24 Aralık 2014 Çarşamba

Komşu kızına çarşaf yırtılıncaya kadar çaktım

selam şimdiye kadar muhteşem sex hayatımız olmuştur.Fakat ben, hiçbir zaman yabancı bir erkeğin çekiciliğine karşı koyamadım. Size oldukça kilolu bir kadın olduğumu söylemeliyim. Vücut ölçülerim 105-75-100 ve boyum 164`dir. Mavi gözlerim, uzun saçlarım vardır. Kilolu olmama rağmen erkeklerin ilgisini çekmeyi bilirim.Erkeklerin çıplak görmek yerine, kadında erotizim ve Sexi masumiyet aradığını biliyordum. Çeşitli ortamlarda farkında değilmişim gibi frikik verip, erkeklerin içinin gittiğini görmek beni oldukça heyecanlandırıyordu. Kilolu bayanlara tavsiyem, uygun kıyafetle oldukça sexi Olabilirsiniz. Mini yerine uzun elbise ama ince kumaş Giyin, elbise bol ama vücudunuza yapışabilmeli, üst kısım İse mutlaka göğüs çatalını göstermeli, deneyin ve erkekleri izleyin. Kocam yine işteydi. Mobilyaları teslim etmek üzere iki adam gelmişti. Ben onlara koltukları, kanepeyi, sandalyeleri, masayı nereye koyacaklarını gösterdim. İki adam da oldukça iri ve güçlüydüler. Üstelik doğulu bir tipleri vardı. Konuşmalarından şef olduğu anlaşılan adam, 190 boyundaydı ve hiç görmediğim kadar büyük ellere sahipti. Vücudu bir sporcu gibi gelişmişti. Göğüsleri geniş, beli ve kalçaları dardı. Firmanın üniforması üzerinde adeta iki beden küçük görünüyordu. Ölgün siki pantolonu gerildiğinde belli oluyordu. O haliyle bile koca bir salatalık gibi görünüyordu.Ben de üzerime eski bir etek üzerimde V yaka bol bir tişört giymiştim. O gün içime sutyen giymemiştim. Evdeyken genellikle giymem zaten. Mobilyaları taşıyıp yerleştirirlerken gözlerini bana ve tişörtümde kabarıklık yapan mememe ve meme uçlarıma yönelttiklerini fark ettim. İşleri bitince soğuk yada sıcak bir şeyler içip içmeyeceklerini sordum. Mutfak masasına oturdular ve ben yüksek raflardaki bardaklara uzanırken beni seyrettiler. Eminim tişörtümün altından memelerime ve kalçalarıma bakıyorlardı. Bilerek iri adama daha iyi görüntü verecek pozisyonda duruyordum. İri adam inanmaz gözlerle bana bakan arkadaşına gülümsedi. Bardakları önlerine koyup içeceklerini doldurdum.Masada oturan adamların başında dikiliyordum, İkisi için harika görüntüler oluşuyordu. Meme uçlarım belirginleşmişti. Bütün bunlar olurken, ustanın sikiyle bir problemi olduğunu, sandalyede durmadan kımıldanmasından anladım. Diğer adam kamyona gidip onu beklemesini söyledi. Ona teslim işiyle ilgi bazı evraklar olduğunu birazdan geleceğini söyledi. Adam gittikten sonra şef ayağa kalktı ve teslimle ilgili bazı evrakları masaya koydu. Her şey tamamsa kağıtları imzalamamı söyledi. Masanın üzerine uzanıp, kolum masaya yaslayıp kağıtları imzalamaya hazırlandım. Bunu yaparken memelerimtişörtümün içinden sallanmaya başladı. Yanımda dikilen adamın önüne baktığımda, upuzun sikini pantolonunu iyice kabarttığını gördüm. O koca siki görmek istedim hem de her şeyden çok görmek istedim. .Her şeyin tam olduğuna emin değilim, her şeyi tam görmedim. dedim. Aşağı kabaran önüne baktım, sonra gözlerimi yukarı kaldırıp gözlerine baktım. Kabaran memelerime kilitlenmişti .Ne görmek istiyorsunuz?. diye sordu. Kabaca gülümsüyordu. .pantolonunun içinde teslim etmeyi unuttuğun bir şey var galiba. onu bir görelim .dedim. Koca adam kemerini çözdü, fermuarını açtı ve pantolonunu dizlerine kadar sıyırdı. İçine bokser bir şort giymişti ve koca yarrağı şortun bir tarafından bacağına yaslanmıştı. Külotunun lastiğinden tutarak, onu da sıyırdı ve koca yarrağı gözler önüne serildi. Gözlerimi ondan ayıramıyordum. Pantolonunu ve külotunu tamamen çıkardı. Siki hayvani büyüklükteydi ve koca yumurtaları bir sarkaç gibi sallanıyorlardı. Adamın önünde dikilen sert koca sike gözümü dikmiş bakarken, büyülenmiş gibi, pantolonumun düğmesini çözdüm, fermuarını çözüp, aşağı sıyırdım. Adam koca elleri ile memelerimi alttan tutup yukarı daldırdı ve parmakları ile onları hamur gibi yoğurmaya başladı. Ayak bileklerime kadar düşen, pantolonumu küçük bir tekme ile fırlatıp, iki elimle birden koca, ateş gibi yarrağı kavradım. Yarrağın, başı bir bilardo topu büyüklüğünde, esmer pürüzsüz gövdesi ise kolum kadardı. Gözümü yukarı kaldırıp, iri adamın gözlerinin içine bakarak, korkuyla .herhalde beni bununla sikmeyi denemeyeceksin. hiç bu kadar irisini görmemiştim, hiç bu kadar kalınını görmemiştim. diye sordum. Sırıtarak memelerimi bıraktı. Koca elleriyle kalçalarımdan kavrayıp, masanın üzerine oturttu. Bacaklarımı bastırarak ayırdı ve başparmağını klitorisimin üstüne bastırdı. Ben de masaya arka üstü uzanıp, amımı, klitorisimi okşayan parmağına doğru bastırmaya başladım. Orgazm olmaya başlamış, çıldırıyormuş gibi çığlıklar içinde kalmış, sıcacık amımdan sular fışkırmaya başlamıştı. Parmağı ile sikiş kutumun dudaklarını araladığında, arasında koca bir tokmak varmış gibi hissetmiştim. Kafamı kaldırıp da ona baktığımda, hedefine yönelmiş koca mızrak gibi yarrağını görmüştüm. Ucundan sular damlayarak inanılmaz büyüklükteki yarrak adete bir musluk gibiydi. Kaygan başını benim şeftalime dayadı, sonra aşağı yukarı ve yuvarlak daireler çizerek amıma sürtmeye başladı. Adamın sikinden akan suyla benim amımın suyu birbirine karışmış, damlayarak amımdan göt deliğime doğru akıyordu. Adam yüzüme bakarak, .Ehh yavrum, sanırım tatlı küçük amcığın, bu koca Haydar`ın aletini almaya artık hazır. Biraz sıkı, zorlanacak ama girdiği kadar. dedi. Ben masanın kenarlarından sıkıca tuttum ve .öyle büyük ki aletin, dikkatli ve yavaş yap, hayır hayır nasıl bilirsen öyle yap. hadi canım. diye inledim. Koca tokmağını amıma bastırınca, süngerden boşalır gibi daha da çok su sızmaya başladı amımdan. Hiç acı hissetmiyordum. Sadece Yaptığı basıncın heyecanı ve içime giren yarrağın klitorisime yaptığı uyarıyı hissediyordum. İçimdeki basınç artıyor ve aşk deliğimin etrafında bir açılma bir esneklik oluşuyordu. Bununla ilgili bir şeyler diyecektim ama, yarrak içime hafifçe kolaylıkla girmişti önce. Yarrağın kafasının içime doğru kaydığını hissediyordum. Hırıltılarla içime doğru bastırıyordu. Yavaşça sokmaya devam ediyordu, biliyordum ki hepsini içime alabilirdim. Dokuz on santimini içime soktuğunda kendimi bayrak direğinin üzerinde gibi hissediyordum.İleri doğru uzanıp, yarrağın hala dışarıda olan, içime girmeyen kısmını iki elimle birden sarmaladım. Yarrağın gövdesinden kıvrım kıvrım dolaşan damarların içindeki kanın sıcaklığını ve zonklamasın hissedebiliyordum ellerimin içinde. Sonra elimin birini kalçamla, amımın içe girmiş sikin arasından uzatarak, adamın iri yumurtalarını tuttum. Taşaklarının derisi gergindi, yumurtaları, yukarı aşağı hareket ettikçe yavaş yavaş yumuşamaya başlamıştı. Bir elimle, sikini tırnaklarken diğer elimle de taşaklarını okşuyordum. Yarak içime biraz daha girdikçe, elimin içindeki yumurtalar, büzüşüp yukarı toplanıyor, sonra yeniden serbest kalıp özgürce sallanıyorlardı. Sikin nereye kadar girdiği hissetmek için parmaklarımı karnımın üzerinde dolaştırıyordum. Sikin kafası karnımda hissediliyordu. Adeta benim bir parçam olmuştu. Derken biraz daha içime girdi karnımın üzerinden elinle kontrol ettiğimde göbeğime kadar yaklaşmıştı. Adamın taşaklarını bırakıp kendimi geriye attım ve masaya iyice uzandım. Avucunun içiyle titreyen memelerimi ezerken üzerime doğru eğilip .hayatında seni hiç böyle siken oldu mu ha.?. diye sordu. Tiz bir sesle, çığlık çığlığa .hayır, hayır iiyyyyy. diye bağırdım. Başımı öne arkaya çılgınlar gibi sallayıp duruyordum. Yüz kasları gerilmiş şekilde .bu bu am çok dar. uuhhhhh!. diye bağırıyordu. Yarrağını içimden geriye doğru çekip yarısına kadar çıkardı. Sonra yavaşça ama, düzenli bir şekilde yeniden sokmaya başladı. Belimden tutup dimdik sikine doğru beni bastırdı. Şimdi durmaksızın kazığını vücuduma doğru bastırıyordu. Çok uzun heyecanlı bir orgazm yaşıyor, elektriğe tutulmuş gibi tir tir titreyerek çığlıklar atıyordum. Adam kendi kendine .bu orospu sikimin hepsini içine aldı, işte şimdi seni sikeceğim orospu. diyordu. .Şu kalçaları biraz havaya kaldırayım. uhhh evet diye kendi kendine konuşmaya devam etti. Sonra hızla amımı tokmaklamaya başladı. Taşakları ıslanmış götüme çarpıyordu. Bir lokomotif gibi beni sikiyordu. Her sokuşunda, taşakları götümün üzerinde sallanarak vuruşlar yapıyordu. Klitorisim sikini gövdesiyle sürekli temas ettiğinden sinirlerim iyice uyarılmıştı. Bir orgazmdan diğerine koşarken yaşadığım zevk ve şehvetten çıldıracak gibiydim. Adam memelerimi tutarken .oooh yavrum, amını spermlerimle doldurana kadar sikeceğim!. diyordu. Elleriyle memelerimi okşadığından uçları sivrilmiş ve sertleşmişti. Derken patladı ve sıcak menisi dölyatağıma dolmaya başladı. Yarrak pompalamaya devam ediyor ve fışkırttıkça fışkırtıyordu. Ta ki iyice sikilmiş amımın içindeki yarrağının kenarından dışarı sızana kadar. O içimde fışkırttıkça amımdan akmaya devam ediyordu. Koca yarrak sakinleşince amımdan çıkardı. Meniler amımdan akmaya başlamıştı. Yarrağın üzerinden damlayan spermler amımın kıllarını üzerine dökülüyorlardı. Amcığım yapışkan nemli spermlerle dolu vaziyetteyken, bacaklarım masanın kenarından aşağı düşmüş sallanıyorlardı. Birkaç dakika sonra ancak oturabildim. Az önce beni siken adam gömleğini düğmeliyordu. Yarı inmiş yarrağı yere doğru yönelmiş, sikişmemizin belirtisi ıslaklın yarrağın dibinde belli oluyordu. Artık daha fazla bir şey alamayacak şekilde aynı bir fahişe gibi sikilerek tamamen doyurulmuş olan ben ancak mırıltılar çıkarabiliyordum. İyice nemlenmiş masadan kayarak .Koca yarrağın beni inanılmaz bir şekilde sikti! Hiç böyle sikilmedim, belki de başka bir daha böyle sikilemem. !!!. Gülerek cevap verdi, .Bayan, (başıyla, nemli, spermle kaplı amımı göstererek) bu da benim siktiğim ilk şehirli amı, yaptığım en güzel sikişti benim de. Arkadan gelen .evet, öğrenelim bakalım ne tür bir sikişmiş bu. diyen sesle irkildim. Diğer mobilyacıydı bu. Pantolonunu indirmiş, koca, serleşmiş yarrağını dışarı çıkarmıştı. Beni sikmek için bekleyen adam baktım ve .Yooo hayır, sikişecek halim kalmadı, tamamen sızlıyor, bir sikişe daha dayanamam, ama istersen başka türlü boşaltırım seni. dedim. Adam başıyla onayladı ve yanıma geldi. Koca sertleşmiş yarrağımı elime aldım. Beni siken kadar büyük değildi ama en az 20 santimdi. Hatta ustasınınkinden kalındı. Ben taşaklarını öpüp, yarağını emerken o da memelerimle oynayıp onları emiyordu. Koca yarrağı ağzıma alıp tam ritim tutturduğumda, adam .tombul götüne, yarrağımı sokacağım, dön arkanı, koca beyaz götüne bu yarrağı sokacağım. dedi. Paniklemiştim. Bizi seyreden adama baktım. Sırıtarak. dediğini yap! Ben siktikten sonra yaşlı bir kadını götünden sikerken izledim, kadını çıldırtmıştı. dedi. Korkunç fikrini gerçekleştirmek için harekete geçmeden onu boşaltmak içi sikine daha hızlı asılmaya başladım. Fakat elleri sikinin üzerinde çekip, beni ters çevirdi. Üzerime bastırıp dizlerimin üstüne oturttu. O da arkama geçip dizleri üzerine çöktü. Sonra omzumdan ileri doğru iterek dört ayak pozisyonuna getirdi. Memelerim aşağı doğru sarkıp sallanırken ellerini meniye bulaşmış götüme doğru kaydırdı. Götümün yanaklarını elleriyle ayırarak kalın sikini arasına dayadığını hissettim. Diğer adama dönerek .Haydar, bu karının götü çok güzel, ama bu beniler hep senin boşalttıkların.!. dedi. Yaklaşmakta olan saldırıyı durdurmaya çalışarak, .az önce beni siken gibi senin koca yarrağınıda amıma sokman hoşuma gider, Lütfen n`olur beni amımdan sik!!!. diye yalvardım. Adam .Hayır bayan. Senin götün çok hoş, çok dar ve çok sıcak buraya sokacağım ve içinde patlayacağım. dedi.Kalçalarımdan tutup, kalın ve sert yarrağını götüme dayayıp bastırmaya başladı. Duyduğum acı korkunçtu. Feryat ediyor, çığlıklar atıyordum, .ahhhhh çok çok büyük, sikişin beni yırtıyor, ikiye ayırdı lütfen dur. Bu sözlerime güldüğünü duyuyordum. Ben yalvardıkça daha da sokuyordu. Sonunda dibine kadar soktu. Taşaklarını sırılsıklam amcığımın üzerinde hissediyordum. Sonra bütün acımasızlığıyla zavallı götümü sikmeye başladı. Hırıldayıp, ta bağırsaklarıma kadar sokuyor, sonra çekip yeniden hızla dibine kadar daldırıyordu. Arka arkaya sokuyor, kemik gibi yarrağını götümün dibine kadar batırıyordu. Sonunda çığlıklar atarak bütün menisini götümün içine boşalttı. Yarrağı götümün deliğine üst üste fışkırtırken o üzerime uzanıp, titreyip sallanan memelerimi tuttu. Sonunda doğruldu, doğrulurken de sikini götümden dışarı çıkardı. Koca bir damla spermin sırtıma ve götüme sikin den damladığını hissettim. Adamın spermleri götümden sızarken yere yüz üstü yattım, zevk ve acı karışımı duygular hissediyordum. Her ikisi de beni orda öyle bırakıp gittiler. Ben ancak kocam işten eve gelmeden önce kalkıp temizlenebilme gücünü bulabildim. Kocam Sedat`ın haberi olmaksızın, amım ve götüm o iki iri yarrak tarafından sikildikten sonra da bir sürü adam tarafından becerildim. Yan komşumuz tarafında en az elli kez ya sikildim yada diliyle yalandım. Komşumuzun siki küçük olduğundan kolayca boğazımın deriliklerine kadar alabiliyordum. Binamızın girişindeki emlakcı en az birkaç sırtımı yere getirdi, hem de ofisindeki masanın üzerinde. Hatta bir keresinde eve damacanayla su getiren çocuk bile becerdi. Bir sabah, su sipariş etmiştim. Kapı çalındığında açtım. Gelen sucuydu. Kapıyı bornozla açmıştım. Yerde duyan suyu içeri almak için eğildiğimde, memelerimden bir bornozun yakasından dışarı fırladı. 18 yaşlarındaki sucu çocuğun gözleri mememe kilitlenmişti. Anında siki sertleşmiş, ben de onun farkına varmıştım. Hemen daireye alıp hem de kocamın yatağında onu ilk sikişini hediye etmiştim. Bundan sonra her su getirişinde hediyesini aldı. Hatta diğer zamanlarda da beni ziyaret etti. Ta ki ailesiyle kentten taşınana kadar.En az 10 kez trafik polisleri tarafından sikildim. Hızlı araba kullanmaktan hoşlanırım ve fırsat buldukça da kullanırım. Ama genellikle de yakalanırım. Ve her zaman da ufak bir uyarılmayla bırakılmaya ikna ederim. Ki tabi bazı tavizlerle!!! Genellikle onu takip ederek bir ifade merkezine gider ve orada onun istediği şekilde ifade veririm. Genellikle arabayı yol levhalarının altına yada tali yollara çeker ve arabamın arka koltuğunu beni sikerler. Hepsini tek tek anlatmamın imkansız olduğu bir sürü yabancı heriflerle sikiş ve saksofon faaliyetlerinde bulundum. İşte bunlardan birinde, daha önce bahsettiğim gibi kocam Sedat tarafından yakalandım. Bu geçen Ocak ayında oldu. Sedat patronunu ve birkaç iş arkadaşını kağıt onamak üzere bize davet etmişti. Ben gelenler için bir şeyler hazırlamamı isteyip istemediğini sorduğumda, Sedat yeni patronu üzerinde iyi bir etki bırakmak istediğini, çünkü yeni firmada yükselmek istediğini söyledi. Ben de gelenler için içki ve meze hazırlamaya razı oldum.Oyunun saat sekiz civarında başlayacağını tahmin ederek, saat altı civarında hazırlıklara başlamış ve bitirmiştim. Sedat`ın patronuna iyi görünmek gerektiğini düşünerek, banyo yaptım, hafif bir makyaj yaptım ve kapalı bir etekle bluz giydim. Sedat`ın iş arkadaşlarından bir en önce geldi. Adının Nedim olduğunu söyleyerek kendini tanıttı. Yakışıklılığından etkilenmiştim. Sonra kocamın patronu geldi. Uzun boylu, yaşına göre oldukça yakışıklı ve güzel vücutlu biriydi. Kocam .Tamer Bey. diye tanıştırdı. Fakat adam kocamın sözünü keserek aniden, .Ooo hadi Sedat bırak resmiyeti bey de ne?. dedi ve elimi tutarak .Tamer, sizinle tanışmak bir zevk güzel bayan. diye devam etti. Gülümseyerek teşekkür ettim.Cemil ve Mahmut en son gelenlerdi. Onlar geldikten kısa bir süre sonra da oyuna başladılar. Herkese içki ve meze servisi yaptım. Patron sürekli Sedat`ı ve güzel karısını övücü komplimanlar yaptı ve diğer misafirlerde onu hep onayladılar. Üç saat kadar sonra hepsi oyuna konsantre olmuşlar, hiçbir şeyi gözleri görmüyordu. Saat onbir civarı, mutfakta meze yeni içkileri hazırlarken,Tamer içeri girdi. Yorulduğunu, diğer çocuklar oyuna devam ederken, benimle biraz çene çalmaya geldiğini söyledi. Salona Göz attığımda kocam Sedat, Nedim, Cemil ve Mahmut oyuna dalmışlar yüzlerinde bildik ifade ellerindeki kartlardan başka bir şeyi görmüyorlardı. Tamer, Kocamın benim gibi güzel ve sexi bir kadınla evli olduğu için çok şanslı olduğunu söylüyordu. Hafif kızardım ve dalga geçerek, eğer önce patronuyla tanışsaydım Sedat`ın bu kadar şanslı olamayacağını söyledim. Onun da vücudunun şaşırtıcı derecede hoş olduğunu söyledim. Sonra eline bir bardak içki verip, arkama dönüp raftan bir tabak çıkarmak için eğildim. Hazırladığım tabağı alırken, Tamer elini eteğimin altından sokup külotumun üzerinden kalçalarımı okşamaya başladı. Kendi kendime gülümsedim ve .tamam, olabilir, Sedat`ın patronu, işçisinin karısının kalçalarına dokunmak istiyor sadece. diye düşündüm. İtiraz etmeksizin .Ohhh Tamer beyyy!. dedim. .sana, bana sadece Tamer demeni söylemiştim. diyerek döndü. Kalçalarımı eliyle okşamaya devam ederek, .Sedat, kesinlikle ağzının tadını biliyor, ve eminim işinde de ileriye gidecek. dedi. Eğik vaziyetten doğruldum, Tamer beni yukardan aşağı süzerek göz kırptı. Salona göz attım, oyun az önceden daha şiddetli şekilde sürüyordu. Bluzumun düğmeleriyle oynayarak Sedat`ın patronuna baktım ve .sence kocam daha ne kadar yükselebilir, Tamer?. dedim. Gözlerini göğsüme dikip .karısını nereye kadar izin verirse. diye yanıtladı. .Bunun anlamı nedir?. diye sordum. Gülümseyerek .İkimiz de biliyoruz ki, bir patronla elemanı arasındaki ilişki ve yakınlaşma çok önemlidir. Tabi bu yakınlaşma ve ilişkiye çalışanın karısı da dahildir, yani o yakınlaşma da önemlidir Gülümseyip beni takip etmesini istedim. Salona girip oyun oynayanlara meze ve içki servisi yaptım. Sonra kocama dönüp, patronunun bizim antika porselenlerimizle çok ilgilendiğini, onları göstermek için arka odaya geçeceğimizi söyledim. Oyuna o kadar dalmıştı ki başıyla onaylayıp, elindeki kağıtları sıraya dizmeye başladı. Tamer`e göz kırpıp, yatak odasına doğru yürüdüm. İkimiz de odaya girince, önce kapıyı kilitledim. Sonra .tamam Tamer, şimdi kocamın kariyerini düzeltmenin yollarına bakalım. dedim. Bluzumun düğmelerini çözerken, Tamer`e de pantolonunu çıkarmasını söyledim. Daha ben gömleğimin düğmelerini çözemeden hızla fermuarını açıp belden aşağısını çıplak bıraktı. Sutyenimi çözerken yarı kalkmış sikinin uzayıp sertleşmesini gözleyebiliyordum. Sonra eteğimi yukarı toplayıp külotumu aşağı indirip bacaklarımdan çıkardım. Tamer gülümseyerek bana yaklaştı ve memelerimi tuttu. Hararetle dakikalarca öpüştük. Sonra daha fazla dayanamadım ve arkamı dönüp ellerimi şifoniyerin üzerine koydum. Tamer`e aynadan bakarak .hadi gel, o koca sikinle sik beni dedim. Arkama geçti ve eteğimi belime kadar topladı. Ardından elleriyle kıllı amımı okşamaya ve duyarlı klitorisimi parmaklarıyla uyarmaya başladı. Amım iyice sulanmıştı, Tamer parmağını, ağzını açmış bekleyen amımın içine kaydırdı. İyice tahrik olmuştum, Tamer`in yarrağından daha fazla is! teyeceğim bir şey yoktu o anda. Tek istediğim koca sikiydi. .Ohhh evvet sik amımı Tamer! Sert yarrağının ıslak amıma girmesini istiyorum hadii diye inleyerek yalvardım.Kocamın patronu sikini amımın dudaklarına dayadı ve içeri doğru yavaşça iteledi. Onun sikmesini bekleyecek halim kalmamıştı. Bacak aramdan sikin amımdan çıkıp, sonra yeniden içine girip gözden kaybolmasını izlerken ben de kalçalarımı Tamer`e doğru yaslıyor ve daha derine girmesini sağlıyordum. Tamer beni sikerken aynı zaman da memelerimi de okşuyor, her dibe kadar soktuğundaysa hırıltılar çıkarıyordu. Muhteşem bir orgazm yaşıyor, kocam ve arkadaşlarının yan odada olmaları beni daha da heyecanlandırıyordu. Boşalmanın verdiği heyecanla çığlıklarımı ve inlemelerimi kontrol edemiyor .Ahhhhh, OOOOhhhh geliyorum!!!! Oh geliyoruuuuuum, evet evet devam et!!!. diye çığlıklar atıyordum. Tamer ağzımı kapatmaya çalışıyordu ama geç kalmıştı. Sedat banyo kapısını açmış, patronunu memelerimi sıkıp, hırıltılarla amımın içine boşalırken izliyordu. Sedat bana baktı ve patronunun sikişinden aldığım büyük zevk ve şehveti gördü. Tamer sikini içimden çıkarıp Sedat`a baktı. Sonra .Biliyorsun Sedat, tatlı karınla burada senin firmamdaki geleceğini düzeltmeyi konuşuyorduk. ve açıkça söyleyeyim ki, kesinlikle bunu başardı dedi. Sedat birkaç dakika dili tutulmuş gibi kaldı, sonra .şey teşekkür ederim Tamer Bey, fakat bu oldukça ironik. Zira buraya karımdan benzer bir şey istemek için geldiğimde, o orgazm çığlıklarını duydum. Anlarsınız ya, Pokerde kötü kaybettim ve buraya Cemil ile Mahmut`a bahis olarak karımı sikebileceklerini söylemiştim ve karımdan bunu istemeye gelmiştim ve bunu, iki yabancı erkek tarafından sikileceğinin, tatlı karıma nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum. Gördüm ki endişe edecek bir şeyim yokmuş. dedi. Cemil ve Mahmut, Sedat`ı kenara iterek içeri girdiler ve çıplak memelerimle amcığımı süzmeye başladılar. Ben ,.Eh peki o zaman, soyunun ve yatağa girin çocuklar. dedim. Kırışmış eteğimi çıkarıp, koca yatağımızın üzerine uzandım. Mahmut`la Cemil yatağa yanıma gelip memelerimi öpüp emmeye ve yalamaya başladılar. Ben de her ikisinin sertleşmiş yarraklarını elimle sıvazlayarak, kocama .Sedat, sonunda beni yakaladın! Neden ben sikilirken, sen de beni izleyerek mastürbasyon yapmıyorsun?. dedim. Sedat elbiselerini çıkarıp odadaki bir sandalyeye oturdu. Yanımdaki adamlara nasıl yapmak istediklerini sordum. Cemil .Seni köpekleme sikmek istiyorum. dedi. Mahmut da .Ağzına boşalmak istiyorum. dedi. Doğrulup Mahmut`a sır üstü yatmasını söyledim. Cemilden de arkama geçmesini istedim. Sonra Mahmut`un bacaklarının üzerine ata biner gibi oturdum ve sikini ağzıma alacak şekilde öne doğru eğildim. Cemil de yarrağını amıma kaydırarak, ben Mahmut`unkini yalarken beni sikmeye başladı.Cemil gerçekten daha önce sikilmiş amımı harika sikiyordu. Mahmut`un sikinin gövdesini ellerimle tutarak ağzımı üzerinde aşağı yukarı hareket ettiriyordum. Mahmut`un bacakları gerilip titriyordu. Birden ağzıma boşalmaya başladı. Fışkıran siki ağzımdan çıkardım, alet yüzüme fışkırtmaya başlamıştı. Dönüp Sedat`a baktım. Bütün spermler dudağımı kaplamış, çeneme doğru akıyorlardı .Ohhhh Sedat, Cemil öyle güzel sikiyor ki.! Mahmut ağzıma boşaldığında zaten ben çoktan gelmiştim. Sedat hızla aletini sıvazlıyordu, ben onunla konuşurken aletinden spermler havaya fışkırmaya başlamıştı. Bu arada Cemil amımı pompalamaya devam ederken, Tamer, Sedat`ın patronu, yanıma gelmiş ve memelerimle oynaya başlamıştı. Amımı tokmaklayan yarrak sonunda patladı ve içimi sıcak spermleriyle doldurdu. Ardından da içimden çıktı. Tamer bana sırt üstü yatmamı söyledi. Memelerimi sikecekti. Dediğini yaptım. Göğsüme ata biner gibi oturdu, sertleşmiş sikini memelerimin arasına yerleştirdi ve ateş gibi yanan memelerimi okşamaya başladı. Birkaç dakika memelerimin arasını sikmeye devam etti. Ardından koca bir damla spermi memelerime ve yüzüme attırmaya başladı. O gece herkes gittikten sonra Sedat beni tam üç kez sikti. Evlendiğimizden beri beni her siken yarrağı ona söylememi istedi. Ben beni siken her siki, ağzıma boşalan her yarrağı hatırlayamayacağımı, fakat unutulmaz bir kaçını söyleyebileceğimi anlattım. O da bana, başka adamlar tarafından amımın yada ağzımın sikilmesini izlemenin onu çok tahrik ettiğini ve daha da istediğini söyledi.Ö geceden sonra, çeşitli herifleri eve aldım ve Sedat seyrederken onlarla sikiştim. Bizi izlerken sürekli mastürbasyon yapıyor ve adam gittikten sonra da beni sikiyordu. Kocam da eve adamlar getiriyor ve onlarla sikişmemi istiyordu. Bu adamlar çoğunlukla iri yarraklı oluyorlardı. Koca yarraklı adamları beni dört ayak üstü pozisyonda sikmelerinden ve amıma götüme akıtmalarından çok memnun oldum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder