29 Nisan 2014 Salı

Kapak Laflar

Emeğimi harcayan insanların ellerinden öpüyorum.Siz anladınız onu.
Bugün bana yarın sana deme.O Yarınlar çabuk gelir Unutma.
Ben konuştum sen duymak istemedin. Şimdi sen konuşmak istiyorsun. Özür dilerim. Bu dili bilmiyorum.
Sevebileceğim birine benziyordun dedi.. Olsun dedim, sen de insana benziyordun.
Senin peşinden koşturmak mı? Güldürme beni Köpeğin arkasından koşarım senin koşmam.
Tavuğu çalınmışlar gibi neden ağlıyorsun? Çokmu dokundu söylediklerim sana?
Zamanı, seninle birlikte geçirmeye hazır olmayan biriyle geçirme.
Son sözü her zaman ben söylerim.
Hani derdin ya Yer yüzündeki hiç bir varlık beni senden ayıramaz ya çok merak ediyorum yeni sevgilin Uzaylımı?
Eğer benimle herhangi birinin arasında seçim yapmakta zorlanıyorsan; onu seç. Çünkü ben bir seçenek değilim.
Yıldırım gibi düşerim altından kalkamassın.
At 7 günde, Köpek yediği günde unuturmuş. Sen kaç günde unuttun sevgili ?
Her insan Sorumluluk sahibi olamıyacak kadar bencildir.
Seni sadece etrafımda kimse yokken ararım.Oda işime yara diye.
Üzüm üzüme baka baka kararırmış ya sen bana baka baka doğrulaşıyormusun?
Gözler Yalan Söylemez.Geçen Günler Geriye Gelmez.
Ayrılıkları en iyi sevenler bilir.Sevmeyenler hayatına devam eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder