26 Nisan 2014 Cumartesi

En Kapak Sözler

Bilmedikleriniz hakkında yorum yapmayın Bildiğiniz şeyleride konuşmaktan vazgeçmeyin..
En hakiki dost yüzüne karşı söyleyip arkandan konuşmayandır.
Arkamdakinler arkamda yürümeye devam etsinler ben koşunca napacaklar acaba?
Geceyi kurtarmaya bakma günü toptan kurtar..
Ex aşklarıma selam söyleyin onları hiç özlemediğimi bilsinler.
Bugün senle yarın benle bu iş nereye kadar sen ben diye gider?
Geçmişte seni düşünüp herşeye yapmaya hazır olan ben artık senin için yerimden bile kalkmam..
Hayatına soktuklarınla çıkartamadıklarını bir kefeye koyma..
Kıymetimi bilenlere selamım olur bilmeyenlere yol veriririm..
Benim yol verdiğim yerde beni geçemessin..
Saymakla bitmeyen tek şey senin aşkların benim ise hayatım.
Sevgi çok güzel ve anlamlıdır.Fakat sevgiyi hakedecek kişi bunu haketmesse sevdiğinle baka kalırsn.
Bazı insanlara birşeyleri öğretmek gerekiyor.Yapma denildiğinde yapılmaz.Bunu anlamayanlar akılsız mı?
Kola’nın kapağını dikkatli aç asitini kaçırma kaçarsa içemessin Anlayana..
Boyunun uzunluğuna bakmaz bazı şeyler adamlığa bakar ona bakarsan Devedede boy var..
Defter gibi bir hayatın var okudukca bitmiyor.
Yalanlarla bir yere varmaya çalışanlar evet bir yere varıyorsunuz Bomboş hayallere..
İhanet dediğiniz şey o sana yapıyorsa yapılmaz.Yanlışlarını gösteremeyen doğruları bulamaz.
Uzaklara gidersin benden kaçarsın, orada benden olmaz dersin peki bilirmisin burada senden çok olduğunu ?
Çözüm yolunu bilmeden sonuc ulaşmaya çalışma kaldığın çözüm yolunla kalırsın.
Hava atmaya çalışma havamla boğulursun..
Her gemiden selam söyleme bırakta ben sana selam söyleyim..
Gücününün yetmediği birşeyi kaldırmaya çalışma altında kalırsın..
Durum değerlendirmeleri yapacağınıza hayat hikayelerinize göz gezdirin..
Kıskanmaya çalışma kapağım olursun birde etiketimi basarım..
Bugün yüzüme gülüp arkamdan konuşanlar sözün bittiği yerdesiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder