29 Aralık 2014 Pazartesi

Başta Herşey İnat İçindi Ancak Sonrası Zevkti

Ben aslen hataylıyım ama istanbulda öğrenciyim 27 yaşındayım 7 senelik bir ilişkim var ve hala devam etmekte onu aldatmam inat üzerine başlamıştı çok seviyordu ama ilgisizdi sadece tek ilgili olduğu yer yatağımız oluyordu buda beni deli ediyordu sex hayatımız muhteşem oluyordu her defasında ikimizde zevk alıyorduk başka tenlerde uyuşamayız asla diyorduk. Muratla aramızda 10 yaş var ve bende muratı çok seviyorum onsuz nefes alamıyorum peki böyle derken nasıl aldatabildim bende bilmiyorum Onun ilgisizliği yüzünden internetten biriyle tanıştım daha doğrusu arkadaşlarımın vasıtasıyla 5 ay kadar telefonda msnde facede görüştük ama benim erkek arkadaşım olduğunu başta söylemiştim ona ama okadar birbirimize doğaldıkki günde 10 saate yakın konuşuyorduk her fırsatta birbirini arıyoduk dertleşip kahkahalarla gülebiliyorduk 5 ay sonra evdekilere 2 gün arkadaşımda kalıcam diyerek evden çıktım ve uçakla hataydan istanbula yanına gittim hava alanından arkadaşı berat arkadaşının sevgilisi ebruyla aldılar beni ama ilk karşılaşmamız sanki yıllardır beraberdik ve ayrı şehirlerde yaşıyorduk elinde bi demet gülle koşa koşa yanıma geldi sarıldı kollarımdan tutup sıkıca sarılıp döndürmeye başladı beni rüya gibiydi deli gibi öpüyor aylardır bu anı bekliyordum iyki geldin diyordu ayaklarım yerden kesilmişti ve arkadaşıylarıda telefondan falan sohbetim vardı onlarda hoş geldin diyipsarıldılar ama sanki yıllardır dost arkadaş gibiydik onlarlada hemen açmısın diye sordular yok dedim ama yine güzel bir restorantta yer ayrılmıştı yemek falan yedik gece 3 4 e kadar dışardaydık sonra eve gidelimmi dediler tamam dedik bana bi oda gösterdiler ve odama çekilip hemen üzerime kısa bir elbise giyip yanlarına gittim ama ayazla aramızda öyle bir sevgimi aşkmı nedir bilmiyorum ama kuvvetli bir bağ vardı hemen kıskandı beni odaya cegırıp ınsan gibi giyin dedi cok hoşuma gitmişti tamam diyerek üzerimdekileri cıkarıp pijamalarımı giydim yanlarına gittim sohbet falan ettik ben anlattım onlar anlattı ama ben ayazla hep el ele göze gözeydik ayrılmaz birbirine deli gibi aşık iki insandık sanki ve beratla ebru biz yatıyoruz iyi geceler artık size dediler ve ayazla başbaşa kaldık şakalşıp birbirimizi öpüyor gülüyoruz artık uyuyalım dedim oda bana yapma uyumayalım 2 gün kalacan sadece bırak yanında olayım uyuma belkide ilk ve son görüşüm olacak seni diye üzgün bişekilde elimi tuttu ve odama gidim artık dedim ve odama gecip uyudum odadan odaya msjlaşmaya başladık sabah kadar sabah kahvaltı hazırlanmış beni öpücüklerle uyandıran bir adam vardı karşımda şirinlikleriyle beni etkilemeye çalışıodu ebru ben geç kaldım diyerek evden apar topar çıktı ben ayaz berat kahvaltı yaptık ama çok iyi anlaşıyorduk hepimiz sonra hazırlanıp dışarı çıktık beşiktaşa falan indik oturduk hep beraber sohbet ettik akşam ebruda katıldı bize derken eve döndük ama ayaz bana hiç farklı şekilde beni üzmemek icin yaklaşmıyor hep aşkla sevgiyle yaklaşıyordu odalarımıza çekildik ve 5 dakka sonra msj işyki geldin dünyama diye ve cok mutluydum odamdan cıkıp odasının kapısının önüne gittim msj attım birlikte uyuyalımmı diye bana cvp olarak üzülmeni istemiyorum bende çok istiyorum ama korkuyorum beni yanlış anlamandan dedi ve okur okumaz ben odasına girdim üzerimde mini bi gecelik vardı görür görmez eylem kapıyı çalsaydın belki cıplaktım dedi ve güldü sonra şaka yaptım böcegim gel dedi ve yanına gittim sarıldı yattık ben sırtımı döndüm ona oda sarıldı yarım saat kadar böyle konuşmadan birbirinin nefesini kalp atışını dinledik sonra döndüm ona ve öptüm onu sen yaramaz bir kızsın ama ben sana asla kötülük yapamam dedi ve çok atşeli bi şekilde öpüşmeye başladık derken kendimizi çıplak bi şekilde farkettim ama öyle bir arzulama şekli yoktu heralde bana nasıl aşkla sevgiyle dokunduğunu anlatamam size öperken icine çeke çeke kokumu sindire sindire öpüyordu. Ve yalamaya başladı ben çıldırmıştım aklıma hiç murat gelmiyordu bile cılgınlarca sabaha kadar sevişip ilişkiye girdik sevişirken bile birbirine bakıp mutluluktan gülüyorduk sonra uyumak istedim öyle bir sarıldıki sanki hiç ayrılmıcaz gibi neyse benim dönme vaktim gelmişti hava alanına gidiyorduk el ele murat arıyordunerdesin hayatım dedi ve bende hataydan misafirlerim var canım sonra konuşuruz diyip kapattım ayza cok kıskanmıştı ve bana artık karar vermelisin benimle yada onunla kal dedi 2 sindende vazgecemiyordum muratı seviyordum bende alışkanlık olmuştu ama ayaza sırılsıklam aşık olmuştum derken hataya döndüm görüşmeler tabiki ayazla devam ediyor ayaza muratla ayrıldığımı söylemiştim ama muratlada sex hayatım görüşmeler el ele gezmeler devam ediyoru vicdan azabı çekiyordum muratla aram artık limomiydi deavml tartışmalar falan bir akşam arkadaşım aradı yine muratla tartışmıştık erkek arkadaşımla buluşacam sende gel kafanı dağıtırsın dedi olur dedim ve evin altından aldılar beni arabada semih diye biri daha vardı gittik hep beraber biyerde oturduk sohbet falan ettik sonra ayrı masalara gectik semih sana bişey söylemem lazım dedi tabki dedim senden cok hoşlandım resimlerini falanda gördüm betul senden cok bahsetti erkek arkadaşın varmış ismi murat aranızda kötüymüş falan evet diyerek konuşmaya başladı ama bişey var dedi durdum ben evliyim ve evimde cok huzursuzum yaşım 29 ama gel görki sanki 50 yaşındayım dedi evliliğini anlattı bir oğlu vardı 2 yaşında dostca sohbet ettik bizi eve bıraktılar tabiki o arada murat devamlı arıyor cvp vermiyorum :( derken betülden numaramı falan istemiş ver dedim bende konuşmaya başladık devamlı 4 müz hatay dışında oturmalara gezmelere gitmeye başladık o ara ayazlada görüşüyorum muratlada :) 3. sevgilim oldu ve ben artık murattan bu ilgisizliğinin intikamını alıyorum diye düşünüyorum semihlede aram cok iyi buluşuyor birlikte zaman geciriyoruz bi akşam ayarlayalım sehir dışına cıkalım dedi biz betülle ayarladık ve sehir dışına cıkıyorduk 4 müz neyse mersine vardık susanoğlunda bir otele yerleştik arkadaşlarınınmış 2 oda almıştık ben betulle semıhde tolgayla kalacaktı nasıl olduysa akşam yemekten sonra betul tolgayla kalmaya karar verdi bende mecburen semihle kalmak zorunda kaldım :) murat ve ayaz arıyor sohbet ediyorum yine derken ben ayazla konuşurken semih yanıma gelip öpüşmeye başladık derken sevişmeye hoooooppp bide baktımki yataktayız ama vicdan azabından ölüyorum huzursuzdum hep Murat yüzünden bu hallere düşmüştüm seviyordum onsuz nefes alamıyordum ama ilgisizliğide beni deli ediyordu derken semihlede birikte olduk hataya döndüm semihlede görüşmelerim devam etmeye başladı birlikte zaman geciriyoruz eğleniyoruz ve yaz sonlarıydı antalyadan uzaktan akrabalarımız gelmişti ilk defa karşılaşacaktım oğluyla ama hani karşımda cirkin birini bekliyordum oysaki tam tersine esmer 1.78 boylarında atletik yapılı kaş göz kara allahım bune ya dedimmmm ve hoş geldin dedim annem evdemi oturacaksınız çık aliyi gezdir demezmi ben atladım hemen ve alide evet yani evdemi pinekliyecez ben mimarım gezip görmek istiyorum topraklarımı dedi ailesi antalyada ama kendi belcikada yaşıyordu derken hazırlanıp cıktık gezmeye konusmaya başladık sohbetimiz cok iyi gidiyodu gülüşmeler falan bazen dili dönmuyodu turkce kelimelere dedesiye belcikada büyümüş meğer cok sempatik hemde komikti ve akşam eve geldik kapıda okey falan oynamalar benim kuzenlerim falanda gelmişti masanın altından aayağı gercekten ayağıma dokunmuştu hemen çektim ama yarım saat sonra falan bu sefer ben inadıma ayağına dokundum :D bende az değilim hani derken gece oldu herkes odasına cekilip uyudu bende hamağa gectim uzandım tam uyuyacakken…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder