19 Mart 2014 Çarşamba

iyi akşamlar mesajları







Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır yarınki güneş senin için bitanem iyi akşamlar.


Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır yarınki güneş senin için bitanem iyi akşamlar.


Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana olan özlemim, bu gece sırf senin için kapanıyor gözlerim iyi akşamlar.



İnsan uyumadan önce ne düşünürse rüyasında onu görürmüş derlerdi de inanmazdım Demek ki her gece rüyalarımda seni görmemin nedeni buymuş Sende beni düşün uyumadan önce İyi rüyalar aşkım Rüyalarda buluşmak dileğiyle


Bu gece dolunay var gökyüzünde, kutup yıldızı yine belirgin Sen rahat uyu diye bekçi atadım onları gecene İyi geceler gökyüzümün en parlak ve güzel yıldızı



Duvarıma bakarken boş odamın, birden sen beliriverdin Çevirdim gözlerimi baktım karanlık tavana yine geldin Usulca yaklaşıp yanağıma bir buse verdin Bende gönderiyorum canım sana Öptüm biriciğim iyi akşamlar sana
Artık sırdaş değil geceler bana Sana duygularımı iletebileceğim telefonuna mesajla En içten duygularımla iyi akşamlar sevdiğim sana


Sevgi yağmuru olsam yağsam odana Islatsam sen tek tek düşen damlalarımla yavaş yavaş Rüyalarında aşk seli olup aksam üstüne Sen rahat uyu birtanem, İyi geceler sevgilim
Sen benden gitsende ben senden gitmeyeceğim seni sensizken dahi seninle yaşamanın mutluluğunda olucağım bunu adı ayrılık değil bağlılıktır!



Yastığa kafanızı huzurlu mutlu koya biliyorsanız ne mutlu size değerini bilin; sizi mutlu eden şeylerin. İyi Akşamlar herkese.


Akşamın sessizliğinde dinlerim seni, Bir rüya gibisin beklerim seni, iyi akşamlar yıldız gözlüm.


Yıldızlar gözlerine özensin sen bir tanesin bebeğim iyi akşamlar dilerim.


Gece lambasının loş ışığı vuruyordur şimdi o güzel yüzüne Ne kadar da güzelsin öyle, her halinle Düşüncelerimdeki tek güzele iyi akşamlar

Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. 


Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan gunes yeni umutlarla doğacaktır yarınki gunes senın için bıtanem ıyı geceler.

güzellikler içinde gecenin bu saatlerindebelki yalnızlığın en yorgun olduğu yerde yalnız olmadığını bilesin diye sana İYİ GECELER diyesim geldi...


Canım yanında olmak istiyor canımın bana ihtiyacı vardır diye. Canım çok sıkılıyor canım yanımda yok diye. Sensiz gecelerden sensiz günlerden bıktım artık. Sabret hayatım iyi günler bizi bekliyor. İyi geceler canım.
 

rüyaların en güzelini görürken allahın seni koruması için gönderdiği meleğin kanatları öyle büyük olsun ki en masum anında sana kimseler zarar varamesin.iyi geceler meleğim tatlı rüyalar bebeğim. 


Yine bir gün daha bitti sensiz ve tüm geceler ben yaşadığım sürece sensiz.sana çok kızgın olmama rağmen seni hala çok seviyorum iyi geceler 


Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum Bitanem iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder