27 Mart 2014 Perşembe

Anlamlı Facebook Sözleri, En Güzel Facebook Sözleri, Facebook İçin Kapak Sözler, Facebook Sözler, Farklı Sözler, Güzel Sözler

Değerli arkadaşlar .En güzel facebook sözlerini sizler için sitemizde paylaşıyoruz. İstediğiniz güzel sözü facebook ana sayfanızdan paylaşıp beğendirme rekoru kırabilirsiniz. Birbirinden güzel ve anlamları harika olan bu süper facebook sözlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz. Düşüncelerinizi, duygularınızı, hislerinizi sözle anlatamıyorsanız bu anlamlı güzel sözler size göre.Hemen face sayfanızda paylaşabilirsiniz.Eklemek istediğiniz güzel söz varsa bize yorum bölümünden yazın bizde hemen ekleyelim...

Profile resim koyup sonra "erkekler bakmasın" diyorsunuz bu söylediğinize siz inanıyor musunuz? Nasıl milyonlarca erkeğin sizi görmesi size rahatsızlık vermiyor hangi erkeğin niyetinden eminsiniz ki?

Seni ne kadar sevdiğimi merak ediyorsan, yağan yağmurun her damlasını tutmaya çalış, tutamadığın her yağmur damlası kadar seviyorum seni.

Bu gece rüyama gir gizlice, beni sımsıkı sar öp kokla iyice, son kez isyanlar savur, küfret güzelce ve sonra çek git kahrolası hayatımdan

Yeryüzünde biten her aşk için gökyüzünde bir melek ağlar.

Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.

Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın değil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana bağlandım sana taptım.

Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanın 60 saniye olduğu öğretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi. Yaşamımızın her anında birlikte olmamız dileğiyle sevgilim.

Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın değil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana bağlandım sana taptım.

Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için aşığım sana!..
Gözleriyle gözlerine göz koyanın, gözlerimle gözlerini oyarım. Gözlerini gözlerden sakın, gözlerin gözlerime lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder