14 Nisan 2014 Pazartesi

Yeni Güzel Sözler


Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, O da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur
Eger sen bir gul osaydin, seni koparmamalari icin yaninda diken olurdum
Bir insanı sevmek onunla yaşlanmayı kabul etmek demektir benim için Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum
Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsada dostluğumuz aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece dostuz!
Eskiden karanlıklardan ve yağmurlardan korkardım şimdi ise yağmurlar gözyaşım oldu karanlıklar ise sırdaşım oldu
Ben olsam ah ben olsam O daglarda ben olsam O yollarda ben olsam Oralarda ben olsam Sokaklara ask yazardim Acilara son yazardim ben olsam
Yokluğuna dayandım sensizde sabah oldu Sensizde mevsimler değişti Ama dudaklarımla gülsemde gözlerimle gülmeyi unuttum sayende
tanrı bana hayat verdi sen onu benden çaldın
dusmanimin nefreti dostumun sevgisinden daha gercektir
Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizlige! Benimle uyu benimle uyan Birlikte varalim nice yillara
Eğer güzelliği içinizde taşımıyorsanız, dünyanın neresine giderseniz gidin onu bulamazsınız
Bulutlara yükledim hasretimi, rüzgarlarla yolladım sevgimi, yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla küçük melekler gönderdim seni öpmeye! Geldiler mi?
Bir su gibi berrak, bir cicek gibi sevgi yüklü, gökyüzü gibi yalin, okyanus kadar derin, kelimelere sigmayacak kadar büyük bir sevgimiz oldugunu sakin unutma!
Bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında Bir gün beni arar da bulamazsan ya meyhanedeyim ya da tam karşısında
Öğrendim ki Hiç tanımadığın insanlar, iki saat içinde, senin hayatını değiştirir Öğrendim ki Anlatmak ve yazmak ruhu rahatlatır Öğrendim ki Duvarda asılı diplomalar, İnsanı insan yapmaya yetmez
Bir demet gül vermek isterim sana Güllerden güzelsin aslında Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum
viCdansız aRa sıra biLe beni aRamadın, Sesimi duyunCa dEmek çıKaramaDın bu hArekeTin üzeRine Adının önüne zaLim geLmez mi?..
Mücevher nasıl sürtünmeden parlamazsa, insan da sınanmadan mükemmelleşmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder