16 Nisan 2014 Çarşamba

Aşk Sözleri - Yeni Güzel Sözler

Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultani oldun, gece gökyüzünde parlayan yildizim, sabah ise ruhuma dogan günesim oldun
Bir silahım olsaydı, bir silahım Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden, ve sensizliği alnının tam ortasından vururdum
dunyada birakacagin en buyuk miras durustluktur
Korkunç uçurumlara bırakmak kendimi, uçsuz bucaksız denizlere atmak isterdim kendimi ama içimde sen varsın ya sana bişey olursa??
bulutlara yukledim hasretimi, ruzgarlarla yolladim sevgimi, yagmurlar yagdirdim gozyaslarimla kucuk melekler gonderdim seni opmeye! geldilermi?
Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgarlara, fısıldasınlar seni ne çok sevdiğimi ve özlediğimi
Ne zaman sağır bir ressam bir gülün kristal bir zemin üstüne düştüğünde çıkardığı sesi resmederse o zaman benim için değersiz olursun
Ne zaman sağır bir ressam bir gülün kristal bir zemin üzerine düştüğünde çıkardığı sesi resmederse o zaman benim için değersiz olursun
Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum
Dün gece sen uyurken kizila boyadim denizleri, uçurumdan attim sessizligi, haber saldim rüzgarlara, fisildasinlar kulagina seni ne kadar çok özledigimi
Aşkım yatağın, sevgim yorganın, yüreğim yastığın olsun iyi uyu birtanem
Benim bir köpeğim vardı beni severdi sayardı, benim bir sevgilim vardı köpeğim kadar olamadı
Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler Ben o yıldızı gördüm, o da sensin birtanem?
Hadi uyandır beni söyle gördüğüm zamansız bir düş mü? Hadi git, uzaklaş, yokluğuna inandır beni Gerçekten yoruldum her bulduğum yerde seni kaybetmekten
Savaşı bilmeyen barışı da bilmez !
ayrilikta sevdaya dahil, cunku ayrilanlar halaaa sevdali
sana aşığım güneş gözlüm
sen colde acan bir gul olsaydin inan seni soldurmamak icin gozyaslarimla sulardim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder