18 Nisan 2014 Cuma

yeni sevgi sözleri

Ne olurdu bir yaprapın daha olsa! Bak sevmiyor beni işte hain Papatya!
Melekler insanlara iyilik öğreten kişilere DUA ederler. (Hz. Muhammed SAV)
Seni dünler için sevmedim dünler yaşanıp bitti seni bugünler içinde sevmedim bugünlerde bitecek seni yarınlar için sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek
Basini gögsüme yasladiginda tek bir düsmanim vardir:geçip giden zaman
Sen benim hayatimda oldugun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir Çünkü sen benim için daima teksin!
Aşk lüks bir lokantada yenilen en pahalı kazıktır
Eğer onun için herşeyi göze alıyorsan, onu her an düşünüyorsan, onun için ağlıyorsan, o senin için tekse, o senin için herşeyden değerliyse, onun bir gülmesi senin için dünyalar demekse
Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi korkmazdım daha çok riske girip sana aşık olamaktan!!!!
Herkez mutlu olmayı ister ama benimle mutsuzluğada varmısın.
Uzaklıklar Küçük Sevgileri Yok Eder, Büyükleri Yüceltir Tıpkı Rüzgarın Mumu Söndürüp Ateşi Yükselttiği Gibi
Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyormusun? elin elime değmesede avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimden hissetmek
Eğilip gözlerime baktı: seni seyredebilirmiyim dedi usulcacık Sandım eylemlerin, insanların gözlerimde ve yüzümde oynaşmasını Seyredecek
Batan güneşe üzülme çünki o doğacak yarınlar içindir
Kırmızı karanfil peşinde koşanlar ayaklar altında ezilen papatyaların farkında bile olmaz;ve asla unutma o papatya seni hiç unutmaz
Geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı eğer inan ki yeryüzüne hiç güneş doğmazdı
Hadi uyandir beni söyle gördügüm zamansiz bir düs mü? Hadi git, uzaklas, yokluguna inandir beni Gerçekten yoruldum her buldugum yerde seni kaybetmekten
Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı o sıcaklığı koymayı başardığın için
Sen güllere özenme güller sana özensin Üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin, sevgi kadar masum sevilecek kadar Ö Z E L S İ N

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder