15 Nisan 2014 Salı

En Güzel Aşk Mesajları Yenı 2014

bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi bir insanın özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi bir insanın birtanesi olmalı, o da senin gibi
Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sensizken bile seninle olabilmektir Simdi yaninda degilim belki ama özlemim sevgim hep seninle Seni seviyorum!
Bir insanin idealleri olmali, sonsuzluk gibi Bir insanin özlemi olmali, özlemle açan çiçekler gibi Bir insanin birtanesi olmali, o da senin gibi
Gözlerimden akacak bir damla yaş zümrüt olsa, pırlanta olsa yinede ağlatmam seni!!!!
Evet sayın seyirciler eurovision şarkı yarışmasında 16 yıl aradan sonra ilk defa bir Avrupa'lı 1 oldu!
Ne kadar ileri görüşlü olursan ol siste beş para etmez
Yardim etmek mi istiyorsun? O zaman dinle; yasama sevinci getir bana çokça olsun çabuk tükenmeyenlerinden Ihtiyacim var bu ara unutmak üzereyim mutlulugu, unuttum sicak bir çayin tadini, esen rüzgarin serinligini, hadi durma öyle hatiralarimi canlandir, iyi olanlari
Günesi seviyorum diyorsun günes açinca gölgeye kaçiyorsun Yagmuru seviyorum diyorsun yagmur yaginca semsiyeni açiyorsun Korkuyorum sevgilim çünkü beni de sevdigini söylüyorsun!
gecemidir insani huzunlendiren, yoksa insanmidir huzunlenmek için geceyi bekleyen?gecemidirseni bana dusunduren yoksa benmiyim dusunmek icin geceyi bekleyen
Öyle birini sev ki, sen onun için ölmeyi düşündüğüğnde, o senin için ölmüş olsun
Su anda hiç bir sey mümkün degil Su anda her seyden ayri, her seyden uzak ve her seyden mahrumum ben Su anda sadece yalnizlik ve kahir
hayat yasandigi kadar vardir gerisi ya hafizalardaki hatira ya hayallerdeki umittir husrani ise birtek yerde kabul ediyorum yasamak varken yasayamamis olmakta
sevgi basittir, karmasIk olan bizleriz sevgi guzen verir insanlar aldatir sevgiye herzaman guvenilir insanlara asla!
gunesi seviyorum diyorsun gunes acinca golgeye kaciyorsun yagmuru seviyorum diyorsun yagmur yaginca semsiyeni aciyorsun korkuyorum sevgilim cunku beni sevdigini soyluyorsun
Bu GünLer Kötü oLsa biLe YaRınLar Hep GüzeL oLur DerLer Peki Bu GünLer DünLerin YarınLarı DeĞiLmiYDi
Bir sıcak yüz aradım su tenha sokaklarda sanki herkes yabancı herkes darılmış bana ne derdimi soran var ne tanıdık bir çehre ne tarafa uzansam ellerim boş kalıyor, mutlu olan kimseler hüznümü arttırıyor
birgün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana akşam ayazında üşürsen güneşi getiririm sana eğer gönlün bir sevgi ararsa kalbimi sokup getiririm sana
Yarabbi NasıL Bir gönüL dargınlığıdır Bu HayatLa Barışmıyor içim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder