5 Kasım 2014 Çarşamba

TÜRBANLI CEMİLEYLE İLK SİKİŞİMİZ (Kullanıcı Hikayesi)

Mrb fantezi seven dostlarım size yakın zamanda başımdan geçen harika bir olayı anlatmak istiyorum ama önce kendimi tanıtayım ben Kemal 37 yaşında bekâr 180 cm boy 80 kg esmer, 13 yıldır evlilere üçüncü olan ve evli, dul, bekar azgın doyumsuz isterik sekste zevk ve değişiklik arayan bayanlara yardımcı olan bakımlı full aktif bir erkeğim aramak isteyenlere numaramı hikayemin sonunda vereceğim. Size anlatacağım bu hikâye yaşanmış bir hikâyedir hemde kısa bir süre önce.
Ben özel bir şirkette çalışıyorum her gün aynı duraktan aynı saatte aynı otobüse biner işe gider aynı saatte de geri gelirim şaşmaz artık benim için otomatikleşmiş rutin bir davranıştı. Bu her gün böyle otobüste kalabalığın içinde sıkış depiş gidip gelirken bundan bir ay önce benim dikkatimi çeken benim duraktan üç durak sonra genç bir kadın aynı otobüse binmeye başladı gerçekten çok güzel bakımlı aynı zamanda örtülü bir kadındı. Örtüsünün altında dipdiri taze bedeni kendini belli ediyordu ona karşı kendimde değişik duygular uyanmaya başlamıştı. Bir iki gün sonra davet edildiğim dul bayanla birlikteyken sadece otobüste gördüğüm aklıma kazınan örtülü bayanı hayal ederek sikmiştim ve bundan bende beraber olduğum bayanda haz almıştık gerçi onun bundan haberi yoktu ama ben onu hayal ederek siktiğim için biraz daha sert sikmişim dul bayan daha fazla haz almış daha çok mutlu olmuştu. Yine otobüse binmiş gözlerim onu arıyordu yine aynı saatte aynı duraktan bindi bugün otobüs biraz daha kalabalıktı şoför:
-Arkaya ilerleyelim beyler lütfen bugün kalabalık yolda kimse kalmasın hadi lütfen
diye anons yapınca ilerlemek için herkes biraz kıpırdadı adını daha bilmediğim kapalı kadın önüme kadar geldi onun tutunması için önümde yer açtım geldi sırtı bana dönük tutundu otobüs ilerlemeye başladı kalabalık olduğu için çok yakındım nerdeyse teninin kokusunu duyabiliyordum harikaydı ve benim yarak uyanmış taş gibi olmuştu bir ara otobüs fren yapınca kasıklarım onun kalçalarına yapıştı taş gibi kalçaları vardı kesin yarağımın sertliğini kalçalarında hissetmiş olmalıydı bu duygular içinde kendisinden özür diledim bana dönüp 
- Önemli değil sizin hatanız değildi 
derken kadife gibi sesi beni bitirmeye yetmişti işte orda bu kadını sikme isteği bende doruğa ulaşmış her ne olursa olsun onu sikme isteği beynime kazınmıştı. Akşam yine aynı otobüsteydik durağıma gelmeme rağmen inmedim kalabalıkta uzaktan takip edip indiği durakta bende arka kapıdan indim takibe başladım iki sokak sonra sağa döndü tenha bir yerdi burası yüz metre ileride tek katlı müstakil bir eve girdi birkaç dakika sonra evden bir kadın çıktı gitti biraz daha bekledim sonra evime geri döndüm. Artık evini biliyordum gerisi araştırıp soruşturmaya kalmıştı zaten yarında pazardı. Pazar sabahı adetim değildir ama erkenden kalkıp giyindim yürüyerek o sokağın yakınlarındaki köşedeki markete girdim ufak tefek şeyler aldım kasadaki kızla laflayabilmek için şaka yollu lafa girdim.
- Ortalık baya tenha nerdeyse kimse yok keşke her gün böyle olsa ne güzel olurdu dedim kız biraz da esnercesine daha tam uyanamamış bir ses tonuyla ve gülerek 
- Nerde abi ya öğleye doğru herkes uyanır kalabalıklaşır burası Pazar curcunasına döner dedi. Ona aldığım şeylerden birkaç bisküvi ile bir adet çikolata ikram ettim 
- kahvaltı niyetine yersin ikramım olsun size kolay değil erkenden gelip çalışmak hele Pazar günü siz kahvaltıda etmemişsinizdir diye takıldım güldü teşekkür etti. Oradan ayrıldım bir sokak sonra adını daha bilmediğim o kadının evinin önünden yavaş yavaş geçtim içeriden bebek sesi geliyordu anlaşılan çocuğu vardı ama bu benim onu sikmeme engel değildi. Dikkat çekmemek için fazla oyalanmadım geçtim gittim evime döndüm. Bu hafta sonu takibimi üç hafta daha yaptım kasiyer kızla aramız iyileşmiş ordan burdan sohbet etmeye başlamıştık artık istediğim bilgiyi alabilirdim lafı o afete getirdim
- şu ilerdeki sokaktayım bende yanımıza bir komşu taşındı akşam bebek sesinden uyuyamıyorum kim olduğunuda bilmiyorum diye zarf atınca kasiyer kız
- abi onlar yeni taşındı kocası uluslar arası şoförlük yapıyor bir gittimi epey gelmiyormuş bana da mahalleden bir kadın anlattı kadın işe gittiğinde çocuğuna bakıyormuş kadının adı da cemileydi sanırım daha 22 yaşındaymış 1.5 yaşında da kızı varmış bana bunu anlatan Zehra teyzede çocuğa hayrına bakıyormuş. Kocası çok ilgisiz duyarsız biriymiş eviyle ilgilenmez kadın çalışıp evine bakarmış dedi. Kadının kimsesi de yokmuş buralarda.Ben üzülmüş gibi
- gerçekten onun için çok üzüldüm zavallı derken içimden oynamak geliyordu nerdeyse orda zıplayıp kasiyere sarılıp teşekkür edecektim bundan güzel haber olamazdı benim için. Ben alacağımı almıştım şimdi cemileyi sikmenin planlarını yapacaktım o kadın kocasız yaraksız kuduruyor olmalıydı ona yardım edecektim onu yarağa doyuracaktım, işime devam ediyor bir taraftanda planlar yapıp bozuyordum bir türlü işin içinden çıkamıyordum. İş yerinde bir gün o kadar dalmışım ki iş arkadaşım kasım 
- kemal hayırdır bu ne hal olum öyle dalmışsınki sikseler fark etmeyeceksin dedi kendime geldim. Kasım 42 yaşında benim gibi bakımlı ama evli benim kankamdı onunla aramızda sırrımız olmaz o bana her şeyini ben ona her şeyimi anlatırdık. Ona olanları olduğu gibi anlattım güldü 
- olum kafaya taktığın bumu bir akşam beraber gider evine girer sabaha kadar sikeriz orospuyu dedi. Heyecanlandım neden olmasındı 
- tamam dedim 
- ama ne zaman yapalım bunu. Kasım biraz durdu iki gün sonra yengen annesinin evine gidecek bir gece kalacak bana başının çaresine bakarsın diyordu ben sana haber veririm dedi konu kapandı. Gerçekten çarşamba sabahı kasımın yüzü gülüyor 
- kemal dostum gözün aydın yengen yarın akşama evde yok yarına hazır ol senin cemileyi sikmeye gidiyoruz dedi. Artık gözümü karartmıştım bu iş olacaktı. Ertesi akşam işten kasımla beraber çıktık otobüse beraber bindik ama ayrı yerlerde duruyorduk o beni takip ediyordu bir sonraki durakta cemile bindi otobüse onu uzaktan takibe aldık gözüme bu gece daha bir çekici görünüyordu başında siyaha yakım mavi bir türban petrol rengine benzer bir renkte altında boydan bir pardösü ayaklarında topuklu ayakkabılar tam bir afetti.uzun bir yolculuktan sonra cemile durağında indi bizde arka kapıdan inip uzaktan izlemeye başladık cemile iki sokak sonra sağa dönüp evine yöneldi biz hala uzaktan takip ediyorduk biliyordum cemile içeri girdikten sonra komşu kadın dışarı çıkacaktı ona görünmemeliydik. Aynen kadın çıktı çıkarken cemile kız ben gidiyorum kızın uyuyo sen yemeğini ye merak etme dedi gitti diş kapıyı kapatmayı unutmuştu ne şanstı ama kimseye görünmeden sokak kapısından ve açık dış kapıdan içeri süzülüp yavaşça kapıyı kapattık. Cemile üzerindekini pardesüyü çıkartmış boydan siyah diz boyu bir elbisesi elbisesinin altında parlak siyah çoraplar bacaklarının güzelliğini daha bir ortaya koyuyordu. Mutfaktan salona geçiyordu tam arkasındaydım kalbim çatlayacak gibi atıyor sesini cemile duyacak diye korkuyordum artık bu işin dönüşü yoktu. Arkasından cemilenin üzerine atıldım kollarımı bedenine dolayıp sıktım cemile neye uğradığını şaşırmış korkudan sanki dili tutulmuş gibi ayakta put gibi kalakalmıştı. Kasım arkamdan geldi cemilenin azgını eliyle hızla kapattı cemilenin gözleri yerinden fırlayacak gibi olmuş korkudan ölmek üzereydi titriyordu. Kendine gelir gibi oldu bağırmak istedi arkasından kulağına 
- sakin ol cemile bebeğim ses çıkartma seni sikip gideceğiz başka bir niyetimiz yok dedim ama beni dinlemeye niyeti yoktu kucağımda debelenmeye çalışıyor bağırmaya yelteniyog boğuk sesler çıkartıyordu. Dediğim gibi daha 22 yaşında tezecik kadındı onu kucağımda tutmakta zorlanmıyordum ama bağırması iyi olmazdı. Kasıma seslendim
- vur şunun suratına tokatı kendine gelsin küçük orospum dememler kasım cemilenin yüzüne sert bir tokat indirdi cemile kollarımda başı sağa savruldu acıyla inledi başörtüsü biraz bozulmuş tokatın tesiriyle saçlarından bir kısmı ortaya çıkmış ben daha fazla tahrik olmuştum örtünün altında gördüğüm siyah saçlar yüzünden ve muhteşem kokuyordu. Cemileye 
- Bak içeride çocuğun uyanmasınsesini çıkartma hadi bebeğim sakin ol dedim. Başını tamam dercesine salladı zaten tokatın acısından kendinden geçmişti. Kollarımı açtım cemile yere düşmüş ağzının kenarından kan sızıyordu kasım baya sert vurmuş küçük orospumun dudağını patlatmıştı. Eğildim başörtüsünün kenarıyla dudağından sızan kanı silerken
- Bak canım sen rahat ol canını yakmayacağız seni sikip gideceğiz deyince cemile ayaklarıma sarıldı 
- Abi noolur beni bırakın ben evli çocuklu bir kadınım beni kirletmeyin ne isterseniz yaparım ayağınızın altını öpeyim nolursunuz diye yalvarırken gözyaşlarına burnundan akan sıvılar karışmıştı ben daha çok kudurmuştum 
- Tamam lan orospu sana ayağımın altını yalatacağım deyip koltuğa oturdum ayakkabımı çoraplarımı çıkardım cemilenin önüne uzattım cemile şaşırmış ne yapacağını bilmez bir vaziyette beklerken kasım cemileyi saçlarıyla karışık başörtüsünden tutup ayaklarımın önüne atıp yala orospu deyince cemile korkuyla ayaklarımın altını yalıyor tükürük gözyaşı ve burnunun sıvıları birbirine karışıyor yüzüne dudaklarına bulaşıyordu cemilenin şimdi parmaklarımı yala dedim cemile ilk defa yaptığı bu şey karşısında şok olmuş ama çaresiz devam etmeye başlamıştı ki daha fazla dayanamadı yere kustu. Kasım odada bulduğu gazeteyi dürüp sopa gibi yapmış cemilenin kalçalarına vuruyor bir taraftan da 
- Kalk kızım küçük orospum daha benim ayaklarımı yalayacaksın dedi cemile acıyla ve çaresizlikle kasıma döndü onun ayaklarını yalamaya basladı ben cemilenin arkasına geçmiş kalçalarını elbisesinin üstünden okşamaya başlayınca başını kaldırıp bana karşı koymaya kalktı kasım cemileyi başörtüsünden tutup başını yere yapıştırıp yüzüne ayağını koydu 
- Kıpırdama küçük yosmam devam et deyip öbür ayağının parmağını cemilenin ağzına dayadı cemile karşı koyacak durumda değildi. Karşı koyamıyor ağlıyor ağzında bir ayak anlaşılmaz sesler çıkartıyordu ben arkasından eteğini kaldırdım cemilenin taş gibi bacakları ve kalçaları ortaya çıkmıştı siyah parlak çorapları o beyaz bacaklarının güzelliğine güzellik katıyor beni kudurtuyordu. Kalçalarını oksayarak kasıma
- Yaşadık dostum bu genç taze karıyı orospumuz yapalım ne zaman canımız taze am göt çekerse gelir sikeriz dedim. Cemile daha çok korkmuştu kasım cemileye
- Korkma kızım hiç korkma bak seni sikecek iki erkeğn daha oldu dedi. Ben cemilenin kalçalarının birazını örten dantelli beyaz külotunu ellerimle çıkardım altında yeni ağdalanmış biraz ter kokan şişkin muhteşem bir am vardı bacaklarını ayırıp altına girdim amını yalamak istedim cemile bacaklarını öyle bir sıktı ki canım yandı başımı bacaklarının arasından kurtarıp geri çıktım sonra kalçalarına iki tokat atıp kasıma 
- Dostum karının başından ayağını kaldır dedim kaldırdı cemileyi sırt üstü yere yatırdım kasıma 
- Ellerinden sımsıkı tut şu orospunun dedim kasım cemilenin ellerini başının üzerinde yerde birleştirip sımsıkı üstünden bastırdı cemile istesede kaçamazdı benimdi cemilenin bacaklarını zorla ayırdım arasına girdim cemileye 
- Orospu amını emip yalayıp ıslatacaktım seni daha rahat sikecektim ama sen kaşındın şimdi seni zorla sikeceğim dedim yarağımın kafasını tükürükleyip uzun zamandır sikilmemiş cemilenin amının dudaklarının arasına koyup yukarı aşağı sürtmeye başladım cemile ağlıyor
- Yapma ben kapalı bir kadınım Allahtan kork beni kirletme derken yarağımın kafasını cemilenin daracık amının içine milim milim gömmeye başladım cemile acıyla yüzünü buruşturup bağırmaya yeltenince kasım önce öbür eliyşe cemilenin yüzüne bir tokat vurdu sonra yarağını çıkardı cemilenin ağzına verdi cemile şimdi anlamsız sesler çıkartıyor bağıramıyor başörtüsü bozulmuş amında benim yarağım ağzında kasımın yarağı o acıyla kasımın yarağını ısırmaya kalktı kasım cemilenin burnunu sıktırdı cemile ağzını açtı kasım yarağını cemilenin gırtlağına kadar gömmüştü artık cemile nefes bile alamıyordu. Ben yarağımı cemilenin amına sokmaya çalışıyordum ama cemile kendini sıkıyor birde epey sikilmediği için bakire amı gibi daracıktı yarağımı alamıyordu yarağımı çıkardım cemilenin amının dudaklarının üstüne okkalı bir şekilde tükürüp yarağımıda tükürükledikten sonra tekrar yüklendim bu sefer daha kaygan olmuştu orospumun amı zorlada olsa yarıya kadar gömdüğümde cemile garip sesler çıkartıyor ama çaresiz iki yarak arasındaydı yarağımın geri kalanını bir hamlede cemilenin amının derinliklerine oturtmuştum artık cemile altımda acıyla kıvranıyordu ama yarak bir defa oturmuştu dibine kadar. Bu şekilde biraz bekledim cemile elbisesi üzerinde başörtüsü nerdeyse dağilmiş her yerini ter basmış saçları alnına yüzüne yapışmış muhteşem görünüyordu gözüme. Cemilenin amıı yarağıma alışmış biraz daha rahat girip çıkabiliyordum şimdi yavaş yavaş hızlanmaya başlamıştım. Cemilenin amı iyice ıslanmış her vuruşumda memeleri elbisesinin altında zıplıyor kasımda boş durmuyor cemileyi ağzından sikmeye devam ediyordu cemilenin nefes alışları değişmiş içindeki yarağı kabullenmiş bacaklarını biraz daha ayırıp bacaklarını belime dolamış ritme ayak uyduruyordu çok geçmeden cemile kasıldı titreyerek boşalıyordu kendinden geçmiş altımda kıvranıyor tam istediğim gibi alışmıştı artık yaraklara ve sikicilerine cemile zevkle boşalırken kasımda cemilenin ağzının içine boşaltıyordu bütün döllerini cemilenin ağzına akıtıp yutturmuştu cemile uzun zamandır yaraksızlığın hasretini çıkartıyordu şimdi. Amının suları epey gelmiş kasıklarımız her buluştuğunda etrafa sıçrıyor bazen üzerimize yapışıyordu daha fazla dayanamazdım bende cemilenin amının derinliklerine sıcak sıcak boşalırken cemile kasımın serbest bıraktığı ellerini bacaklarıma atmış ritmik olarak beni kendisine doğru asılıyordu ben boşalmaya başlayınca o da kendini bana doğru itip elleriyle beni kendine daha bir bastırıp 
- Oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh çok güzel erkeğim boşal içime diye inliyordu ne varsa akıttım cemilenin amının içine. Ben yarağımı cemilenin amından yavasca çıkardım döl ve am suyuna bulanmış yarağım cemilenin amından çıktığında çok güzel bir sesle çıktı cemile elini amının üzerine koyup kapattı bana baktı. Biraz dinlendik cemileyi elinden tutup kaldırdım nede olsa artık ikinci kocası sayılırdım banyoya götürdüm ellerimle soyarken hala abi bitti değimli yapmayacaksınız artık bırakacaksınız bemi değimli diye soruyordu ona banyoya gir ve yıkan dedim girdi az sonra çıkmış daha bir güzel olmuştu sanki. Biz işten doğru geldiğimiz için karnımız açtı cemileye aşkım bize yemek hazırlarmısın dedim tmm dedi çekinerek mutfağa girdi ben kasıma
- Bu zilli bir delilik yapmasın ben gidip bakayım dedim kasım 
- Tamam dostum bak gel ben tv izleyeceğim dedi ben mutfağa gidip geldim cemile yemek hazırlamaya devam ediyordu kasım bir cd bulmuş takmış izlemeye başlamıştı iki erkek bir kadını aralarına almış kıyasıya sikiyorlardı biz izlerken cemilede içeri girdi videoyu görünce utandı sanırım evde canı yarak çektiğinde bunu izleyip amına parmak atıyordu başı yerde bize
- Yemek hazır isterseniz dedi beraber mutfaga girdik yemeği yedik benim aklımda az önce videodaki gibi cemileyi sikmek vardı. Kasım salona gitti ben mutfakta kaldım cemileye yardım ediyordum ama cemile önümde eğilip doğruldukça memeleri bornozdan fırlayıp çıkınca dayanacak gücüm kalmadı cemileyi belinden tutup mutfak tezgahına oturtturdum bacaklarının arasına yerleşip dudaklarına yapıştım o taze dolgun dudakları emiyor arada ısırıyordum dilimi cemilenin azgına sokup dilini bulup onun dilini emiyordum bır elim memelerinde alttan yukarı tutup avuçluyor oksayıp uclarını sıktırıyordum parmaklarımın arasında cemile artık daha rahattı bacaklarını belıme dolamı amını kasıklarıma sürtüyordu dudaklarım cemilenin dudaklarından aşağıya indi boynunu öpücüklere boğarken arada dilimle de yalıyordum nefesim cemilenin teninde sıcak sıcak yankılanıyor cemile kendini bana teslim ediyor gözlerini kapatmış başını geri atmış hafif inliyor elleri saçlarımda başımı okşuyordu dudaklarım kulak memelerine yaklaştığında cemilenin tüyleri diken diken olmuştu titriyordu o güzel kulak memelerini emdim ısırdım elim hala memelerinde cemile titriyor 
- Ooooooooh harika çok güzel durma diyordu kulağıma fısıltıyla dudaklarım aşağıya memelerine indiğimde o portakal büyüklüğünde memelerini sırayla ama bütününü ağzıma alıp emiyor içinde dilimi oynatıp cemileyi kudurtuyordum bir elim yavasca amına inmiş amını okşuyordum cemilenin amının dudakları ıslanmış vıcık vıcık olmuştu boşalması yakındı memelerini acıtana kadar emiyor uçlarını dişliyordum cemile küçük çığlıklar atmaya başlamıştı kasımda duymuş mutfağın kapısından bizi izliyordu. Ben biraz daha aşağıya inip cemilenin bacaklarının arasına yerleştim bacaklarını omzuma alıp amınıı yalamaya basladım cemile dil darbelerime daha fazla dayanamayıp agzıma amının zevk sularını akıtmaya basladığında elini başıma koymus amına bastırıyordu başımı bende dilimi daha derine sokuyordum cemile hırıltıyla rahatlarken basımı amına sımsıkı bastırmıstı cemilenin amının sularını emerek yuttum simdi sıra bendeydi ayağa kalktım cemileyi kucağıma alıp bacaklarını omzuma kaldırdım kollarını boynuma doladı şimdi kucagımdaydı amının dudakalrı karmında ıslak ıslak aşağıya bırakmaya başladım cemileyi yarağımı cemilenin amının dudaklarının arasına elimle yerleştirip bıraktım şimdi cemile yarağımın üstüne kendi ağırlığıyla oturuyor yarağım cemilenin amına milim milim giriyordu kısrağım dudakalrını dudakalrıma yapıştırmış dudakalrımı emiyordu yarağımın kafası cemilenin sıcak nemli amının dudakalrının arasından girmeye amının duvarlarını yara yara ilerlemeye devam ediyordu cemilenin nefes alışları sıklaşmış dudağımı ısırıyordu yarağımın bir kısmı girmişti cemileyi sımsıkı tutup alttan yarağımı amının derinliklerine gömerken cemileyide yarağımın üzerine doğru bırakmıştım cemileden 
- Ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh yırttın yine amımı harika dibine kadar yerleşti muhteşem bir yarağın var derken kasımda yanımıza gelmiş arkasından cemilenin memelerini sıktırıyordu kasıma durma ortak sende aramıza katıl dedım ve masadaki tereyağı tabağını gösterdim kasım mesajı almıştı gitti erimeye başlamış tereyağını yarağının her yerine sürdü bir kısmınıda parmaklarına bulayıp cemilenin arkasına geçti yağlı parmağını cemilenin hiç sikilmemiş göt deliğinin etrafını yağlamaya başladığında zevk denizinde yüzen cemlie kendinden geçmiş 
- ordan sikmeyin noolur kocam bile ordan sikmemişti beni diye mırıldanıyor daha fazla birşey yapamıyordu ben alttan her vuruşumda cemilenin memleri zıplıyor bütün bedeni titriyordu ve her vuruşumda yarağım cemilenin rahim azgını zorladığından kısa kısa
- aay aayy oohh aaay diye sesler çıkartıyordu kasım devam ediyor cemilenin daracık götünün içine yağlı parmağını fazla zorlamadan yavaş yavaş sokmaya başlamıştı cemilenin gözleri kayıyor sadece 
- yapma lütfen diyebiliyordu kasım cemilenin götüne iki parmağınıda sokunca cemile kendini yukarı çekmeye çalışsada kaçamamış ikinci parmakta götüne zorlada olsa girmiş cemile ter içinde kalmıstı kasıma hadı dostum artık fazla bekletme dedim kasım parmaklarını çekti ben yavasladım kasım yarağının kafasını cemilenin götünün deliğine dayadı ben de cemileyi biraz aşağın indirdim kucağımdan kasımn yarağını daha rahat alabilsin diye kasım bir iki zorlama sonunda yarağını cemilenin götüne sokmuş cemile acıyla aramızda kıvranıyor
aaaaaaaayyyyyy götümü yırttın erkeğim parçaladın yanıyor götümün her yeri diye inliyordu ama almıstı artık içine kasımla beraber bir ritm tuturduk aynı anda girip çıkıyorduk cemile ter içinde kalmış acı ve zevkle aramızda nefes alış verişleri tamamen düzensiz ve daha sık olmaya başlamıştı çok geçmeden cemile aramızda ikinci orgazmını yaşarken kasımla kollarımızı birbirine kenetlemiş cemileyi aramızda sımsıkı tutyorduk cemile bayılacak haldeydı ama bizim durmaya niyetimiz yoktu daha hızlı gidip gelmeye cemileyi alttan alttan parçalarcasına sikiyorduk cemilede hayatında ilk defa böyle şiddetli ardı arkası kesilmeyen bir şekilde sikilmenin tadını almış zevkten kollarımızda bayılmak üzereydi ilk ben geldim bu sefer cemilenin amını döllerken kasımda cemilenin götünü dölleriyle doldurmuştu. Üçümüz bir mutfakta yere yıgıldık cemileyi kucaklayıp salona koltuğa tasıyıp tayırdık cemilenin amı ve göt deliği açılmış içi rahat görünüyor içinden de döllerimiz sızıyordu. O gece epey uzun sürdü dostlarım gerisini daha sonraki hikayemize bırakıyorum bu arada 
EŞİNİ PAYLAŞACAKLAR EŞİNİ BAŞKA ERKEKLERİN ALTINDA GÖRMEKTEN ZEVK ALANLAR, AZGIN DOYUMSUZ KOCALARINI ALDATMAK İSTEYEN KADINLAR VE DUL, BEKAR İSTERİK OLGUN KADINLARI BEKLİYORUM 
0 536 703 5362
numaram devamlı açık arayın müsaitsem mutlaka cevap veririm 
LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN
13 yıldır evli çiftlerle dul bayanlarla ve tek kadınlarla birlikteliğim vardır gizlilik ve hijyen prensibimdir ilgilenenlere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder