26 Aralık 2014 Cuma

Teyze kızım esra sikilmeden duramıyor artık

Selam ben husit ben sizlere 17 li yaslarda basima gelen harika teyze kizi ile sikismemizi anlatmak istiyorum. yaz aylarinda Mersin cok sicak oldugu icin yazliga koyumuze gidiyorduk, ben sarisin duzgun vucutlu mavigozlu,kizlarin begendigi biriyim ama biraz sikilganin sanirim teyze kizi selma yi cok sevdigim icin genelde onunla biseyler yapmak icin evlerine cok giderdim. Beni o gun bazi akrabalari ziyaret etmek icin cagirmisti uzak akrabamiz olan seher teyzenin evine gitmistik kapida karsiladi bizi bahceye gectik ve oturduk, seher teyze kilolu ve esini 5 sene evvel kaybetmis bir duldu bir ara benden birsey istediler ve 5 dakika yanliz biraktim tekrar geldigimde bahcedeki ahsap sedir de guluyorlardi hayirdir dedim gel otur diye aralarina aldilar beni sen sehirde yasiyorsun kizlari anlatsana diye sorular sormaya basladilar ve bazi sorular benii azdiriyordu,bu kizlar ne giyerler acikmi hep sudyenlerini goruyormuymusum kilotlari belli oluyormuymus cok sicak oldugu icin kilot bile giymezlermis filan bu arada sikimin kalktigini seher teyze izlemis ve bana ooo sen artik erkek olmussun sikinn kalkiyor baksana dedi kizardimm tabii ama lafida koydum sikim 5yildir kalkiyor dedim oooo suyuda akiyormu diye elini sikime dogru uzatti ve sivazlamaya basladi cekildim az bisey fakat teyze kizi arkamda oldugu icin kacamadim oda bakiyor ve guluyordu seher teyze gozlerime bakarak fermuarimi acti ve dimdik olan sikimi disari cikardi titriyordumm sok olmustummm selma arkadan elini uzatarak sikimin kafasina dokundu ve dasaklarimi avucladi seher teyze dur kizzzz yillardir yarak ellemedimm sana dusmez diyordu kilolu oldugu icin rahat hareket edemiyordu ve egilerek sikimin kafasindan baslayarak yaladi ve azina yerlestirip emmeye basladi selma uzerimi soymustu arkadak gouslerimi oksuyor benide sikeceksin deyilmi diye fisildiyordu sasirmis ve zevk aliyordumm seher teyzee supersin diyebildimm sikim kalin ve 18 likti azini sikimden ayirdiginda en son atin sikini elledigini ama korktugu ici biseyyapadigini soyluyor ve yumuluyorduu, „elbisesinin uzerini cikarip kocaman memlerinin arasina alarak sikimi sikistirip azina aliyordu fazla dayanamadimmm ve titreyerek patladimm agzi yuzu sikimden akan sularla kaplanmistii sikimi azina alipp iyice somurduuu yanina uzanmistimm artik kocam oldunn hepp sik beni diyorduu teyze kizi selma da soyunmus ve sikimi yalamaya basladii sik benii diyordu ne kadarcok istedigi anlatiyor ve lutfen diyordu seher teyzeye baktimm amini oksuyor ve olmaz diyordu amim yaniyor beniii sikecek erkegim diyordu ama selmanin vucudu cok guzeldi dolgun gousleri az tuylu amcigi yuvarlak poposuu aklima parlak bir fikir geldii ve selmanin kulagina sen domal dedim amini seher teyzeye yalat sikimide azina al dedim hemen yapti selma ve amini seher teyzeye sundu bende hemenkalktim ve sikimi selmaya uzattimm somuruyordu somurdukca sikim tekrar canlanmaya basliyordu iyice sertlesince seher teyze cekil kiz diyerek sikimi azina aldi ve amim yaniyorsik artik diyordu selma kenara gecmis sikilmeyi bekliyordu seher teyze sisman oldugu icin uzerime oturamadi bacaklarini acmisti killi ami artaya ciktii ici kipkirmiziydi sikimi tutuve eliye amina soktu ohhhhhhhhh diyee bagirdiii hadii sikk artikkk diyordu iyice yuklendimm bende kokune dekk soktumm cikardim defalarca ik kocacim diye bagiriyor selma iyi bak erkegime diyordu ve titreyerek bogurerk bosaldii ve isediiiii sikimeeee sikilmeyeliii cok olmustuu yillarin acini cikarmistii kalktim ve uzerimi yikayip geldimm. Selma sirt ustu yatmisss benide sik diyeee adeta yalvariyorduu dagilmis seher den ses cikmadi bende selmanin amina yumuldumm cok guzeldiii yaladim uzun bir sure dilimle bosalttim her yerim selmanin aminin sulariyla islanmistiii yalaniyordumm bakiremisin deyebildimm evett dediii ama gotumden sik beni diyee haykirdii bacaklarini kaldirdimm biraz amina sikimin kafasini surdumm ve yavasca selmanin gotune zorladimm ve yavasca girdimmm ahhhhh diyee bagirdii acitmaa erkegimmm diye sesi titriyorduu yavasca alistirip kokledimm deli gibi gidip geliyor selmanin gotunu sikiyor gouslerinin uclarinii somurup isiriyordum ikimizde bagirarak bosaldikkk ve iki karimin arasina uzandimm. Biraz dinledik ve hep birlikte banyoya girdik beni guzelce yikadilarrr sikimi iyice yalayipp bir kerede banyoda bosaltipp dollerimi ictilerr o gunden sonra her firsatta sikistik 10 yil gecti seher teyze iyice yaslandi ama selma hala benim firsat buldukca sikisiyoruz ve her ikimizde evliyiz. Tum akrabalarimi cok seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder