yöreleri geziyorum. iki gün önce pamukkaledeydim.

ilk günümdü pamukkalede. daha yeni geldim ve arababı park ederken bir adam yanıma gelerek, pansiyon olduğunu ve ucuz olduğunu eger arzu edersem boş oda olduğunu söyleyerek, kartını bırakıp gitti. iki müşteriye uğradıktan sonra motele gidip kaydımı yaptırdım. kaydımı yaptırırken içeriye gelen iki bayana dikkatlice baktım. onlara baktığımı fark eden bayanın teki hafifçe gülümsedi. ve ben ona hitaben merhaba dedim. merhaba sözcüğüyle başlayan tanışmamız akşam yemeği ile devam etti. otelci benim onlarla birlikte olmadığımı bildiğini ve bu nedenle önce onların odalarına gitmelerini ve daha sonra benim odama çıkacağımı ve arzu ederlerse bir şeyler içmek için odama beklediğimi söyledim. tabiki bu fasıldan önce hayli kur yaptım ve onlarda karşılık verdiler hatta yemek yerken önce ayakkıbımı ayağımdan çıkarıp, masa altından ayağımı birinin ayağına değdirdim. o ses çıkarmayınca cesaretlendim ve ayağıma biraz daha yukarıya çakırdım ve yemek yediğimize dek ayayağımı bir kaç defa bal kutusuna değdirmiş oda bundan hoşlanmış olmalıki bacaklarını tam açmış ve böylece sağ ayağım tam hedefi buluyordu.

şansım yaver gitmişti. çünkü onların oda numarası 12 ve benimki 11 di. anlayacağınız yanımdaki odada idiler. odaya çıktığımda onların şuh kahkahaları dışarıya kadar geliyordu ve odama girip önce duş alıp, yarı çıplak olarak odalarını tıkladım. kapı açıldı. onlara bir şeyler hazırladıığımı isterlerse odama buyurabileceklerini söyledim. adını özlem olduğunu öğrendiğim uzun saçlı, esmer tenli, 1.75 civarında boy sahibi olan "YO BİZ SENİ BEKLİYORUZ. GELİRMİSİN" dedi. odaya girdğimde aleyna odada yoktu.aleyna sarınşın bir izmir dilberi.

aleynayı sordum banyoda oldğunu söyledi. 

ben özlemin yanına oturdum ve elini tutup yüzüne baktım. o beni sanki anladı ve gözlerimin içine bakıp haydi dercesine bakıyordu. ve ben önce elini tutup öptüm. öptüm ve hafifçe yaladım. elini çekmedi onunda bunu istediğini tahmin edip diğer elinide tuttum ve sağ elini ta koltuk altına dek öptüm. hiç olumsuz bir yanıt yoktu ve elimi açık göbeğine götürdüm ve hafifçe tişortundan içeri elim daldı ve tenini okşamaya başladım. ve oda yanıt vermeye başladı elini başıma götürdü ve saçlarımı okşamaya başladı. ve ben onun üstündeki tişortu çıkardım ve içeride pamuklu ve telli sütyeni vardı. önce memelerini öpmeye başladım ve arkasına geçtim. sırtını öptüm öptüm ve tam sütyenin hizasına geldiğimde çözdüm ve sırtının her noktasını öpüp yalıyorken elimde memelerini okşuyordu.hafiften inliyor gibiydi ve elim yavaşça külotundan içeri kaydı. ve artık amını okşuyordum. harikaydı. yumaşık ve sımsıcak ve biraz kıllıydı. evet buda beni tahrik etmeye yetti bile.

ve onu öpmeye doyamıyordum dilim diliyle dans eder, ve elim amını okşarken banyo kakpısı açıldı ve içeriye aleyna içeri girdi ve çırılçıplaktı ve bizi önce seyretti.

ben özlemle sevişirken aleyna tenimi okşuyor ve eliyle sikimi elliyordu. o tamamiyle kendini kaptırdı ve sırtını yere koyup başını iki bacağımın arasına koydu ve dikleşmiş sikimi yalamaya başladı. aleyna sikimi yalarken ben ve özlem sevişiyorduk. dudaklarımız ayrılmak istemezcesine sevişiyorduk.ön sevişmek bir saate yakın sürmüştü ve girip çıkmının dışında tüm güzellikleri yaşamıştık. 

dilim özlemin teninin milim milim yalıyordu ve memeleri gerçekten harikaydı. hem dolgun hem çok yumuşaklardı ve uçları ok ucu gibi dikleşmişlerdi ve dilim göbeğine gelince bir inlediki onu yazmaya kelimeler yatmez. ve dilim amına geldi. offff ya ben özlemin amını yalarken benimde sikim yalanıyrydu hemde neredeyse hepsi aleynanın ağzına girip çıkıyordu. ve aleyna birden bire döndü ve sikimi amına sürtmeye başladı. ben iki kadının arasındaydım ve bu harika bir şeydi. aleynanın amına değip giren sikimi birden çekip özelmin eline verdim. ve özlem alıp yalamaya başlladı ve birden bire alıp amına sokmak istedi. ben geri çektim. amacım ikisinide tahrikten öte tahrik etmekti. ve yapacağımı yapıyordum. penisimi özlemin bal kutusuna değdirirp çekerken birden bire içeri girdim ve özlemin o anki ahhhhhh deyişi (iki gün geçmesine rağmen kulaklarımda) harikaydı. ve girip çıkarken başımın hizasındaki aleynanın amını yalıyordum ve dilim onun içinde dans ediyordu. az sonra dilimin ıslandığını hissettim ve daha çok yalamaya başladım. veeeee özleme geliyoerum aşkım dedim. ve birden tüm varlığımı içine boşalttım ve harika sözlerinii duydum özlemden. aleynanın ağzımdaki amı harikaydı ve bırakmak istemiyordum zaten onunda kalkacağı yoktu ve daha çok başımı amına bastırıyordu. özlem altımdan kalktı ve pörsümüş sikimi öpüp teşekkür ediyordu. ve yeniden yalamaya başladı ve uyandırmaya çalışıyordu. az s onra yeniden dikleşen sikimi bu sefer aleyna eline aldı ve az önce elimden uçtun ama artık benimsin diyerek amına götürdü. ve onunda içinde dans etmeye başladı küçük aşkadamı. saat 24,00 başlayan sevişmemiz geçe 03.00 dek devam etti ve üçümüz birlikte duş aldık ve duşun altındaki son final ise tek kelime ile harikaydı. her zaman olduğu gibi.

bu gün marmaristeyim ve daha sonra antalyaya gideceğim. acaba buralarda ne yapacağım. bir gelişme olursa sizlere yazacağımdan emin olunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder