30 Nisan 2014 Çarşamba

Eski Sevgiliye Kapak Sözler

Ne Oldu benden ayrıldında ne biri zengin oldu ne ben değiştim..Yine aynıyım ama bir o kadarda huzurluyum senin gibi biri olmadığına..
Dünyanın neresi olursa olsun senin nefesini duymayı bırak senin gezdiğin yerlerden bile iğrenir duruma geldim o derece yani anla.
Sen Şimdi beni düşünürken ben ise oturmuş televizyonda maçımı izliyorum.
Sen beni günlerce düşünüyorum diye masallar söylerken ben La fonten masallarını okuyordum.
Ayrıldıktan sonra kalbimi başka birilerine kapadım bu seni sevdiğimden değil sadece asaletimdendir.
Her zaman seni dinledim seni düşünüp geceleri uyumadım şimdi anlıyorum ki sen havlamışsın ben horlamışım :)
Duyuyorum Ki Benden Nefret ediyormuşsun; Eğer Seni Düşünecek Vaktim Olsaydı Şuan yanında olurdum.
Sevgi her zaman emek ve yürek ister sende bunların hiçbiri olmadığına göre beni düşünecek bir nedeninde olmamalı.
Sana keşke biraz kemik verseydim en azından hayvanlar kadar değerin olurdu.
Güzel olman birşeyi değiştirmez bir erkek güzele değil insan olan bayanı sever.
Adam olmak küfürle bağırmakla birilerini rahatsız etmekle olmaz birinin diğerine vereceği en büyük Hediye Adamlık efendi olmaktır.
Senden ayrıldığıma üzülmüyorum tam tersi senin gibi birinin hayatımda olması beni düşürür..
Defolup gitmen iyi oldu aynı sokak lambasına benziyorsun bir yanıp bir sönüyorsun..
Gerçek değerler peşinde gittiğin sürece her zaman kazanırsın gitmediğin sürece kaybetmeye mahkumsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder