21 Nisan 2014 Pazartesi

Kapak Edici Güzel ve Çarpıcı Sözler

dogru soyleyeni dokuz koyden kovarlar sana onuncu koyden sesleniyorum seni cok ama cok seviyorum
Bir uçurum önündeyım bır adım atsam uçacağım hayallerimle gökyuzüne bir tek pişmanlığım kalacak geriye senı sewdiimi söyleyemedim yüzüne
Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum
Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana
yatagini gul yapraklariyla ruyalarini paptyalarla susledim
son defa esmeden denizlerime ey! deli firtina bagrimi yakma nereye gidersen benide gotur bu sahilde beni yalniz birakma
bir yudum zehir olsan, biran bile dusunmeden seni icerdim, sirf seninle bir olmak ve seni icimde hissetmek icin
Hüzünlerimi hayra çeviren Allah\'ım! Dilimi Duasız, gönlümü sensiz bırakma. Amin.
Beyaz bir güvercin gönderiyorum kanatlarinda mutluluk, yüreginde sevgi ve sefkat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasinda kocaman bir sevgi öpücügü
ne olur! ben'i bombos bir kadeh gibi birakip gitme' ben sen olmusum artik;beni bana benzetme
Gerçek dostlar yıldızlara benzerler, karanlık çökünce ilk onlar gözükürler
Basini gögsüme yasladiginda tek bir düsmanim vardir:geçip giden zaman
Korkunç uçurumlara bırakmak kendimi, uçsuz bucaksız denizlere atmak isterdim kendimi ama içimde sen varsın ya sana bişey olursa??
Seni unutmak için and içtim gözlerin geldi aklima vazgeçtim
Sana karanfilin sadakatini, sümbülün baglılıgını, çigdemin nesesini, lalenin gururunu, meneksenin tevazusunu, gülün saadetini versem bana ne dersin ?
Biliyorsun her gökkusaginin bittigi yerde bir hazine saklanirmis Gökusagini takip ettim geçenlerde sende bitti En degerli hazinemsin benim, canimsin
sen sensizligin acisini nereden bileceksin sen hic sensiz kalmadin ki!
Hayata bir öpücük attım o bana tokat vurdu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder