1 Kasım 2014 Cumartesi

Sekreterimi götten siktim

Merhabalar ben Hüseyin. Bir arkadaşımın şirketine ziyaretine gitmiştim. İlk görüşte sekreterine resmen vuruldum süper bi kadındı, bir bakışları vardı sik beni diye bağırıyordu. Arkadaşım şirket yemeği yapacağını ve yardım istedi. Gereken herşeyi yaptım güzel bi gece başlamıştı sanırım arkadaşım sekreterine bakışımdan bişeyler sezmişti. Beni masada sex kokan sekreterinin yanına oturttu. Amaaaan ne zevkti benim için hemen sohbete başladık.Yanyana oturuyor gülüşüyorduk bacağı benim bacaklarıma çarpıyor aldırış etmesemde içim kıpırdıyordu. Elleri masanın üzerinden hızla indirip bacağıma koydu Aaay pardon bacakları karıştırdım dedi, rahat ol önemli değil içinden geldiği gibi boşver dedim .Gözlerime bakarak öylemiiii dedi ve eli harekete geçti. Bu arada masadakilerle sohbet ediyordu. Eli yavaşça sikimin üzerine geldi, pantolonun üzerinden okşuyordu nefesim kesildi. Neyin var rahatsızmısın dediler hiç bu kadar rahat olmadım dedim.Sikimi öyle tatlı okşuyoduki hemen kalktı taş gibi oldu. Eli fermuarıma gitti açtı demir gibi yarramı masanın altında çıkardı.Yumuşacık ellerinin arasında oynuyor sikimi sıvazlıyor, ben zevkten geberiyo yutkunuyo konuşamıyodum. İleri geri yapıyor masanın altında 31 çekiyordu bana milletin gözlerinin içine bakarak. Belki 20 dakika sikimle oynadı dayanılcak zevk değildi heyecanlı anlatılır gibi değildi. Masadakiler dansa kalkmış bizimki işini daha profesyonel yapıyordu eini ağzına götürdü tükürükledi yarramı kavradı hızla elinde yarrağım gidip geliyor benim nefesim kesiliyordu.Birden tüm vücudumu bir sıcaklık kapladı. Kulağına eğildim geliyorum dedim, dur bakalım daha işimiz bitmedi dedi ve kulağıma beni takip et diye fısıldadı. O haldeyken ayağa bile kalkamadım. Onu çok istiyordum, ve üstüme başıma çeki düzen verip arkasından gittim. Üst katta depo gibi bir yer vardı oraya girdik sessizce. Sikimi yerinden çıkarıp ağzına almaya başladı. Çok hızlı bir şekilde yalıyordu.. Ayağa kaldırdım ve üstünü çıkardım, göğüslerini emiyordum, elimle de amını okşuyordum. Çıldırıyordu, nefes alışverişi öyle bir hızlandı ki kalbinin sesini biri duyacak sandım. Sonrasında domalttım ve sikmeye başladım. İkimiz de kendimizden geçtik. Bir süre sonra daha fazla dayanamadım ve götüne boşaldım. Bana gülerek çok bile dayandın dedi. O günden sonra hemen hemen her hafta arkadaşımın şirketini ziyaret ettim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder