19 Mart 2014 Çarşamba

Özdemir Asaf Sözleri



  'Bekle' deseydin, gelmeyeceğini bilsem bile beklerdim..

- Herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksikleriyle de sevdim oysa.

- İnsan parasını kaybedince fakir,
  Özgürlüğünü kaybedince esir,
  Aşkını kaybedince şair olurmuş.

- Yalnızlık paylaşılmaz...
   Paylaşılsa yalnızlık olmaz...!

- İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri ?
  Yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri ?

- Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu.
  Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum

- Ne para istiyorum ne de pul.
  Tek bir istediğim var, o da yalansız bir kul.

- Tek kişilik miydi ki bu şehir,
  sen gidince bomboş kaldı.

- Mesafeler diyorum, olmamalılar.

- Ağlamak,
  Bazı acılarda yetmez.

- Cevap vermiyorsa, ikinci mesajı atma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder