24 Nisan 2014 Perşembe

Laf Koyan Kapak Sözler

Bazı insanlar vücutlarının su ihtiyacını tükürdüğünü yalayarak karşılıyor :)

Peşinden koşacağımı sanıyorsan arkana bakma hayal kırıklığına uğrarsın..
kapak sözler
Türünün son örneğisin.. Bir daha senin gibi biriyle karşılaşır miyim bilmiyorum..
Kendine küfret.. Ben çok yoruldum :)
Onun sevdiği şarkı çıktığında bile mutlu olacak kadar sevdiniz mi birini? Ben sevdim, bi bok olmuyo.
Sen daha iilerine layıksin demiştin ya hani.. Benim daha iisini istediğimi nerden çıkardın ki..
Kapak Laflar
Yaşadığım bok gibi hayatın bana verdiği yetkiye dayanarak hayal kurmayı bırakıyorum.
Bir insan var onca insanın varlığını yok eden.
kapak nickler
Kaza yapan şoförün dediği gibiydi... Birden çıktı karşıma ne yapacağımı bilemedim ♥
Bazen en uzun yolculuk iki insan arasındaki mesafedir..
küfürlü kapak sözler
Bu yazıyı okursan çok üzüleceksin.... Hala okuyorsun dimi... Bazen üzülecegini bile bile sonuna kadar gidersin..
Yüreğinizin yettiği kadar değilde... götünüzün yediği kadar yaşıyosunuz aşkları.
laf koyan laflar
Bαzen kαrşısınα çıkıp 'seviyorum αmınαkoyım dαhα napıyım' diyesim geliyo. Sonrα diyom küfürle olmαz.
Er yada geç,
O silmeye kıyamadığın 
Mesajları da, Silersin..
laf sokan sözler
Kendine iyi bαk.
Çünkü ben sαnα bαkmαktαn vαzgeçtim.
"Sevgili" diye yazılır ; kalp-akıl-sinir hastalığı, yüksek tansiyon, kalp yetmezliği, uyku bozukluğu diye okunur..
kapak laflar
Size özelmişsiniz gibi davranan ama herkese de aynı davranan yavşaklar kadar iğrenç biri yok dünyada.
''boşver'' diyor.Göt lalesi boşverebilsem gelir sana anlatırmıyım?Boşverirdim dimi?Göt ya.Çok güzel moral oldu.hll spr dvm.
kapak
Amına koyım biz birini unutmak için, ağlıyoruz zırlıyoruz. Bazıları ayrıldığı gibi sevgili yapıyor.
‎" Kadınları mutlu etmek için.." başlığı altında bir sürü söz okuyanlar; Sadece tek bir kadını mutlu edeceksiniz, hepsini değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder