19 Mart 2014 Çarşamba

Aşk Sözleri 2014

O sevgi dolu kalbin bir gün hüzünle dolup tasarsa eger yagmur yüklü
bir bulut gibi yaralı kalbim sana açıktır.
Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce
Birgün hayatin bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasiz gitmek istersen, yanima gel ki sana sensiz yasamanin, sensiz olmanın ölüm oldugunu göstereyim…
Ne Elimden Tuttular Ne Yuzume Gulduler , Nede Bir Gun Olsun Ölümüne Sevdiler. Ben Sevdim Baskasina Verdiler. Bana Bu Dunyada Mutluluk Harammis meğer
zaman,sevginin büyüklügünü anlatir
Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdigini.
Sari giyer günes olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.
Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat…
Ayak ucumda basladi sevgi, Simdi basimin tepesinde olusan bir dusunce yiginiyla bulutlardan asagi hizla dusuyorum, dua ediyorum parasutum acilsin.
Günese adini buzla yazan biri olursa, bilki o seni benden çok seviyor..
kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni Ölünceye dek seveceğim.
Denizlerden kagit,yosunlardan kalem yaptim,her yere seni seviyorum yazdim,ama sen aptalsin,inandin,cünki ben seni sevmedim,sana taptim.
Gözlerin Nehir,Kirpiklerin Köprü Olsun,Ben Tam Üzerinden Geçerken Ipler Kopsun,Düstügüm O yer kalbin olsun.
Dünyada 2 renk gül olsun,biri kirmizi digeri beyaz,sen beni unutursan kirmizilar solsun,ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.
Güllerin Hepsi Güzeldir Ama Senin Kadar Degil, Seni Herkes Sever Ama benim Kadar Degil
Eger sen bana gozlerinle degilde kalbinle bakmis olsaydin seni ne kadar sevdigimi cok iyi anlardin.
Sevgi sonsuzlugun isaretidir.
Dostluk,güzellik ve sevgi kavramlarimin sözlük anlamlarini degistirmek mümkün olsaydi ben senin isminle degistirmek isterdim
Benim kalbimi kirmak suya yazi yazmak kadar zordur… Benim gönlümü almak günese dokunmak kadar zordur… Sen suya yazi yazmayi basardin. Simdi günesin batmasini bekle… serefsiz sevdigim…
Hayatta Dört Yanlis Yaptim;Dogmak,Yasamak,Büyümek ve Umutlara Sarilmak,
Bir Tek Seyi Dogru Yaptim O da SENI SEVMEK Ama Unutmusum Güzelim
Dört Yanlis Bir Dogruyu Götürdü.
düsünüyorumda düsüncelerin en güzeli beni düsünüp düsünmedigini düsünürken düsündügünü düsünmem olsa gerek diye düsünüyorum
Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun
göz damlalarınin yanaklarina çizdigi islak patikalari seyret seyretki yalnizligin acisini anlayasin
dudaklarini oksayan tuzlu tanecikleri hisset hisset ki daha güzel aglayasin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder