29 Kasım 2014 Cumartesi

Güzel Kısa Mesajlar

Üzülme seni üzenlere alıştır kendini, tabuta yattığın gün son kez kuyunu kazacaklar..

Tarih insanların karşısına çözemeyeceği sorunlar çıkartmaz!


Karanlık aldı seni benden, götürdü uzaklara..

Bazen, "kusura bakma ama salaksın "diyemediğim insanlara " sen de haklısın tabi " diyorum yapacak birşey yok....

KIZLARIN TELEFON REHBERİ ;
-Orhancım
-Fatmacım
ERKEKLERİN TELEFON REHBERİ ;
-Torbacı ibo
-Balici memo

Çok kızmıştı bana. Ve dedi ki; insan biraz sevdiğini belli eder, ne bileyim çiçek falan verir. Yutkundum, ellerim titredi ve dedim ki; çiçek veremedim ama soyadımı versem, kabul eder misin ? 


ÖyIe bir geI ki bana facemdeki iIişki durumum değiI, KimIiğimdeki medeni durumum değişsin.:))

+ Kızım o eteğin boyu ne .
- Of anne karışma ya Sananee !
+ Ben sana bida etek giymiceksin demedim mi ?
- Özür dilerim aşkım unutmuşum . .s





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder