28 Aralık 2014 Pazar

Kapalı evli hatunla sex hikayem

İsmim serdar 28 yaşında ist. bekar yalnız yaşayan belli bir işi olan biriyim.Anlatacağım olay tamamen gerçek ve yaşanmış bir hikayedir.Bundan yaklaşık 1-1.5 sene önceydi.bir gece canım sıkıldı tv kanalına bir gün tel numaramı verdim sohbet edip can sıkıntısını geçirmek,uykum gelene kadar sohbet etmekti amacım.tel verdikten yaklaşık 30-35 dk sonra bir çağrı geldi.hemen aradım karşımda tatlı bir bayanın sesi ve ürkekliği konuşmasından belli oluyordu.isminin sevtap olduğunu 23 yaşında kapalı ve evli bir kadın olduğunu,eşi işte olduğundan,çocuğu da uyutmuş onunda canı sıkılmış uyku tutmamış olduğunu söyledi.yaklaşık 1-1.5 saat sohbet muhabbet edip görüşürüz diye kapattık teli.ertesi gün msjlaşmaya başladık.geceleri veya gündüzleri sohbet muhabbet etmeye devam ettik yaklaşık 1 ay.zamanla bir birimize yakınlaşmaya,birbirimiz merak etmeye,görüşmeye karar verdik.dışarıda görüşemeyiz dedi. Bende evi tarif et oraya gelirim dedim,o da tamam dedi.yaşadığı yer ile benim yaşadığım yer arası yaklaşık 2saat idi.neyse sözleştiğimiz gibi ben evinin kapısına yaklaştığımda dış kapıyı açmış,evin kapısında bekliyordu.dış kapıdan içeri girdim sessizce kapattım ve daire kapısına geldiğimde birden açtı ve içeri aldı.kapıyı kapatıp boynuma sarıldı sanki kırk yıllık sevgili gibi.bir süre sarılıp öpüşme faslından sonra salona geçtik.sex hikayeleri oturduk sohbet muhabbet falan derken çay koymak için mutfağa gitti.döndüğünde ne göreyim kırmızı bir gecelik ile çıktı ve geldi yanıma oturdu.öpüşmeye başladık.ben boyunlarında,kulak memelerine öpücük kondurdukça kadın kendinden geçmeye başladı.tabi durmak yok geceliğini bir çırpıda çıkarıp kanepeye yatırdım ve tepeden tırnağa öpüp yalamaya başladım.yalamayı en sona bırakmıştım.sıra geldiğinden tertemiz olan her yerini yalamaya koyuldum.ben yaladıkça o başını sağa sola sallıyor eliyle kafamı bastırıyordu.5-10 dk yaladıktan sonra birden kalktı ve beni soymaya başladı.sonra o beni yatağa yatırıp öpüp yalamaya başladı.bana geldiğinde sıra aman allahım harika saxo çekiyordu.daha fazla dayanamayacağımı anlayınca kalkıp yatağa yatırdım bacaklarını omuzuma alıp yavaş yavaş girmeye başladım.alışmaya başlayınca daha hızlı git gel yapıp boşalacağımı anlayınca çıkarıp ağzına dayadım ve saxo yaparak ağzına patlattım.yanına uzanıp sarıldık bir birimize.yaklaşık 20-25 dk öylece yatakta öpüşüp koklaştık sonra kaldığımız yerden devamdı bu sex hikayem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder