24 Aralık 2014 Çarşamba

Esmer baldız ebru ile banyoda sex hikayem

Selam ismim Yusuf yalova’dan size anlatacağım bu ikinci hikayem de Yalova da geçmektedir.Ayrıca bu hikayeyi kendi kendime düşünmeye başlasam olanlar oluyor ve menilerim dökülmeye başlıyor.Bazı nedenlerden dolayı abimlerde kalmam gerektiğini biliyordum Hem abimlerde kalmak hemde azıcıkta olsa degişik bir ortamın havasını solumak wardı.Birgün Yengemin kuzeni yani abiminde baldızı ebru oda sanıyorum ki hava degisikligine iten sebepleri vardı bu arada ebruyu hiç görmedim ve tanımıyordum gördüysem bile abimin ve yengemin dügününde görmüş olabilirdim ebru cok güzel bir manitaydı neyseki ebru cok güzel bir kız oldugundan biraz dekolte giyinmeyi sever ve bende bu davranısı yüzünden her gece 31 cekerdim düşünerek tabi ebruyu ve her türlü zewke gelir boşalmayı bir görev bilip gece faaliyetlerimde işimi yapardım.24ekim carsamba günüydü akşam erken eve geldim söylemeyi unuttum abim ve yengem beraber calışabildikleri Sigorta işine girmişlerdi akşam oldu yemege oturduk hep beraberce yemegimizi yedik kalktık masadan yengemin cay kahve faslı derken birer sigara içtik ve sonraki aşamada cok güzel filmler wardı birisini izlemeye başladık saatte epeyce geç olduktan sonra abimle yengem bize müsade diyerek yarın malum iş başı yapıcaz biz yatalım diyerek kendi yatak odalarına gectiler.ben hemen düsünmeye başladım ne yapsam da şu güzel ebruyu sikebilirdim diye düsünürken aklıma bir hinlik girdi ebrucum ben banyo yapıcam ve sen beni bekleme yat dedim uykum yok ama istersen sana yardım edebilirim cevapını aldım bu bekledigim bir iletiydi bende ebruya karsılık tabi canım neden olmasın ki oluurr diyerek kıza karsı biraz tebessüm ettim oda karsılıgını werdi o zaman ben banyoya giriyim üstümü cıkarıyım sende gel belimi ovalarsın dedim oke dedi banyoya girdim anadan dogma soyundum girdim ama dayanamadım kendimi sabunlamadan cagırdım ebruyu ve beni sabunlamaya başladı ve bana her dokunusu benim gözlerimin kaymasına ve yarragımın dikilmesine neden oluyordu ebrunun dokunusları bir an hiç bitmesin diye yalvardım tanrıya cok acayip oluyodum düsünebiliyomusunuz? ve bir ara sordu yusuf sen hastamısın yo hayır ne alakası war dedim halbuki bende boşaldıgımın farkında bile degilmişim bir ara beni kendisine bogaz bölümünü lifleyecekken benim taş gibi olan aletimi görünce one öyle neye benziyor olabilir sence ebru dedimoda ne oldugu degilde kaç cm neden bu kadar büyük oldugunu sordu bende 18 20 cm var heralde bende sence kalınmı diye sordum hemde cok dedi dokunabilirmiyim dedi bende ewt cevapını werdim elleyince bide baktı ki sen boşalmıssın evet elindeki menimin kokusunu koklayınca bir tuhaf oldu ebru ve ben ebruyu dudaklarından öperek gıdıgını yalamaya başladım öpüşmemiz kısa sürdü ama ben gögüslerine indim başta seri hareket ederek ebrunun bal kutusunu yaladım bu böle olmıcak amcıgını ikiye ayırdım ve dilimi sokmaya başladım ve haykıra haykıra boşalttım ve zewk sularını icmeye başladım ebru benim icim dibi olmayan şelaleydi biraz gecmedi elini göt deligine sokup sokup genişletiyordu bir saat agzımla ebrunun amını sikmeye dewam ettim ve birden ebru kalktı yusuf şimdi sıra bende dedi hem banyoda uzandım belimi duvara werip ebrunun köpek durusu waziyetinde 18 20 cm lik yarragımı yalamaya başladı hiç cıkarmadan 16 17 dakika yaladı saksafon cekti sanki lolipop emiyordu ve menilerimi de ziyan etmeden yutuyordu sagolsun hiç zeval etmedi yani sonra 45 dakika da götünü siktiren ebru başlarda acıdıgını buzewki tatmadıgını söledi önce kremledim ne kadar krem warsa yedirdim götüne hani götünü parmaklamıştı ya o güzel götünü sikerken 2 defa uzun uzun icine boşaldım ama götüne girerken de hiç zorlamadı acıyordu ama biraz gecti ve zewk cıglıklarıyla beraber yusuf sen bir harikasın demesiyle bittim demeyi de unutmadı ve en son olarak benimle bir defa da beraber banyo yaparak sewiştik bu hikayeyi okucaklar veya beni eklicek kişiler icin sölüyorum benimle tanısma fırsatınız olursa size iki katı zewki yaşatırım dicekler eklesinler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder