28 Aralık 2014 Pazar

Türkçe öğretmenim Zehra ile tuvalette

iyi günler sex hikaye severler başımdan tamamen yaşanmış bir olaydır önce Zehra ile başlayalım 167 boyunda kumral balık güzel sayılacak bir bayandı 179 boyunda esmer atletik yapılı iri göğüslü biriyim yaşım 21 ktude okumaktayım Zehra benim Türkçe oğretmenimdi sınıftayken sürekli göz göze gelir kesişirdik ben cesaret imi toplayıp ona açıldım önce yok demesine rağmen Bi kahve içmeye ikna ettim kampusun cafesindw khvemiİ yudumlarken lovaboya gitmek istediğini söyledi bende fırsat bulup 2 damla azdırıcı damlattım kahvesine her neyse Zehra geldi ve kahvesini içmeye başladı ve bana teklifimin hala geçerli olup olmadığını sordu tabi dedim Zehra fena azmıştı ki lovaboya tekrar gitti bende peşinden gittim kabinin onunden geçtiğimde beni tuttuğu gibi içeri aldı ve dudaklarıma yapıştı diklenen sikimğ deli gibi emmeye başladı ve ben çabucak sikmeye başladım ilk kez Bi ilişlkiden öyle zevk alıyordum Bi posta attıktan sonra çıkalım dedim devam edelim dedi bursa olmaz dedim ve ordan çıkıp evine gittik orda devam ettik artık öğretmenim değil sevgilimdi onu sikmekten çok zevk alıyordum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder